PDA

Bekijk de volledige versie : World Idol..


CharmedOne
24 December 2003, 22:44
Ok ben ik de enigste die is gaan kijken :$
Ik vond het eigenlijk best wel leuk.
Ik vond die Guy met What a wonderful world wel :thumbsup:
Maar als jullie hebben gekeken, wie vinden jullie dat moet winnen?

DarkAngel
24 December 2003, 22:46
heb ze niet allemaal gezien maar van mij mogen ze allemaal verliezen.. vooral dat blonde kreng met ADHD :d

Irene!!!!
24 December 2003, 22:47
Ik vond de meeste eigenlijk heel erg goed.. ik zou echt niet kunnen kiezen eigenlijk.. Will Young was goed, Guy en die uit Arabie, dat Poolse meisje, Kelly Clarckson, en die uit Canada..
Maar ik denk dat de strijd zal gaan tussen Kelly en Guy

K vond trouwens niet dat Jamai een goed nummer had uitgezocht :{ Hij had beter Step right up ofzo kunnen doen, das niet een super nummer maar dan straalt z'n beste kant wel uit 8)

Headliner
24 December 2003, 22:47
JAMAI!!!!!!!!!

CharmedOne
24 December 2003, 22:53
Ik vind Jamai :kots:
Maar ik hoop dat die Guy wint, maar ik denk zelf ook dat dat de strijd zal gaan tussen Kelly Clarkson en Guy.

Alexis
25 December 2003, 10:28
Heinz uit Zuid-Afrika...:love:

Maar ik ga niet bellen...Doei, zonde van mijn geld...:wave:
Hij wint toch niet...

Ik denk dat Kelly Clarkson wint..

psychobunny
25 December 2003, 10:29
Hoe heeft Peter het ervan af gebracht? :p

Atjeuh
25 December 2003, 10:29
tering dat domme mens uit polen :kots:

CharmedOne
25 December 2003, 10:55
Originally posted by psychobunny
Hoe heeft Peter het ervan af gebracht? :p

Ik vond wel goed :d

Bazzemans
25 December 2003, 11:02
Die Belgische gast was echt mega-gaaf :D Echt stijl om een nummer van Nirvana te gaan zingen. Hij deed het ook super goed. Niet echt Idol, maar wel stijl :D.

WishfulDreaming
25 December 2003, 11:15
Originally posted by Bazzemans
Die Belgische gast was echt mega-gaaf :D Echt stijl om een nummer van Nirvana te gaan zingen. Hij deed het ook super goed. Niet echt Idol, maar wel stijl :D.

Wij zijn goed :Y)

LoeLoe
25 December 2003, 11:16
Ik ergerde me rot aan dat kind uit polen, met der sterralures.

Persoonlijk ga ik voor Kelly Clarkson:Y)

Bazzemans
25 December 2003, 11:17
Originally posted by Saartje18
Wij zijn goed :Y)

Naja als je gaat kijken naar de bedoeling van het programma doen jullie het juist helemaal verkeerd, maar ik vond het super :)

Clauw
25 December 2003, 11:36
Ik denk dat Kelly gaat winnen, ik vond haar mooi zingen en Heinz was ook leuk :thumbsup:

Femezz
25 December 2003, 11:51
Kvond iedereen wel goed! Behalve die 1e gast uit Duitsland ofzo :kots:

Bazzemans
25 December 2003, 12:03
Ik snap niet dat er mensen zijn die Heinz goed vonden, die kerel zong echt slecht. Zat de hele tijd net ff te laag :{

Mozzel
25 December 2003, 12:55
was er ook een uitslag.. zo ja... hoeveel is onze homo geworden ???

The Phit
25 December 2003, 13:55
Kurt uit Noorwegen (die hobbit ja)., Die was echt t allerbest, serieus wat een stem heb die jongen, dat is nog eens wat anders dan telkens dezelfde soort types die steeds een ballad zingen,.
En dan die gozert uit Australie met zn ontplofte rothoofd, zeggen ze in de krant dat ie geweldig en superknap is, en mocht ik nou gisteravond in de stad niemand tegengekomen zijn die dat ook vond. wat een lacher die kerel.
En die Will Young dan, ik was t totaal met die jurylid uit Polen eens,. Het is een schande dat die kerel een geweldig nummer van wijlen Jim Morisson verknald. Terwijl ik You and I van diezelfde will toch best een leuk nummer vond. Hij heb t dus echt verkloot.
Nee, doe mij maar die Kurt uit Noorwegen, een heerlijke stem, een dom uiterlijk, dat is nou echt een idool. Net als die knul uit Belgie, die zag je ook gewoon leven voor zijn muziek op het podium en hij komt spontaan over en heeft niet van die kansloze commerciele lachjes die een zogenaamd "idol" moet hebben. Die Peter uit belgie mag van mij 2e worden. Achter mijn favoriet Kurt.

Lang leve kurt :respect:

The Phit
25 December 2003, 14:04
Originally posted by Bazzemans
Die Belgische gast was echt mega-gaaf :D Echt stijl om een nummer van Nirvana te gaan zingen. Hij deed het ook super goed. Niet echt Idol, maar wel stijl :D. gast..... wat vindt jij dan een idol? :o

Nickchange
25 December 2003, 15:46
Dat jury lid uit Polen :respect:

CharmedOne
25 December 2003, 17:52
Originally posted by Femezz
Kvond iedereen wel goed! Behalve die 1e gast uit Duitsland ofzo :kots:

Dat dansje van hem :no:

CharmedOne
25 December 2003, 18:16
Eigenlijk kan die Will Young wel goed zingen, maar gisteren vond ik hem gewoon kut..
You and I vond ik echt leuk en leave right know vind ik ookwel leuk.
Best wel zonde..... Maar ik vind nogsteeds dat die Guy moet winnen van Australie of Kurt (hobbit) uit Noorwegen...
Maar toch hoop ik Guy

LoeLoe
25 December 2003, 22:44
Ik vind dit een typisch topic voor op tv/actualiteiten en radio:)

WhizzCat
25 December 2003, 22:45
Originally posted by LoeLoe
Ik vind dit een typisch topic voor op tv/actualiteiten en radio:)

Dat ben ik met je eens, ware het niet dat idols sucks, maar dat is een andere discussie ;)

Tyskie
25 December 2003, 22:45
Originally posted by LoeLoe
Ik vind dit een typisch topic voor op tv/actualiteiten en radio:)

Doesnie zo flauw, dat had ik allang gereport.. :+

Babysmurfie
26 December 2003, 17:03
Kurt uit Noorwegen was wel goed, maar Peter moet natuurlijk winnen:z
Verder was die Amerikaan uit de jury met zijn hemd meer dan halfopen arrogant:x en die Kurt wel knap:yes:

Jamiel
30 December 2003, 13:39
Guy uit Australie

Verliefd op zijn stem :love:

dext0r
30 December 2003, 13:45
ik ben het hier met phitje eens :+

CharmedOne
30 December 2003, 14:17
Originally posted by Jamiel
Guy uit Australie

Verliefd op zijn stem :love:

Me 2 :)

Suepahfly
30 December 2003, 14:41
pfft, ik heb de moeite niet gedaan om ernaar te kijken, zo goed kan het tog niet geweest zijn:{

Headliner
30 December 2003, 23:24
Ik heb net de herhaling gezien..

