PDA

Bekijk de volledige versie : vinden jullie ook


dext0r
28 December 2003, 15:18
de knopjes onder iedere post van

Buddy, Search, en soms WWW ook zo nutteloos?

enige die ik in ieder geval af en toe gebruik is PM en profile,
via profile kun je ook bij search optie makkelijk komen en zie je ook al WWW e.d ?

ik vind het wel overzichtelijker staan wanneer we deze zouden schrappen (als dit al kan:? ) ..
en jullie?

PFP
28 December 2003, 15:22
er zijn zoveel dingetjes op dit forum waarvan ik denk WTF is dat eigenlijk

bartje518
28 December 2003, 15:24
Search wil ik nog wel eens gebruiken, en www wanneer ik naar mijn eigen favosite link, buddy gebruik ik echt nooit :D

dext0r
28 December 2003, 15:24
Originally posted by PFP
er zijn zoveel dingetjes op dit forum waarvan ik denk WTF is dat eigenlijk
noem ze :Y)

ja ok..>RATE THREAD..dat vind ik ook zoiets belachelijks 8)

CharmedOne
28 December 2003, 15:24
Ja, ze zijn nutteloos, ik gebruik ze niet of zelden
Maar heb PERONGELUK op de laatste gestemt

PFP
28 December 2003, 15:25
Originally posted by dext0r
noem ze :Y)

ja ok..>RATE THREAD..dat vind ik ook zoiets belachelijks 8)

nog zoiets:

Report this post to a moderator

dext0r
28 December 2003, 15:25
Originally posted by CharmedOne
Ja, ze zijn nutteloos, ik gebruik ze niet of zelden
Maar heb PERONGELUK op de laatste gestemt

aangepast 8)

bartje518
28 December 2003, 15:25
Originally posted by dext0r
noem ze :Y)

ja ok..>RATE THREAD..dat vind ik ook zoiets belachelijks 8)
In dit scherm (post reply)

De vB Code, Close Current Tag en Close All Tags, en in het algeheel die functie om bij elke reactie een e-mail te krijgen.. Wie wil dat nou? :o

PFP
28 December 2003, 15:26
vB Code [help]
Normal Mode
Enhanced Mode


que?

Email notificatie: Stuurt een mailtje naar je als er wordt gereageerd, alleen voor leden.
Disable Smilies in This Post

que?

Forum Rules:
Je kan nieuwe onderwerpen plaatsen
Je kan reacties plaatsen
Je kan toevoegsels plaatsen
Je kan je berichten wijzigen HTML code is UIT
vB code is AAN
Smilies are AAN
[IMG] code is AAN

que?

dext0r
28 December 2003, 15:26
Originally posted by PFP
nog zoiets:

Report this post to a moderator
dat hangt meer van de FB af of die optie nutteloos is of niet 8)

ik kan eerlijk zeggen dat ik die optie wel handig vind.. krijg zo af en toe een email met een post die gereport is en daar kan ik dan op reageren. (als dergelijke posts me dus nog niet zijn opgevallen...)

bartje518
28 December 2003, 15:27
Originally posted by PFP
vB Code [help]
Normal Mode
Enhanced Mode


que?

Email notificatie: Stuurt een mailtje naar je als er wordt gereageerd, alleen voor leden.
Disable Smilies in This Post

que?

Forum Rules:
Je kan nieuwe onderwerpen plaatsen
Je kan reacties plaatsen
Je kan toevoegsels plaatsen
Je kan je berichten wijzigen HTML code is UIT
vB code is AAN
Smilies are AAN
[IMG] code is AAN

que?

Die allemaal :yes::respect:

PFP
28 December 2003, 15:28
dit is ook heel handig NOT


Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread





[Aantal gebruikte tekens]


8|

CharmedOne
28 December 2003, 15:29
Originally posted by dext0r
aangepast 8)

Bedankt :d

dext0r
28 December 2003, 15:30
ja die enhanced mode is een beetje onzin voor dit forum 8)

dat van HTML uit, vb aan, smilies aan, img aan. dat is opzich handig dat je weet wat wel/niet mag.. maar dit is meestal gewoon standaard
volgens mij mag je enkel in feedback bepaalde dingen niet gebruiken?

ik ben van mening dat dit soort dingen idd eigenlik wel aangepast kunnen worden zodat je ze niet meer ziet..

optie : smilies aan/uit kan overigens soms handig zijn...of je moet gebruik maken van meer spaties om te voorkomen dat sommige dingen in je posts omgezet worden naar de 'emoticons' ..

dext0r
28 December 2003, 15:31
overigens... wie van de leden wist hier dat je in je inbox mappen kon maken?
zo heb ik nu een mapje OW..waarin al mijn verstuurde officiele waarschuwingen komen te staan 8)
dat is opzich dan wel weer handig..
volgens mij weten vele users niet dat deze optie bestaat? 8)
of die optie handig is voor 'users' is ook nog maar de vraag :+

LoeLoe
28 December 2003, 15:31
Jah maar kunnen dat soort dingen wel weggehaald worden dan?

