PDA

Bekijk de volledige versie : nieuw thema forum


Forza
4 January 2004, 11:07
de feestdagen zijn voorbij, en ik vind dat er een nieuw thema forum moet komen voor de maand Januari. En omdat januari de maand van Forza is, de maand dat forza unbanned is op dit forum, de maand dat dit forum weer gaat opleven, en mensen weer met plezier naar leerlingen.com komen.

VIND IK, dat het nieuwe thema forum "Forza talk" moet heten,

heb je problemen?
weet je ergens geen atwoord op?
wil je er niet met je ouders over praten?

kom naar FORZA TALK , en vertel forza je probleem

Riddler
4 January 2004, 11:07
en dan?
dan ga je ze uitlachen ofzow :?

WishfulDreaming
4 January 2004, 11:13
Ow, doe me niet lachen :d

Wel grappig dat mensen wanneer ze geen aandacht meer krijgen, zelf aandacht gaan zoeken :Y)

BlueWolf
4 January 2004, 11:25
ik vind dat ze dit forum voor je moeten weghalen

Stapper
4 January 2004, 11:27
laten we dat maar niet doen

psychobunny
4 January 2004, 11:55
Aan hoeveel OW's zit ie al? :O En true saar,hij krijgt duidelijk niet genoeg aandacht naar zijn goesting :d

Forza
4 January 2004, 11:59
Originally posted by psychobunny
Aan hoeveel OW's zit ie al? :O En true saar,hij krijgt duidelijk niet genoeg aandacht naar zijn goesting :d


uhm 0 Ow`s ik gedraag me voorbaarlijk, en aandacht genoeg, het is 1 uur en vandaag is er al weer een topic speciaal voor Forza geopend

The Phit
4 January 2004, 12:08
lijkt me wel lache zo'n forum :D

Sanne
4 January 2004, 12:28
Best rot voor je dat je op deze manier aandacht nodig hebt

Forza
4 January 2004, 12:39
Originally posted by sanne1811
Best rot voor je dat je op deze manier aandacht nodig hebt


hmm hoe bedoel je? lijkt me leuk om een eigen forumonderdeel te krijgen, dus ik snap niet wat er rot aan is? overigens is er niks mis mee met aandacht krijgen, iedereen wil aandacht, de een laat der tiete zo op de webcam, de andere gedracht zich als een bitch,

Riddler
4 January 2004, 12:42
hoe lang zal het duren voordat je weer ene ban hebt forza :?

Sanne
4 January 2004, 12:43
Originally posted by Forza
hmm hoe bedoel je? lijkt me leuk om een eigen forumonderdeel te krijgen, dus ik snap niet wat er rot aan is? overigens is er niks mis mee met aandacht krijgen, iedereen wil aandacht, de een laat der tiete zo op de webcam, de andere gedracht zich als een bitch,
Het is nou niet echt zo dat mensen over je praten omdat ze zo dol op je zijn

Forza
4 January 2004, 12:43
Originally posted by sanne1811
Het is nou niet echt zo dat mensen over je praten omdat ze zo dol op je zijn

het is maar een forum meisje, waar maak je je druk om? dat jij nou je vriende hier vandaan haalt..


maarja zoals riddller al zei straks krijg ik een bann, dus ik ga nergens meer op in

Nightwolf
4 January 2004, 12:49
als je nou echt een GOED themaforum weet, vertel t, en geen onzin dingen :O