PDA

Bekijk de volledige versie : wat zou ik verder ondernemen??


X-Warrior
25 December 2003, 10:08
ik heb zopas een meisje leren kennen en denk dat ik wel verliefd ben op haar maar tegen haar en haar vriendinnen zeg ik dat ik haar wel is wil beter leren kennen. Haar vriendinnen weten het al en zij normaal ook , waar nix mis mee is. Maar ik heb al wel redelijk veel met haar gebabbeld enz. Maar ik zou haar is willen vragen of ze niet mee naar de cinema gaat ofzo . Nu hoe zouden julie deze situatie aanpakken?

X-Warrior(17)

ps: dit is mss de meest klassieke vraag maar ik ben niet zo subtiel en goed in het versieren van vrouwen

Chrizlybeer
25 December 2003, 10:14
Als je redelijk veel met dr gebabbeld hebt, dan vraag je tijdens een vervolg babbel toch gewoon heel subtiel : hee heb je trouwens zin m een keer met mij naar de bios te gaan.
Gewoon zorgen dat het gesprek een beetje in de film buurt blijft...

WishfulDreaming
25 December 2003, 11:19
Inderdaad, gewoon eens subtiel laten horen dat je wel graag eens met haar naar bios wil gaan, en kijken hoe ze daar op reageerd :)

Suepahfly
25 December 2003, 12:58
gewoon subtiel vragen, maar zie wel dat je niet van een gesprek over weet ik veel(schoenen ofzo=>belachelijk voorbeeld maar ja:d ) ineens gaat naar, wil je met mij niet eens naar de cinema gaan ofzo?

ps:waarom altijd als afspraak naar de cinema??:? Iedereen doet dat echt...

WishfulDreaming
25 December 2003, 13:05
Originally posted by Suepahfly
ps:waarom altijd als afspraak naar de cinema??:? Iedereen doet dat echt...

Misschien omdat dit één van de populairste plekken is.
Omdat je toch lekker binnen zit, het best gezellig is én tegen elkaar kan aanleunen zonder dat mensen je zitten aan te gapen omdat het donker is? :)

Lijkt me :+

Gimli
25 December 2003, 13:13
ik zou het niet doen
spreek wat leuks met haar af
maar iets luchtigs
iets waar je mekaar een beetje mee leert kennen
iets waar eten is, iets waar je gezellig kunt praten.
de bios doe je pas als 2e of 3e ontmoeting/date
stad ofzo of iets anders in je omgeving
waar je lol kunt hebben.
eerst lol met elkaar kunnen hebben, dan romantisch zijn.

want de bios is al gelijk zo heel erg spannend
en en wordt gelijk van je verw8 dat je der gaat zoenen
en wie weet durft ze dat nog wel helemaal niet
en wil ze je eerst wat beter leren kennen

en dan gaat het misschien te snel voor haar
en te snel is niet goed
want dan krijgen meiden het gevoel alsof ze een beetje klem komen te zitten ofzo, dus ga gewoon iets rlxt doen ofzo

beetje safe spelen dus :p
die hints van die meiden begrijp je toch niet
dus dan doe je maar oerdom en laat je het haar maar wat duidelijker laten merken.

Suepahfly
25 December 2003, 13:36
Originally posted by Gimli
ik zou het niet doen
spreek wat leuks met haar af
maar iets luchtigs
iets waar je mekaar een beetje mee leert kennen
iets waar eten is, iets waar je gezellig kunt praten.
...............................
dus dan doe je maar oerdom en laat je het haar maar wat duidelijker laten merken.

jij hebt hier echt lang over nagedacht he:p :huh:

dragonflyke
25 December 2003, 17:57
hij heeft wel gelijk hoor
Beter eerst paar keer iets gaan drinken voor je de cinama doet en ergens een soort van verwachting creert *)

WishfulDreaming
26 December 2003, 11:56
Originally posted by Gimli
want de bios is al gelijk zo heel erg spannend
en en wordt gelijk van je verw8 dat je der gaat zoenen
en wie weet durft ze dat nog wel helemaal niet
en wil ze je eerst wat beter leren kennen

NIET akkoord :Y)

Ofwel ben ik een raar geval, maar ik heb nog nooit als ik voor eerste keer met iemand naar bios ging gekust in een bioscoop :D

Statement klopt niet. Bios hoeft toch helemaal nie om zoenen gaan. Je kan daarna toch nog steeds iets gezellig gaan drinken. Kan je over de film praten ofzo, en dan kan je toch nog steeds zien wat je doet ? :)

X-Warrior
28 December 2003, 21:32
hey,

iets gaan drinken met elkaar is er nog niet echt van gekomen maar ik haar het al wel een paar keer gevraagd en ze kan niet en dan zei ik tegen har als je geen zin hebt om mee te gaan ofzo heb ik liever dat je het gewoon zegt en ik wil je ook nix opdringen. Nu ze antwoorde hierop dat ik dat helemaal niet doe en dat ze het wel zal zeggen dan en dat ze het gewoon druk heeft . Nu allemaal goed en wel ma kan het zijn dat het normaal is dat ik altijd de eerste stap moet zetten omdat zij niet durft ( ze is 2 jaar jonger),.... Me smsen is het juist hetzelfde ik stuur altijd het eerste smsje en dan komt het op gang , ze antwoord altijd wel direct terug dus het is niet dat ze me negeert ofzo en ze vndt het ok helemaal niet verveled dat ik smsjes stuur ....

Wat denken julie over deze situatie????

dext0r
28 December 2003, 21:37
vraag wanneer ze wel tijd heeft :Y)

Impressions
29 December 2003, 00:17
Ze wil je niet, snap dat dan. Je hebt het al te vaak gevraagd en ze blijft nee zeggen. She'll never be more than a friend.

Ancalagon
29 December 2003, 20:24
Eerst vragen of ze een keer met je mee wil geiten melken, en dan 'ow geen zin in?, nou dan kunnen we ook wel naar de film ofzö'

PFP
29 December 2003, 20:27
geen tijd is een nee

0Vera
29 December 2003, 21:12
Originally posted by Ancalagon
Eerst vragen of ze een keer met je mee wil geiten melken, en dan 'ow geen zin in?, nou dan kunnen we ook wel naar de film ofzö' WAHAHA die is best origineel :Y) daar zou ik best nog wel serieus ja op kunnen zeggen, terwijl de bios me geen kut zou interesseren :O

naja, misschien helpt t als je aan haar aangaf dat als zij et zo druk heeft en toch best met jou uit wil, dat ZIJ dan met het idee moet komen. Maar ik vrees, ook al vind ze je aandacht niet erg (en welk meisje zou aandacht van een jongen WEL erg vinden als ie zich niet opdringt?? Ikke nie iig :Y)) dat ze niet overloopt van enthousiasme om jou, anders had ze wel tijd gemaakt.
best lullig eigenlijk :{

Sanne
30 December 2003, 00:56
Originally posted by X-Warrior
Wat denken julie over deze situatie????

Ik zou ervoor blijven gaan, misschien is ze wel gewoon verlegen ofzo. Succes!

Suepahfly
30 December 2003, 09:00
Ze is niet geintresseerd...Als ze het wel zou zijn, zou ze wel proberen tijd vrij te maken voor jou, maar dat is dus niet het geval. Geef het op:aai:

Sander
30 December 2003, 09:06
Originally posted by Suepahfly
Ze is niet geintresseerd...Als ze het wel zou zijn, zou ze wel proberen tijd vrij te maken voor jou, maar dat is dus niet het geval.

Helemaal mee eens, als ze je echt leuk zou vinden zou ze zelf wel een tijd noemen wanneer het haar wel uit komt. Of ze moet wel heel erg verlegen zijn. Of gewoon een beetje bang ofzo?

suc6 in ieder geval.

koelkast
30 December 2003, 09:46
je moet je ook wat sterker profileren. je begint de vraag al helemaal fout hoor. je moet aankomen dat je volgende week vrijdag naar die en die film gaat omdat je die graag wil zien. vervolgens ben je nog op zoek naar iemand die gezellig met je mee gaat en dan vraag je haar of zij misschien geen zin heeft om gezellig mee te gaan.

:Y)

Darksecret
30 December 2003, 11:07
Als ze je echt leuk had gevonden dan had ze wel "tijd" vrij gemaakt voor je en als haar andere afspraken opzij gezet voor je..
Het kan zijn dat ze even niet weet wat ze wilt ofzo?8{

Maar serieus ik denk dat je weinig kans hebt hoor dan alleen maar oppervlakkige vriendscah, tenminste zoals ik het zie:9~ :thumbsup:

Darksecret
30 December 2003, 11:09
oeps een beetje laat gereageerd:+ echt weer iets voor mij!:9 ;) :loser:

PFP
30 December 2003, 11:37
Deze werkt trouwens ook goed (naja is 1 keer bij mij gelukt :+ )

gewoon een babbeltje maken en dan naar het film onderwerp toe. En dan zeg je gewoon ff:

jij:"en wat is eigenlijk jou favoriete film?"

zij:" euhm Nothing hill en shakespear in love"

jij: " shakespear in love? wat een toeval dat is ook mijn favoriete film, ik heb hem zelfs net op dvd gekocht, ik ga hem morgen avond echt kijken met veel chips... alleen.....;)"*hint hint* Dan nog wat over die film praten en haar subtiel uitnodigen.

Om vervolgens iedere winkel/wideotheek af te struinen om die stomme film (waar je eigenlijk helemaal niets aanvind) te zoeken.

Want hoe groot is nu de kans dat je dezelfde favoriete film hebt

echt een goede tip..... :{

koelkast
30 December 2003, 16:07
Originally posted by PFP
Deze werkt trouwens ook goed (naja is 1 keer bij mij gelukt :+ )

gewoon een babbeltje maken en dan naar het film onderwerp toe. En dan zeg je gewoon ff:

jij:"en wat is eigenlijk jou favoriete film?"

zij:" euhm Nothing hill en shakespear in love"

jij: " shakespear in love? wat een toeval dat is ook mijn favoriete film, ik heb hem zelfs net op dvd gekocht, ik ga hem morgen avond echt kijken met veel chips... alleen.....;)"*hint hint* Dan nog wat over die film praten en haar subtiel uitnodigen.

Om vervolgens iedere winkel/wideotheek af te struinen om die stomme film (waar je eigenlijk helemaal niets aanvind) te zoeken.

Want hoe groot is nu de kans dat je dezelfde favoriete film hebt

echt een goede tip..... :{

jij: " shakespear in love? wat een toeval dat is ook mijn favoriete film, ik heb hem zelfs net op dvd gekocht, ik ga hem

*snel zoeken op bol.com naar levertijd*

over 2 dagen kijken met veel chips




:respect:

Suepahfly
30 December 2003, 16:10
Originally posted by PFP
Deze werkt trouwens ook goed (naja is 1 keer bij mij gelukt :+ )

gewoon een babbeltje maken en dan naar het film onderwerp toe. En dan zeg je gewoon ff:

jij:"en wat is eigenlijk jou favoriete film?"

zij:" euhm Nothing hill en shakespear in love"

jij: " shakespear in love? wat een toeval dat is ook mijn favoriete film, ik heb hem zelfs net op dvd gekocht, ik ga hem morgen avond echt kijken met veel chips... alleen.....;)"*hint hint* Dan nog wat over die film praten en haar subtiel uitnodigen.

Om vervolgens iedere winkel/wideotheek af te struinen om die stomme film (waar je eigenlijk helemaal niets aanvind) te zoeken.

Want hoe groot is nu de kans dat je dezelfde favoriete film hebt

echt een goede tip..... :{

man, dat is geweldig goed gedaan!:thumbsup: :respect: :thumbsup:

PFP
1 January 2004, 15:56
succes gegarandeerd is het niet :p

anemic
1 January 2004, 16:56
meisjes liegen bijna altijd als ze zeggen ík heb geen tijd''. Meestal betekent dat '' ik heb geen zin in je''.
Echter als je denkt dat ze je niet goed kent kan je je wel wat meer opdringen en dan zorgen dat ze een meer posi beeld krijgt op die afspraak met je!

Eelcotje
1 January 2004, 17:08
Originally posted by anemic
meisjes liegen bijna altijd als ze zeggen ík heb geen tijd''. Meestal betekent dat '' ik heb geen zin in je''.

:yes: :yes:

Darksecret
2 January 2004, 09:45
als je echt leuk vind dan maakt ze wel tijd voor je (ook al heeft ze echt geen tijd) 8-)