PFP
28 December 2003, 15:38
ik heb nu een folder "serieus" aangemaakt met maar liefst 5 pms 8)

dext0r
28 December 2003, 15:38
Originally posted by LoeLoe
Jah maar kunnen dat soort dingen wel weggehaald worden dan?
lijkt mij dat als je dingen kan toevoegen met add-ins voor een forum, dit soort dingen ook wel weggehaald kunnen worden

inprincipe is het gewoon een stukje weglaten van de forum code?

youssef, bw, kk, nightwolf, kampie, pakspul? weten jullie hier meer van?

Youssef
28 December 2003, 16:03
Originally posted by dext0r
youssef, bw, kk, nightwolf, kampie, pakspul? weten jullie hier meer van?

Je kan bijna alles weghalen of aanpassen met de templates. De beheerders kunnen makkelijk zoeken op code of bepaalde tag en die automatisch volgens mij ook nog eens verwijderen.

Ik zou trouwens liever eens een fijner aangepast forum zien. Maar op welke manier weet ik niet :7 En dan verwijs ik naar scholieren.com. :x

bartje518
28 December 2003, 16:05
Originally posted by Youssef
Ik zou trouwens liever eens een fijner aangepast forum zien. Maar op welke manier weet ik niet :7 En dan verwijs ik naar scholieren.com. :x

Scholieren.com vind ik niet gebruikersvriendelijker dan dit forum hoor :o

Youssef
28 December 2003, 16:06
Originally posted by bartje518
Scholieren.com vind ik niet gebruikersvriendelijker dan dit forum hoor :o
Maar wel overzichtelijker en netter, bovendien heeft het meer een eigen identiteit. Die forum lijkt meer op een grote test template met hier en daar bugs en raar uitziende lay-outs.. etc. etc.

bartje518
28 December 2003, 16:20
Originally posted by Youssef
Maar wel overzichtelijker en netter, bovendien heeft het meer een eigen identiteit. Die forum lijkt meer op een grote test template met hier en daar bugs en raar uitziende lay-outs.. etc. etc.

Mijn geel-zwarte skin ziet er best professioneel uit anders. Bovendien; scholieren heeft die skins bij mijn weten nooit gehad, minpuntje dus!!

Eigen identiteit, tja. Als je een tijdje de huidige voorkant houdt isie best mooi. Beter dan het blauwe dat we eerst hadden!

Stapper
28 December 2003, 16:22
die dingen zitten nou gewoon in het forum, stoor me er niet aan
gebruik wel eens de www button, maar de rest niet
van mij mogen ze er gewoon bij blijven

Nightwolf
28 December 2003, 16:23
Originally posted by dext0r
ik vind het wel overzichtelijker staan wanneer we deze zouden schrappen (als dit al kan:? ) ..
en jullie?

laat staan of t wel mag

Youssef
28 December 2003, 16:40
Originally posted by Nightwolf
laat staan of t wel mag

Van wie? :D Jij bent toch beheerder. :{

WishfulDreaming
28 December 2003, 16:42
Profile en PM gebruik ik wel eens ;) :p

De rest nooit eigelijk :)

Youssef
28 December 2003, 16:44
Originally posted by bartje518
Mijn geel-zwarte skin ziet er best professioneel uit anders. Bovendien; scholieren heeft die skins bij mijn weten nooit gehad, minpuntje dus!!

Eigen identiteit, tja. Als je een tijdje de huidige voorkant houdt isie best mooi. Beter dan het blauwe dat we eerst hadden!

Hmm, ik heb even de skin 'Old' genomen en die ziet er idd wel beter uit. De standaard skin die iedereen voorgeschoteld krijgt lijkt echt nergens naar... :notgood:

dext0r
28 December 2003, 16:51
Originally posted by Youssef
Hmm, ik heb even de skin 'Old' genomen en die ziet er idd wel beter uit. De standaard skin die iedereen voorgeschoteld krijgt lijkt echt nergens naar... :notgood:

ik gebruik altijd al old :Y)

Babysmurfie
28 December 2003, 17:00
Die edit-knop bij posts van anderen vind ik best wel irritant, ik klik daar geregeld per ongeluk op i.p.v. die edit bij mijn eigen post.

Preview reply is trouwens ook best nutteloos.