Ik hoop dat die hobbit gaat winnen:)
maar het zal wel Kelly Clarkson of Will Young worden

Stapper
30 December 2003, 23:41
ik heb ook maar de herhaling gekeken (zonder dat ik wist dat die kwam)
maar die noor en die belg waren goed
hadden ook leuke nummers
btw, die poolse kon ook best goed zingen en zag er ook nog leuk uit ook

en onze homo, ja, ach, hij deed het niet slecht, iig beter dan die duitser en dat meisje uit het midden oosten, die zou best kunnen winnen als ze maar een engels talig lied had genomen, want de stem had ze wel, maar het publiek heeft ze niet

Sanne
31 December 2003, 16:11
Ik heb een groot stuk gezien en vond er eigenlijk helemaal niks aan! Als ik iemand zou moeten kiezen zou ik voor Kelly gaan, haar stem is echt super!

Irene!!!!
2 January 2004, 11:57
Die Kurt heeft alleen maar gewonnen omdat ie de tandarts niet kan betalen :{ Zijn stem vind ik niet eens de beste. Zo kan ik het ook.. 8|
Khad gedacht dat Will Young, Guy Sebastian of Kelly Clarckson zou winnen

Stapper
2 January 2004, 12:03
kurt heeft gewonnen omdat die als laatste mocht beginnen en dat kunnen mensen zich dan beter herinneren dan de eerste

en onze geliefde homo is gewoon laatste gewoorden :+

Headliner
2 January 2004, 12:38
die Kurt heeft echt wel de beste stem en beste performance etc. van dat hele zooitje hoor.. terecht gewonnen :thumbsup:

Ik dacht op het begin dat Kelly Clarkson of Will Young zou winnen, omdat ze bekender waren...

bootje
2 January 2004, 13:23
heb niks op de uitslag aan te merken. vind ze prima.

CharmedOne
2 January 2004, 13:52
Die Kurt heeft terecht gewonnen, hij klonk net zoals Bono vind ik..
Maar toch wou ik dat Guy won...
Maar wat is Will Young onsportief zeg :{

BlueWolf
2 January 2004, 14:25
Haha Jamai

Sanne
2 January 2004, 16:31
Originally posted by CharmedOne
Die Kurt heeft terecht gewonnen, hij klonk net zoals Bono vind ik..
Maar toch wou ik dat Guy won...
Maar wat is Will Young onsportief zeg :{
Ik vind idd dat Kurt net als Bono klonk en dat vond ik niet echt positief. Ik hou meer van iemand met een eigen stemgeluid.
Ik heb het niet gezien, wat deed Will?

CharmedOne
2 January 2004, 16:35
Originally posted by sanne1811
Ik vind idd dat Kurt net als Bono klonk en dat vond ik niet echt positief. Ik hou meer van iemand met een eigen stemgeluid.
Ik heb het niet gezien, wat deed Will?

Ok :p
Gewoon heel de tijd zijn gezichtsuitdrukking als Kurt weer eens 10 punten kreeg en hij maar 6 ofzo.....

Maar waarom die Alexander 10 punten heeft gekregen snapte ik echt niet |:(

Sanne
2 January 2004, 16:53
Originally posted by CharmedOne
Maar waarom die Alexander 10 punten heeft gekregen snapte ik echt niet |:(
Dat is die duitser toch? Dat vond ik echt helemaal niks!!Die had laatste moeten worden. Zo slecht was Jamai echt niet.

Nickchange
2 January 2004, 16:56
Prachtig die lach elke keer waarmee Jamai kwam als de camera op hem gericht was 8)

En dat terwijl je onderaan staat:d :Y)

CharmedOne
2 January 2004, 16:56
Originally posted by sanne1811
Dat is die duitser toch? Dat vond ik echt helemaal niks!!Die had laatste moeten worden. Zo slecht was Jamai echt niet.

Maar goed was Jamai helemaal niet...
Eigenlijk was het wel goed als hij op 9e plaats stond... Alexandere op 11e. Alex op 10e en Jamai dus op 9e...

Sanne
2 January 2004, 17:00
Originally posted by CharmedOne
Maar goed was Jamai helemaal niet...
Eigenlijk was het wel goed als hij op 9e plaats stond... Alexandere op 11e. Alex op 10e en Jamai dus op 9e...

Nee ik vond hem ook niet goed, maar laatste had hij niet verdiend. Ach maakt ook eigenlijk niesoveel uit. Jamai wist toch al wel dat hij buiten nederland niets te zoeken heeft.

CharmedOne
2 January 2004, 17:04
Ik snap niet waarom hij eigenlijk Idol is geworden van Nederland, vond Hind beter

gekke_koe
3 January 2004, 11:10
het schijnt zo te zijn dat als je een jongen bent, je minder snel flauwvalt als een meisje staat te zingen....

Meiden daarentegen gaan met bossen neer als er een (leuke) jongen/band staat te zingen/spelen.

Het is compleet uit marketing overzicht.

Zo zie ik het.

Tim

EDIT: ik vond ook dat Hind had moeten winnen....

Mozzel
3 January 2004, 11:45
hahahahahahahahaaa jamai was niet een beetje laatste.. HIJ WAS DIK LAATSTE HAHAHAHAHAAA

The Phit
3 January 2004, 12:17
Originally posted by Stapper
kurt heeft gewonnen omdat die als laatste mocht beginnen en dat kunnen mensen zich dan beter herinneren dan de eerste

en onze geliefde homo is gewoon laatste gewoorden :+ Kurt heeft niet gewonnen omdat ie als laatste mocht beginnen. Elk land mocht zijn eigen indeling maken met de artiesten bij de montage en RTL had kurt als laatste ingedeeld. Kan net zo goed zijn dat hij in Australie en België als eerste op de beeldbuis verscheen.
Kurt is de terechte winnaar en de nummer 2 had ik ook nog eens bijna goed :7. Die Kelly had ook kunnen winnen als ze maar een leuker nummer uitgekozen, dat nummer wat ze had gedaan is bij velen een zeer uitgekotst nummer.. jammer voor dr, maar ben blij met dat Kurt 1e gewonnen is, en dat hij bij 10 van de 11 landen op de 1e plek stond. En ook terecht dat die ausie WC borstel lekker laag eindigde. Blijkt ook maar weer dat ze in de arabische landen geen verstand van muziek hebben, of daar is 80's muziek erg in 8)

Falilia
3 January 2004, 16:32
Kelly :yes:

Jennifer1203
3 January 2004, 20:39
mah die ene kurt nilson heeft gewonnen
ik vin hem op een varkentje lijken

Headliner
3 January 2004, 20:43
Originally posted by CharmedOne
Ik snap niet waarom hij eigenlijk Idol is geworden van Nederland, vond Hind beter

dat zei ik ook al tegen m'n ma 8)
als Hind daar stond had ze misschien wel voor een verassing kunnen zorgen.. 4e plaats ofzo :)

CharmedOne
3 January 2004, 21:21
Originally posted by Headliner
dat zei ik ook al tegen m'n ma 8)
als Hind daar stond had ze misschien wel voor een verassing kunnen zorgen.. 4e plaats ofzo :)

:yes:

Maar die van Belgié vond ik ook heel goed, maar toch snap ik niet waarom Guy 7e is geworden (zoiets) :(

supergirl
4 January 2004, 20:33
Ik vond die hele uitslag zowiezo onterecht.Jamai was echt niet zo slecht dat tie op de laatste plaats moest komen.Die gast uit Duitsland,die Alex en dat wijf uit die Arabische landen mochten van mijn part onder hem komen.
Dan vind ik het ook onterecht dat die Kurt heeft gewonnen.Hij zong goed maar hij was niets nieuws.Het was gewoon een kopie van Bono en om dan nog maar niet te spreken over zijn uiterlijk want hem hoef ik echt niet boven mijn bed te hebben.Als het aan mij lag zou het gaan tussen Kelly en Will.Als ik Will was zou ik ook zo kijken als die hobbit met "mijn" punten er vandoor ging.:)