PDA

Bekijk de volledige versie : probleem


the_Dude
13 December 2003, 19:09
tja..... euh... waar moet ik beginnen... ik heb een probleem...

Een vriend van met heeft een meisje gehad... een maand of 3. Het is ondertussen alweer 8 maanden geleden. Nu kwam ik dat meisje laatst weer tegen in t zwembad, dus ik maakte een praatje met haar, we spraken af om nogmaals te zwemmen. De week erop ging ik met de auto naar haar toe, haalde haar op en na t zwemmen weer terug. Ze vroeg of ik nog wat wilde drinken, dus gingen we naar binnen. Kopje thee erbij en voor we het wisten was het 02:00! Het was echt heel gezellig! Ontzettend melig!
Afgelopen week spraken we af om naar de bios te gaan, een vermoeiende week dus leek ons de leuker om naar de bios te gaan dan zwemmen. Weer een gezellige avond! Top gewoon! Verder zonder bijbedoelingen... ook niks gebeurd!

Nu is het dus die vriend, ik heb het hem verteld.... maar dat viel niet bepaald goed.... diepe teleurstelling voor hem!

T dilemma is... ik heb gewoon een hoop plezier met haar... ze hebben maar 3 maanden wat gehad en t is geruime tijd geleden... verder is t toeval dat ik haar tegenkwam..., maar ja van de andere kant nogal lullig natuurlijk...
Nu zegt iedereen natuurlijk... jongen stop nou met t contact met haar..., maar ja heb zoveel plezier... t klinkt makkelijker dan t is om te stoppen....

SpiNe
13 December 2003, 19:13
tje een keuze maken wordt het dus al doet die vriend wel een beetje jaloers vind ik

WishfulDreaming
13 December 2003, 20:45
Je vriend moet minder jaloers zijn.

3 maanden is nu ook niet direct bepaald lang, en na 8 maanden hoor je er toch wel overheen te zijn denk ik :)

Ik vind dat ie blij moet zijn voor je :yes: :)

the_Dude
13 December 2003, 21:10
Tegenargument van sommige vrienden om ons heen is:

- je hoort dit niet te doen bij een ex van een vriend van je
- je weet hoeveel t voor hem betekende en dat ie hier nogal gevoelig voor is...

WhizzCat
13 December 2003, 21:49
Originally posted by Saartje18
Je vriend moet minder jaloers zijn.

3 maanden is nu ook niet direct bepaald lang, en na 8 maanden hoor je er toch wel overheen te zijn denk ik :)

Ik vind dat ie blij moet zijn voor je :yes: :)

:yes:

Dat zou ik ook zeggen, alleen dan met meer woorden ;)

Impressions
13 December 2003, 22:32
Originally posted by WhizzCat
:yes:

Dat zou ik ook zeggen, alleen dan met meer woorden ;)

:yes:

En ik ook, maar dan met simpelere woorden ;)

dieterke
14 December 2003, 11:33
ja vind da jij gelijk hebt toch wel :{

bootje
14 December 2003, 11:45
Originally posted by Saartje18

en na 8 maanden hoor je er toch wel overheen te zijn denk ik :)


ik ben na bijna een jaar nog niet over m'n ex...