Nightwolf
28 December 2003, 17:05
Originally posted by Youssef
Van wie? :D Jij bent toch beheerder. :{

t forum blijft van Spill, wie zegt dat ze dat wel goed vinden als ik op die manier t forum tweak? :?

preview reply is niet zinloos trouwens met hele lange posts in mijn geval :p

koelkast
28 December 2003, 17:07
natuurlijk zijn al deze zaken aan te passen voor iemand met php / html kennis en ftp toegang tot de juiste bestanden :7

vooral dat laatste is een probleem want niemand op dit forum heeft die echt.
:Y)

dext0r
28 December 2003, 17:09
Originally posted by Babysmurfie

Preview reply is trouwens ook best nutteloos.
niet als je wilt kijken of al je tags en images goed werken,
preview reply is er eentje die er in moet blijven vind ik.

Youssef
28 December 2003, 17:13
Originally posted by dext0r
niet als je wilt kijken of al je tags en images goed werken,
preview reply is er eentje die er in moet blijven vind ik.

Preview reply is handig, maar niet echt effectief op dit forum. Jammergenoeg krijg je namelijk een preview breedte die veel breder is dan je uiteindelijke, werkelijke bericht. Misschien dat dat aagepast kan worden, maar missen kan ik het zeker niet.

En Nightwolf, ik wist niet dat je Spill nog serieus nam. :{ . Tenzij het forum nog steeds met WhoZnext is verbonden, geven ze helemaal geen kont om dit forum. Met welke toevoegingen, aanpassingen en andere beleidszaken heeft Spill zich bemoeit laten we zeggen, de laatste 100 jaar :z ?

WishfulDreaming
28 December 2003, 17:15
Originally posted by Youssef
Preview reply is handig, maar niet echt effectief op dit forum. Jammergenoeg krijg je namelijk een preview breedte die veel breder is dan je uiteindelijke, werkelijke bericht. Misschien dat dat aagepast kan worden, maar missen kan ik het zeker niet.


Goh, ik gebruik PREVIEW best wel vaak hoor.
Elke keer als ik een plaatje geupload heb,
en ik voeg dan plaatje in, dan kan ik kijken of het te groot is of niet ;)
En dan heb ik de kans om het nog snel kleiner te maken.
Ik zou het minder vinden moest die knop ineens weg zijn :)

Trouwens, je hebt er eigelijk toch geen last van?
Als je uit je bericht direct TAB doet, kom je toch op VERSTUREN eerst? Dus lijkt me geen probleem :)

Nightwolf
28 December 2003, 17:33
Originally posted by Youssef
En Nightwolf, ik wist niet dat je Spill nog serieus nam. :{ . Tenzij het forum nog steeds met WhoZnext is verbonden, geven ze helemaal geen kont om dit forum. Met welke toevoegingen, aanpassingen en andere beleidszaken heeft Spill zich bemoeit laten we zeggen, de laatste 100 jaar :z ?

dat ze er niet mee bemoeien, wilt niet zeggen dat ze er niet kijken. en aangezien t forum op hun server staat, neem ik ze idd serieus.

of ik zou t forum op mijn server moeten draaien maar daar heb ik niet genoeg bandbreedte voor :7

AmbyPur
28 December 2003, 17:40
die knoppies zijn wel nutteloos, maar ik stoor me er niet aan. heel af en toe komen wel van pas :)

dat rate thread bijvoorbeeld daar erger ik me wel aan. dat heeft totaal geen toegevoede waarde 8|

Tyskie
28 December 2003, 17:41
Als dat rate thread goed gebruikt wordt is het wel een leuk iets..

Verder erger ik me er nauwelijks aan, net als Amber..

Youssef
28 December 2003, 17:42
Originally posted by Saartje18
Goh, ik gebruik PREVIEW best wel vaak hoor.


Wel goed lezen saartje, volgens mij heb je uit mijn bericht begrepen dat ik de preview weg wil hebben ;)

WishfulDreaming
28 December 2003, 17:43
Originally posted by Youssef
Wel goed lezen saartje, volgens mij heb je uit mijn bericht begrepen dat ik de preview weg wil hebben ;)
Twas die van babysmurfie, Youssefje

Zij wou 'm weg ;)

Youssef
28 December 2003, 17:53
Originally posted by Saartje18
Twas die van babysmurfie, Youssefje

Zij wou 'm weg ;)

Je quote mij :( :(

Maar ok. Punt is duidelijk ;)

The6thgate
28 December 2003, 17:56
ik gebruik profile en pm. www, search en buddy gebruik ik nooit

Babysmurfie
28 December 2003, 18:05
Originally posted by Saartje18
Twas die van babysmurfie, Youssefje

Zij wou 'm weg ;)
Sorry:*
Van mij mag die gerust blijven, ik gebruik hem alleen nooit.

