PDA

Bekijk de volledige versie : ik ben u type niet


X-Warrior
2 January 2004, 20:39
dit is zo het meest domme antwoord da je kan krijgen op een afwijzing , maar wat wordt er juist mee bedoeld ??( niet dat ik juist ben afgwezen door iemand ofzo maar dit hoor je toch vaak)

Headliner
2 January 2004, 20:46
dat je niet voldoet aan zijn/haar verwachtingspatroon (qua uiterlijk neem ik aan)

Suepahfly
2 January 2004, 21:01
is de cinema ni gelukt jongen? Trek het u niet aan, er zijn nog andere meisjes( clichéééé:d )

X-Warrior
2 January 2004, 22:22
ik ben nog ni tot aan de cinema geraakt

WishfulDreaming
3 January 2004, 00:06
*Ge zijt mijn type ni...*
LoL? Da's eigelijk het domste excuus dat je kan geven aan een jongen lijkt me. Vooralleer je met hem iets begint, weet je toch al met welk *type* van jongen je te maken hebt, of denk ik weer helemaal anders...

In ieder geval, als ze tegen mij moesten zeggen dat ik zijn *type* nie ben, zou ik het opnemen dat ik te lelijk voor hem ben, niet voldoe aan de eisen, of gewoon niet boeiend genoeg ben,...

Niet echt een lief argument om iemand af te wijzen ;p

greeneyegrl
4 January 2004, 13:24
Mja nu ik er over na denk ik het idd een slap excuus.
'Je Typ niet zijn'
UHm.. een (ff in hokjes praten :{ ) 'alto' met 'kakker' kan toch ook goed gaan..
neej ik vind niet dat je zoiets kan zeggen

koelkast
4 January 2004, 13:43
Originally posted by greeneyegrl
Mja nu ik er over na denk ik het idd een slap excuus.
'Je Typ niet zijn'
UHm.. een (ff in hokjes praten :{ ) 'alto' met 'kakker' kan toch ook goed gaan..
neej ik vind niet dat je zoiets kan zeggen


ik heb da nog nooit goed zien gaan :Y)

Babysmurfie
4 January 2004, 18:37
Dat ze niets voor je voelt en te lui is om een deftig excuus te gebruiken.

frox
4 January 2004, 20:58
er zijn meer vrouwen als kerktorens

0Vera
4 January 2004, 21:40
ik moet zeggen dat als een jongen steeds de lolbroek uithangt, en bijvoorbeeld niet echt interessant kan discussieren, of uberhaupt praten met mij, dan kan ik toch wel vrij zeker zeggen dat ie 'mijn type' niet is.
en dat heeft dan toch echt geen ruk met het uiterlijk te maken :{

maar het hangt er vanaf wat voor meid het zegt, als je haar langer kent en ze voelt geen 'vonk' dan mist ze toch kennelijk iets. Niet leuk maarja...
en als ze je net voor t eerst ziet zal t wel aan het uiterlijk liggen ja. maar nie getreurd, kortzichtige dames kun je echt missen als kiespijn hoor :yes:

Alexis
5 January 2004, 19:27
Euh:$
Dat zeg ik ook als iemand probeert mij te "versieren"

Ik bedoel daar mee:
verspil geen moeite aan mij..
ik heb geen interesse in een relatie..
en soms (ja, ik geef het eerlijk toe) zeg ik dat als ik iemand lichamelijk niet aantrekkelijk vind...

anemic
6 January 2004, 08:50
Originally posted by Alexis
Euh:$
Dat zeg ik ook als iemand probeert mij te "versieren"

Ik bedoel daar mee:
verspil geen moeite aan mij..
ik heb geen interesse in een relatie..
en soms (ja, ik geef het eerlijk toe) zeg ik dat als ik iemand lichamelijk niet aantrekkelijk vind...

kutsmoes dus

Alexis
6 January 2004, 13:38
Ja, maar wat moet je dan zeggen?

Bah, ga weg creep!! :kwaaist:

:?

WhizzCat
6 January 2004, 13:40
Originally posted by FroX
er zijn meer vrouwen als kerktorens

"dan" ;)

Maar dat is ook niet helemaal waar. Officieel zijn er iets meer vrouwen dan mannen, dat is iets om de voortzetting van het ras te garanderen ofzo...

Anyway, ik zal op dit moment niet gauw iemand direct afwijzen, maar als het echt mijn type niet is, dan kom ik daar snel genoeg achter en dan zal er vlot een eerlijk gesprek volgen denk ik.

Bruut afwijzen doe ik niet aan :)