PDA

Bekijk de volledige versie : filmpje


bootje
22 December 2003, 11:06
Ik zou een filmpje on line moeten krijgen van ongeveer 15 Mb. Weet iemand daar een goeie, EENVOUDIGE, gratis server voor?
tnx!

FunFair
22 December 2003, 11:14
hoelang wil je em online houden?

als het maar voor even is, wil ik em wel ff voor je hosten

bootje
22 December 2003, 11:18
Originally posted by FunFair
hoelang wil je em online houden?

als het maar voor even is, wil ik em wel ff voor je hosten
het is voor een schoolsite, dus het moet toch wel een aantal weken...

FunFair
22 December 2003, 15:07
heb je geen webspace van school?

bootje
22 December 2003, 16:33
Originally posted by FunFair
heb je geen webspace van school?
nee, het is een eigen site die ik maak voor de leerlingen van school.

koelkast
22 December 2003, 19:20
wat voor type film is het?

WhizzCat
22 December 2003, 19:22
Originally posted by koelkast
wat voor type film is het?

Alsof dat boeiend is :D

Die jongen moet gewoon 15 mb gratis webspace hebben, klaar, lycos etc. kan je wel vergeten denk ik.

Enfin, als het voor max. 2 maanden is wil ik wel voor je hosten míts er geen excesief traffic verwacht wordt...

not-known
22 December 2003, 19:58
Originally posted by WhizzCat
Alsof dat boeiend is :D

Die jongen moet gewoon 15 mb gratis webspace hebben, klaar, lycos etc. kan je wel vergeten denk ik.

Enfin, als het voor max. 2 maanden is wil ik wel voor je hosten míts er geen excesief traffic verwacht wordt...

type film kan ook zijn: pr0n, geweld, etc :P iig dingen die een gemiddelde provider niet wilt :+
btw, wel geld vragen hoor, anders maken we nooit winst :]

bootje
22 December 2003, 20:16
Originally posted by WhizzCat
jongen
meisje :p

WhizzCat
22 December 2003, 20:16
Originally posted by bootje
meisje :p

sorry :$

bootje
22 December 2003, 20:19
Originally posted by not-known
type film kan ook zijn: pr0n, geweld, etc :P iig dingen die een gemiddelde provider niet wilt :+
btw, wel geld vragen hoor, anders maken we nooit winst :]
het is een filmpje gemaakt door een vriendin op een driedaags uitstapje naar Butgenbach met de klas.
(.wmv)

bootje
23 December 2003, 09:37
wil iemand hosten?

Plankje
23 December 2003, 09:58
hmz ik vind t raar dat je voor schooldoeleinden geen host krijgt toegekend door de school. Bij ons op school is het zo van dat als je een project hebt wat op internet moet, dan krijg je daarvoor een stukje ruimte op de server van de school

sum
23 December 2003, 10:53
ik ken wel een gast die een webserver draai (daaro draait mijn site ook op) je krijgt 100 mb ruimte geloof ik en hij ondersteunt php (binnenkort ook msqeul ofzo) ...gratis en voor niets...ftp upload enzo... pm me effe als je het wilt...zorg ik er voor da je zon account krijgt O-)

bootje
23 December 2003, 11:20
Originally posted by Plankje
hmz ik vind t raar dat je voor schooldoeleinden geen host krijgt toegekend door de school. Bij ons op school is het zo van dat als je een project hebt wat op internet moet, dan krijg je daarvoor een stukje ruimte op de server van de school
ik heb al gezegd dat het MIJN site is die ik voor de leerlingen maak op school

bootje
23 December 2003, 13:24
Okay mensen, laat maar. Ik heb het zelf in orde gebracht met wat zoekwerk.

Glenneke1
23 December 2003, 23:25
in belgië hebt ge twee grote providers dus ik denk dat je 1 van de twee hebt :yes:

weet nu echt niemand dat je van je provider gratis en voor nix 50 mb kan uploade??? :rolleyes:

ik_ben_de_man
23 December 2003, 23:56
Originally posted by Glenneke1
in belgië hebt ge twee grote providers dus ik denk dat je 1 van de twee hebt :yes:

weet nu echt niemand dat je van je provider gratis en voor nix 50 mb kan uploade??? :rolleyes: lycos

Glenneke1
24 December 2003, 01:34
en krijg je daar totaal nix van webspace van? :o

Plankje
24 December 2003, 09:48
Originally posted by bootje
ik heb al gezegd dat het MIJN site is die ik voor de leerlingen maak op school jah, maar dat kun je tog claimen als schoolproject ;)

ik_ben_de_man
24 December 2003, 10:38
Originally posted by Plankje
jah, maar dat kun je tog claimen als schoolproject ;) blijkbaar neiet , en ga ontopic , anders heeft bootje er weinig aan.

op lycos heb je gratis 50 mb webspace , maar ik weet niet of je zulke grote bestanden kan uploaden , mischien moet je m in een paar stukjes knippen ofzow , www.lycos.nl

bootje
24 December 2003, 13:35
Originally posted by ik_ben_de_man
blijkbaar neiet , en ga ontopic , anders heeft bootje er weinig aan.

op lycos heb je gratis 50 mb webspace , maar ik weet niet of je zulke grote bestanden kan uploaden , mischien moet je m in een paar stukjes knippen ofzow , www.lycos.nl zat eerst bij angelfire, wat ook van lycos is, dacht ik, maar ben ervan gesmeten. filmpjes mogen blijkbaar niet.

zelfs heb ik 50 Mb ruimte, maar om de een of andere reden kreeg ik bij het uploaden telkens een error. Een vriend van me heeft me zijn account geleend voor een paar weken, dus alles is in orde :)

tnx voor de moeite allemaal.