BlueWolf
28 December 2003, 18:19
Originally posted by dext0r
lijkt mij dat als je dingen kan toevoegen met add-ins voor een forum, dit soort dingen ook wel weggehaald kunnen worden

inprincipe is het gewoon een stukje weglaten van de forum code?

youssef, bw, kk, nightwolf, kampie, pakspul? weten jullie hier meer van? Ja tuurlijk kunnen die weg, is ook nog zo gek veel werk niet volgens mij :)

en Night gewoon wegdoen die shit, spill merkt het toch niet

Youssef
28 December 2003, 18:22
Originally posted by BlueWolf
Ja tuurlijk kunnen die weg, is ook nog zo gek veel werk niet volgens mij :)

en Night gewoon wegdoen die shit, spill merkt het toch niet

Die achterliggende gedachte kan ik niet begrijpen. Het lijkt nu net alsof de beheerder iets stiekem moeten doen. Spill heeft hier gewoon geen zak mee te maken, een beheerder maakt die keuze samen met de leden. Of Spill het nu wel of niet merkt, de keuze ligt bij de forumcrew. :Y)

Ik stoor me overigens verder niet aan de knoppen.

WishfulDreaming
28 December 2003, 18:25
Originally posted by Babysmurfie
Sorry:*
Van mij mag die gerust blijven, ik gebruik hem alleen nooit. LoL, regel 1... Nooit sorry zeggen omdat je je mening zei ;)

Als jij die niet vaak gebruikt, mag je dat zeggen hoor. Als ze dan toch weggaan, is het enkel pech voor mij ;p

BlueWolf
28 December 2003, 18:28
Originally posted by Youssef
Die achterliggende gedachte kan ik niet begrijpen. Het lijkt nu net alsof de beheerder iets stiekem moeten doen. Spill heeft hier gewoon geen zak mee te maken, een beheerder maakt die keuze samen met de leden. Of Spill het nu wel of niet merkt, de keuze ligt bij de forumcrew. :Y)

Ik stoor me overigens verder niet aan de knoppen.
Der was geen achterliggende gedachte, ik zei gewoon doe het maar want spill merkt het toch niet .
maw ze weten het niet, ze hebben er geen last van, het interesseert hen vast niet en je moet het hen dus ook niet gaan vragen ofzo.

En ik zie ook het nut niet in van die knoppen te vervangen door een lege plaats :?

koelkast
28 December 2003, 19:27
Mhoa ik denk niet dat de discussie zou moeten zijn of een beheerder stiekum zo een aanpassing maakt of niet daar gaat het totaal niet om.

voor deze aanpassingen heb je toegang nodig tot de php bestanden waaruit dit forum bestaat middels een ftp toegang tot de juiste plaatsen.

Die hebben beheerders niet wat het aanpassen van de bestanden meteen onmogelijk maakt :+

Youssef
28 December 2003, 19:30
Originally posted by koelkast


Die hebben beheerders niet wat het aanpassen van de bestanden meteen onmogelijk maakt :+

Je kunt alles aanpassen. Kijk eens links onderaan de /admin. :{ Iets met templates volgens mij. O-)

koelkast
28 December 2003, 19:38
Originally posted by Youssef
Je kunt alles aanpassen. Kijk eens links onderaan de /admin. :{ Iets met templates volgens mij. O-)

ja maar dan staat daar in een tabel met daar in de variable $navbar die meteen die hele button rits neerzet goed die kan ik weghalen en dan zijn ze allemaal weg 8-)

kan ik nog steeds niet 1 button wehalen of zo of wel dan?

Youssef
28 December 2003, 19:40
Originally posted by koelkast
ja maar dan staat daar in een tabel met daar in de variable $navbar die meteen die hele button rits neerzet goed die kan ik weghalen en dan zijn ze allemaal weg 8-)

kan ik nog steeds niet 1 button wehalen of zo of wel dan?

Oh, mijn excuses dan. O-) Ik weet niet precies hoe het zit, maar dan moet er toch ook wel ergens een template $navbar staan? :o

dext0r
28 December 2003, 19:52
is navbar niet dat ding bovenaan?
en niet dus dat ding wat in je viewthread preferences staat?

Youssef
28 December 2003, 21:18
Je zou eigenlijk gewoon op verschillende dingen moeten zoeken om dat te kunnen ontdekken. "http://forum.leerlingen.com/vbb/images/profile.gif" ofzo bijvoorbeeld :7

dext0r
28 December 2003, 21:22
even op vbulletin admin demo geprobeerd, want ik heb die rechten natuurlijk niet

maar ze zitten onder het kopje: Postbit Templates
handig :D

Youssef
28 December 2003, 21:37
Originally posted by dext0r
even op vbulletin admin demo geprobeerd, want ik heb die rechten natuurlijk niet

maar ze zitten onder het kopje: Postbit Templates
handig :D
Draai je zelf gewoon een forum ergens of hebben ze op de vbb site ergens een demo?

dext0r
28 December 2003, 21:37
Originally posted by Youssef
Draai je zelf gewoon een forum ergens of hebben ze op de vbb site ergens een demo?

vbb site hebben ze admin demo