PDA

Bekijk de volledige versie : De reden waarom ik als FB nok


Bird Of Prey
21 December 2003, 17:38
Er zijn al een paar mensen op MSN gekomen die mij gevraagd hebben waarom ik als FB ben genokt. Voordat ik zometeen gek word van alle keren dat ik dit heb moeten uitleggen, zal ik dat bij deze hier even doen. Mocht dit op de verkeerde plaats staan, merk ik het vanzelf wel wanneer dit draadje verplaatst is.

Waarom ik ben genokt, is omdat ik door een paar dingen weinig zin meer had om FB te blijven.

Allereerst had ik als fb weinig te doen in de fora die ik aangesteld had gekregen. En was er al eens een topic waar ik had moeten ingrijpen, was dat vaak al door een beheerder al gedaan. Hierdoor werd mijn aanwezigheid als fb enigszins overbodig.

Ten tweede begonnen de zaken waarover het noodzakelijk was om het in Staffroom te bespreken mij steeds minder te boeien, waardoor ik niet echt meer een toevoegende waarde was. En zeker in dit laatste geval leek het mij beter om op te stappen.

Ik blijf voor alle duidelijkheid wel gewoon op LL komen (wat sommigen wellicht zullen betreuren ;)), alleen niet meer als fb... sim-pel! :)

BlueWolf
21 December 2003, 18:01
en toen waren ze nog met 8 .. :z

SpiNe
21 December 2003, 18:18
lol another one down:+

JEANUS
21 December 2003, 18:31
maar we houden van je BoP :d

WishfulDreaming
21 December 2003, 19:07
Originally posted by JEANUS
maar we houden van je BoP :d

:yes:

Stapper
21 December 2003, 19:31
and another one bites the dust

maar ik had al verwacht dat je er snel mee zou ophouden, zag je toch bijna niet online en wat je zelf al aangaf, je fora zijn gewoon niet echt druk bezocht en werd toch nooit iets in gedaan wat tegen de regels was

vind het niet jammer, maar het had ook niet gehoeven

Tyskie
21 December 2003, 19:32
Originally posted by BlueWolf
en toen waren ze nog met 8 .. :z

En hoeveel zullen volgen de komende tijd... ik heb zo hier en daar wat opgevangen en er schijnen toch een aantal twijfels te hebben bij het een en ander... :7

bartje518
21 December 2003, 19:53
Jammer, ik vond je een weinig opvallend persoon, maar dat is eigenlijk juist een eigenschap van een goeie FB. Helaas mengde je je niet zo heel vaak in discussies, en daarmee is meteen de tak benoemd waar ik je minder in vond. Betrokkenheid bij het forum. Maar je geeft zelf al aan dat het er ook door kwam dat je eigen Fora niet bepaald boeiend waren. Maar jammer dat je ermee stopt! :)

Ar-Tuur
21 December 2003, 21:25
Inderdaad jammer Jeroen, maar als ik je zo hoor, dan kan ik me je beweegredenen goed indenken. Ik kan me er eigenlijk wel in vinden en vraag me af of ik zelf nog wel door moet gaan :o

2-D
21 December 2003, 21:53
welkom terug bij het gewone volk :)

t is te snappen waarom je ermee genokt bent.
misschien zijn dit ook meer forums die je erbij kan doen als je een groot forum beheert.

Bird Of Prey
21 December 2003, 21:57
Originally posted by JEANUS
maar we houden van je BoP :d
Originally posted by Saartje18
:yes:

Gelukkig heb ik het zegen dat mijn ware fans achter mij blijven staan :p

Originally posted by bartje518
Jammer, ik vond je een weinig opvallend persoon, maar dat is eigenlijk juist een eigenschap van een goeie FB. Helaas mengde je je niet zo heel vaak in discussies, en daarmee is meteen de tak benoemd waar ik je minder in vond. Betrokkenheid bij het forum. Maar je geeft zelf al aan dat het er ook door kwam dat je eigen Fora niet bepaald boeiend waren. Maar jammer dat je ermee stopt! :)

Je slaat de spijker op zijn kop. En ik mengde mij dus weinig in discussies met datgene wat ik dus al eerder aangaf toen ik dit topic aan het maken was: de interesse was steeds vaker steeds minder te bekennen bij mij.

Originally posted by Ar-Tuur
Inderdaad jammer Jeroen, maar als ik je zo hoor, dan kan ik me je beweegredenen goed indenken. Ik kan me er eigenlijk wel in vinden en vraag me af of ik zelf nog wel door moet gaan :o

Zoals Bart al aan gaf, ik wil ook niet echt opvallend overkomen. Zo wil ik dus ook niet opvallen omdat ik anderen de aanzet geef om ook te gaan stoppen. Als jij daar behoefte aan hebt, hou ik jou iig niet tegen, maar laat mijn aftreding iig geen motief voor jou zijn om ook te stoppen. Maar mijn respect voor welk besluit jij uiteindelijk ook gaat nemen wat betreffende het fb-schap heb je, en dat staat vast. :yes: :thumbsup: