PDA

Bekijk de volledige versie : ik had een vreemde droom


Mozzel
28 December 2003, 11:09
ik droomde dat ik met idols meedeed en dat ik daar stond op die ster en toen was ik mijn liedje vergeten... waarna ik You'll Never Walk Alone ging zingen.
Met 100% van de stemmen ging ik door en iedereen was blij voor mij...

ik werd wakker met een raar gevoel

Miela
28 December 2003, 11:11
Hehe... vreemde fantasieen heb je wel moet ik eerlijk zeggen! Maare je weet wat ze zeggen: Live you'r dream! :p

Tot Idols 3 dan maar.... ;)

Stapper
28 December 2003, 11:31
over idols dromen, das eng :yes:

The6thgate
28 December 2003, 11:32
ik droomde gister ook vaag. dat ik op sensation black was, alleen het was in een cafeetje van 20 vierkante meter:? verder nog wat rare dingen gebeurt maar goed:+

Mozzel
28 December 2003, 11:38
ik heb laatst nog een veel raredere:D droom gehad...

was met vrienden naar een zwembad.. en er was 1 of ander gevaarlijke glijbaan waarin van 12 meter in een draaikolk lande ofzow, nou en vriend van mij wou daarin en ik zei dat moet je niet doen joh dat is echt gevaarlijk.
Dus hij springen, verdrinkt tie:o

werd ik wakker heb ik me de hele dag heel erg verdrietig gevoeld omdat het echt een hele goede vriend van me was.

volgende dag droomde ik weer over dat zwembad, was ik er weer met vrienden. zie ik die verdronken jongen ergens vast zitten en ik kon hem helpen.. loop ik er naar begin ik aan zijn lijf te rukken, trek ik zijn lijf van zun romp:yes: . ik schrok me kapot natuurlijk gooide zijn lijf weg pakte zijn benen en gooide die naast zijn lijf. toen werd ik wakker, vreemd genoeg was ik blij dat hij nog leefde:s

al met al ben ik erg op dreef de laatste tijd

dext0r
28 December 2003, 12:25
> cybertalk

biffyclyro
28 December 2003, 12:26
ik droom altijd vaag :z

Impressions
29 December 2003, 00:13
Originally posted by biffyclyro
ik droom altijd vaag :z

Ik droom over jou :z

SpiNe
29 December 2003, 09:59
Originally posted by elvenkindje
Ik droom over jou :z dont we all?:z

Headliner
29 December 2003, 10:14
ik had van de week ook best wel een vage droom
ik liet m'n jas in de bus liggen en toen ging ik er achteraan rennen ofzo :?

WishfulDreaming
29 December 2003, 12:57
Originally posted by SpiNe
dont we all?:z

Nee *)

WishfulDreaming
29 December 2003, 12:59
Verder droom ik soms ook supergekke dingen.
Is wel eng als je dan ineens wakkerschrikt. Maar ik ben wel een slim meisje, want ik mijn droom kan ik dus denken op mijn eigen manier. Superraar. Ik kan dus eigelijk in mijn droom soms doen wat ik wil :)

*raar om uit te leggen*

SRH girl
29 December 2003, 13:26
ik had vanacht ook al zo een vet lijpe droom!!over quote challenge!!!echt vet vaag want we hadden een mail naar de mensen van quote challenge gestuurd(dit in het echt dan he) of we heel misschien een uitnodigning konden krijgen voor een paar autos tuurlijk is het antwoord nee maar in me droom ging ik me mail checken en toen kregen we een uitnodiging en gingen we meerijden met quote challenge vet lijp

PFP
29 December 2003, 13:27
Ik droom vaak over concentratie kampen en over dat ik alles vergeet erg vermoeiend

Mozzel
29 December 2003, 19:17
gister toen ik wou gaan slapen had ik iets vaags!

ik sliep wel maar ik was toch wakker en in mijn halfwakere droom was een deur en als ik binnen de deur was sliep is...
maar naast de deur stonden 2 enorme torens, als ik te dicht bij de torens kwam dan werd ik heel erg misselijk dus ik viel niet echt lekker inslaap en ik werd wakker alsof ik de nacht ervoor 3 kratten naar binnen had gewerkt:7

miesje
30 December 2003, 17:29
Ik droomde pas dat de bloemenwinkel uit mn oude dorp falliet ging en dat droom ik nu vaker :?

electricity
30 December 2003, 17:58
ik droom ook altijd raar.

en heb net als saar ook wel eens lucide dromen (waar je bewust bent dat je droomt en je zelf je droom kan sturen).
en die dromen slaan ook echt nergens op, geen verband of niks. alleen merk ik wel vaak dat er dingen van de vorige dag in zitten, verwerking he!:yes: