PDA

Bekijk de volledige versie : wat een vraag


SRH girl
29 December 2003, 14:37
is het mogelijk om van twee personen te houden en er ook iets mee te hebben zonder dat je een schuldgevoel krijgt?IK bedoel stel je hebt een relatie en je komt iemand tegen waarvan je net zoveel gaat ouden als je partner zou je daar dan ook een relatie mee kunnen beginnen of is dat gewoon onmogelijk?

WishfulDreaming
29 December 2003, 14:45
Nee, dat is niet mogelijk.
In deze maatschappij word er verwacht dat je maar met één persoon iets kan hebben en dan is bigamie helemaal uitgesloten. Dus je zal altijd de ene persoon voor de andere moeten verbergen. En zeker voor je omgeving.

Verder lijkt het me ook maar :notgood: om twee vriendjes te hebben. Je speelt met beiden hun gevoelens, en ik zou me er ontiegelijk slecht bij voelen. Verder lijkt het me ook, dat wanneer je gelukkig bent met een persoon, je ook niet verliefd word op iemand anders :)

Stapper
29 December 2003, 14:54
naar mijn mening kan je maar op 1 persoon gelijk verlieft zijn, je geeft jezelf voor 100% aan iemand en niet voor 50%
je kan wel gevoelens hebben voor iemand anders, maar dan moet je het uitmaken met diegene waar je geen gevoelens meer voor hebt

UrbanLegend
29 December 2003, 15:28
niets is onmogelijk, het is alleen niet al te handig.
als je dan toch alle 2 'in je leven' wilt, om het zo te noemen, moet je toch een keuze maken.
dus wie de echte vriend wordt (in termen van liefde gezien) en wie gewoon echte vriend wordt (in termen van vriendschap).
dan heb je in ieder geval alle 2 nog.
het is idd een lastige keuze wie wat toebedeeld krijgt, maar het is nog altijd beter dan dat je ze alle 2 kwijtraakt.

verder is het normaal dat je van iemand kan houden net zoveel als van iemand anders, alleen ligt dit op een andere 'vergelijkschaal' dan bijv. de familiekring.

de rest is echt de keuze die jij wilt maken.
de 'relaties' zijn grof gezegt in jouw handen.

SRH girl
29 December 2003, 22:37
Originally posted by UrbanLegend
niets is onmogelijk, het is alleen niet al te handig.
als je dan toch alle 2 'in je leven' wilt, om het zo te noemen, moet je toch een keuze maken.
dus wie de echte vriend wordt (in termen van liefde gezien) en wie gewoon echte vriend wordt (in termen van vriendschap).
dan heb je in ieder geval alle 2 nog.
het is idd een lastige keuze wie wat toebedeeld krijgt, maar het is nog altijd beter dan dat je ze alle 2 kwijtraakt.

verder is het normaal dat je van iemand kan houden net zoveel als van iemand anders, alleen ligt dit op een andere 'vergelijkschaal' dan bijv. de familiekring.

de rest is echt de keuze die jij wilt maken.
de 'relaties' zijn grof gezegt in jouw handen. ja daar zit wel wat in jah idd daar heb je zeker goed over nagedacht he

UrbanLegend
29 December 2003, 23:06
valt wel mee....
kwam na even nadenken in me op.. :$ :p

SRH girl
30 December 2003, 03:06
Originally posted by UrbanLegend
valt wel mee....
kwam na even nadenken in me op.. :$ :p hehe hoe lang had je dat al in gedachten dan dat je het wou zeggen

Suepahfly
30 December 2003, 09:50
Als je bedoelt of het kan om met 2 mensen tegelijk een relatie te hebben....

psssssst,kom eens wat dichter en luister goed..........






NEE,dat doe je niet!!!Dat is vuil en achterbaks! :kots: :notgood:

Darksecret
30 December 2003, 12:17
Niks is onmogelijk in het leven, monogamie is opgelegd door de normen en de waarden..
Het is jouw leven en zolang jij er geen schuldgevoel aan over houd dan moet je schijt hebben aan de rest..

Ikzelf keur het absoluut niet goed..verbreek dan lekker je relatie en wordt vrijgezel:no: ;)