PDA

Bekijk de volledige versie : Is LoeLoe een potentiele beheerder?


Youssef
25 December 2003, 16:08
Ik vraag me eigenlijk af hoe het zit met de relatie tussen Koelkast en de rest. Ik bedoel, de boel is nu in de doofpot gestopt, maar volgens mij heeft Koelkast er niet altijd even zin in.

Ik vroeg me dan ook af, omdat LoeLoe dat zelf ooit heeft gezegd, of LoeLoe na Koelkast beheerder zal worden? 8)

psychobunny
25 December 2003, 16:14
Ze zou't zeker niet slecht doen,maar van mij mag Koelkast nog wel tijdje beheerder blijven :)

bartje518
25 December 2003, 16:33
Wat ik van KK vind laat zich raden, maar Loeloe kan absoluut niet objectief zijn :no: Dextor is een betere optie :yes:

Tyskie
25 December 2003, 16:43
Koelkast lijkt gewoon te blijven ondanks dat boven water is gekomen dat hij fraudeert met screenshots en ondanks het feit dat hij meerdere malen heeft gezegd te stoppen, dus deze vraag lijkt me niet aan de orde.
Maar om toch een antwoord te geven: absoluut ongeschikt.

LoeLoe
25 December 2003, 17:30
Ooit toen jij nog beheerder was heb ik dat idd gezegd. Maar da's al een HEEEEEEEEEEEL tijdje terug. Denk je niet;)

En neej ik vind mezelf er absoluut ongeschikt voor daar ik niet de tijd heb om dingen te doen die Tijn en KK nu doen. Dadelijk heb ik een half jaar stage en dan heb ik wel andere dingen aan me hoofd dan ook nog een heel forum te onderhouden.

Dus of mensen mij nu nutteloos vinden of niet, ik geef zelf al aan dat ik dit niet wil, en dat is het belangrijkste denk ik dat telt of niet. Of ik het zelf wel wil. En ik wil het niet.