PDA

Bekijk de volledige versie : Unban


-baerd
16 December 2003, 18:46
Waar blijft die unban van Bartje nou?

Youssef
16 December 2003, 18:51
Misschien moet je eens heel diep in zijn hol voelen. Als het goed is voel je hem meteen zitten.

Stapper
16 December 2003, 18:51
bartje word denk ik niet ge-unbanned

The Phit
16 December 2003, 18:52
inderdaad. het slaat als een omhulsel van een marsreepje op een leeg glas water. En laat onmiddelijk die Koelkast opzouten, hij probeert alleen maar een soort van god van het forum te worden. En als er maar iets is waar ik niet in geloof, is dat een god 8|

-baerd
16 December 2003, 18:57
Originally posted by Stapper
bartje word denk ik niet ge-unbanned

En waarom dan wel niet? Hij heeft niets gedaan wat niet mag. Nightwolf heeft hem gezegt dat als koelkast loog, hij unbanned werd, punt.
Dat hele gezever over troll-users.. Een beheerder die zelf liegt zoals het hem uitkomt, is dat niet een troll? Zat mensen mogen hem wel, die paar waar hij vaak kritiek op uit daargelaten. Bovendien zijn er ook een aantal meningslozen. Ik erger me vaak aan Saartje, bart ook, en nog wel meerderen, moet die dan ook maar een ban krijgen? Wat een gezeik zeg |:( :{ Unban die gast heel snel, hij heeft niet eens een OW :{

Youssef
16 December 2003, 18:58
Originally posted by -baerd
En waarom dan wel niet? Hij heeft niets gedaan wat niet mag. Nightwolf heeft hem gezegt dat als koelkast loog, hij unbanned werd, punt.
Dat hele gezever over troll-users.. Een beheerder die zelf liegt zoals het hem uitkomt, is dat niet een troll? Zat mensen mogen hem wel, die paar waar hij vaak kritiek op uit daargelaten. Bovendien zijn er ook een aantal meningslozen. Ik erger me vaak aan Saartje, bart ook, en nog wel meerderen, moet die dan ook maar een ban krijgen? Wat een gezeik zeg |:( :{ Unban die gast heel snel, hij heeft niet eens een OW :{ Geweldig! Maak een tweede topic aan over de ban van Jantje Beton. Dat is pas overzichtelijk! :thumbsup:

-baerd
16 December 2003, 19:03
Originally posted by Youssef
Geweldig! Maak een tweede topic aan over de ban van Jantje Beton. Dat is pas overzichtelijk! :thumbsup:

Ik ken niet op ledenstaff joh, vandaar :) Maar sinds wanneer laten we onrecht toe op dit forum, beste ex-beheerder? Sinds wanneer hebben we leugenaars in de staff, die ook nog eens het lef heeft anderen troll-users te noemen? :x

Youssef
16 December 2003, 19:12
Oh sorry, dan trek ik al mijn woorden terug O-)

PFP
16 December 2003, 19:15
Originally posted by -baerd
Ik ken niet op ledenstaff joh, vandaar :) Maar sinds wanneer laten we onrecht toe op dit forum, beste ex-beheerder? Sinds wanneer hebben we leugenaars in de staff, die ook nog eens het lef heeft anderen troll-users te noemen? :x

ach heeft bartje je gestuurd

psychobunny
16 December 2003, 19:41
Is't je al opgevallen dat ze hem mss niet terug willen? Net als jij nooit unbanned zou moeten worden?

HE ARIE?

dupke
16 December 2003, 19:50
Originally posted by psychobunny
Is't je al opgevallen dat ze hem mss niet terug willen? Net als jij nooit unbanned zou moeten worden?

HE ARIE?
jah das arie volges mij.. welke andere idioot gaat er nu nóg op door?

koelkast
16 December 2003, 20:15
dag arie achter je anonieme proxy servertje :wave: