PDA

Bekijk de volledige versie : Jullie gekste droom :D


Jamiel
15 January 2004, 13:45
...damn de laatste tijd hek daar ook veel last van :p

Nacht met droom 1: Ik stond in een cirkel dat in het echt onzichtbaar zou zijn, maar in mijn droom kon je dat wel zien (Dat zei ik nog tegen mezelf in me droom)
Toen kwam ik daar een vriend van me tegen en we liepen naar een deur, want hij wou mij ergens mee helpen.

Nacht met droom 2: Bij de fietsenstalling stonden we te wachten op een boot voor de school en ondertussen zag ik een vriendin met een vriendin van haar een potje schaken :?

Nacht met droom 3: Ik liep in een oud dorpje en bij een winkelstraat zag ik om de hoek Chris Zegers (wat doet die vent in hemelsnaam in mijn droom :?).
Een paar luitjes wilden samen met hem op de foto en toen ik dur langsliep wou hij zoenend (Gatver!) met mij op de foto... naja vreemd opgekeken dus :p
Toen liep ik verder en zag aan de rechterkant allemaal auto's die klaarwaren voor de sloop maar toch verkocht werden ... toen ik links keek stonden er ook van die auto's. en helemaal achteraan een tunnel waar je inkon. Als je daar inging kon je op een platform zitten en dan zou je automatisch naar een tropisch regenwoud verplaatst worden :?

Jah lui, beat this met jullie dromen :d

chica
15 January 2004, 13:50
:d Nah, ik droomde toen ik klein was een keer dat ik in sesamstraat was, toen kwam ik pino tegen, en toen vroeg ik: hey pino, waar is de wc:? En daar bleek ik naast te staan! En toen ging ik zitten erop, en toen plaste ik, en toen werd ik wakker.

Toen had ik in mijn bed geplast:7

Das allang geleden:p Ik word meestal over hoop geknald, achtervolgd ofzo:)

UrbanLegend
15 January 2004, 13:56
dat ik tijdreizen kan en met alle wapentuig, voertuigen enzo terugga naar romeinse tijd en europa verover..
:p

PFP
15 January 2004, 13:57
mijn gekste droom, was dat ik geen geld meer had, dat lijkt me echt zo kut

Impressions
15 January 2004, 14:26
Ik vergeet mijn dromen meestal, volgens mij schiet ik allemaal allochtonen neer ofzo :d

SRH girl
15 January 2004, 14:28
ik heb gedoomd over me vriend dat hij een badpak aan had!!!nou nee dankje dat hoef ik dus echt nooit meer te dromen

frox
15 January 2004, 15:01
Originally posted by Jamiel
...damn de laatste tijd hek daar ook veel last van :p
Nacht met droom 2: Bij de fietsenstalling stonden we te wachten op een boot voor de school en ondertussen zag ik een vriendin met een vriendin van haar een potje schaken :?


:d :d WHOEHAHAH DROOOOOG!!!

frox
15 January 2004, 15:02
Originally posted by PFP
mijn gekste droom, was dat ik geen geld meer had, dat lijkt me echt zo kut


"de meeste dromen zijn bedrog...lalalal" NIET DUS!

Kampie
15 January 2004, 15:26
ff opgeschoond en naar CT >>

psychobunny
15 January 2004, 15:47
Ik droom al een paar dagen aan een stuk dat mijn vriend sterft, of dat ik hem vermoord, waarna ik hem bedrieg met enkele goede vrienden :{

BlackMystery
15 January 2004, 21:26
te raar om hier neer te zetten...

BlackMystery
15 January 2004, 21:27
Originally posted by PFP
mijn gekste droom, was dat ik geen geld meer had, dat lijkt me echt zo kut
jij kan je geen leven zonder geld voorstellen? cool ben ik het tegenovergestelde
kan me niet voorstellen wat het is om wel geld te hebben :)

miesje
16 January 2004, 15:28
Mijn raarste droom: Ik had (in mn droom) een kuikentje wat ik altyd moest bewaren.Toen ik op school kwam liep het kuikentje ineens de trap op en was ik hem kwijt. Ik ging naar de gevonden voorwerpen (die je bij ons op school eigelijk niet heb) en daar was hij niet. Ik liep in paniek van de trap en keek opzij en daar zat het kuikentje op het hoofd van een jongen en ik kreeg hem er niet meer van af.

Nog een rare droom: Ons huis was 1 zwembad met haaien die me achter na zaten en ik kon al1 maar het dak op ik werd gewoon in de val gelokt

annomeisje
16 January 2004, 15:33
Mwa...'k heb wel eens gedroomt dat ik een masker ophad, hem afzette, zat er nog een onder, die zette ik weer af, zat er weer een onder ect. Dat was echt een rotdroom die vaak terug komt.

En ik heb een keer gedroomt dat iedereen die me lief was om me heen werden vermoord, dood gegooit met tomaten :?

Misette
16 January 2004, 16:55
Ik droomde vanacht over broodjes filet american die ik in een flesje propte.. echt raar :?

ViveLaFète
16 January 2004, 17:41
Originally posted by annomeisje
Mwa...'k heb wel eens gedroomt dat ik een masker ophad, hem afzette, zat er nog een onder, die zette ik weer af, zat er weer een onder ect. Dat was echt een rotdroom die vaak terug komt.
hmm die heb ik ook veel 'maar met een bril dan...:?

The6thgate
16 January 2004, 19:52
ik had vannacht nog n vage:{
kwam n leuke meid in voor en ik kwam bij haar thuis aan. ze ging echt continue van die hele kleine kusjes geven dat het gewoon irritant werd en er was een vriend van me bij en 2 andere gasten die ik ken die een pilsje stonden te drinken:? nja toen werd ik wakker maar aangezien het over die meid ging vond ik het toch wel leuk:Y)
laatst had ik ook een erge maar die ben ik vergeten ondertussen

TheGroovMaster
16 January 2004, 19:57
heb teveel gekke dromen.... over sex, over van 100 meter op de grond vallen..... een vrachtwagen tegen me aan zien rijden... bla die bla, alles eigenlijk :p

Babysmurfie
16 January 2004, 20:18
*Ik zat in de jungle met nog twee mensen, en ik moest mij verstoppen voor die slang uit Jungle Book, dus ik liep een hoek om en zat achter een struik en de slang ging rechtdoor dus ik had mij goed verstopt:+

*Ik was aan het surfen op een meer en werd gekaapt door een boot met piraten, die konden de golven beheersen (kan op een meer, niet op zee: logica in mijn droom) en 'trokken' mij zo naar hun toe. Ik stapte op en we vaarden naar een eiland, waar ik en nog anderen moesten knielen en hun aanbidden, maar ik zag niets, we hadden zo'n monnikspij aan met de kap op en ik wist niet goed wat te doen. Daarna moesten we allemaal aanschuiven op een lange rij en werden we kaalgeschoren. Maar bij mij hadden ze het niet goed gedaan, ik had nog een beetje haar.
Toen ging ik naar de wc (in mijn droom he) en dat was het.

BlackMystery
17 January 2004, 12:23
het raarste dat ik ooit gedroomd heb is een serie dromen na elkaar
ik droomde dat ik al mijn vrienden een voor een vermoorde op elke keer een andere wijze
en elke keer derna voelde ik me zo rot
was niet echt gezellig

hollywood
18 January 2004, 15:45
Persoonlijk heb ik liever van die maffe dromen dan realistische.
Ik had donderdag een droom waar een jongen in voor kwam die ik niet meer spreek, we zien elkaar wel, maar we zeggen niet eens meer hallo ofzo, we zijn bang dat we elkaar weer gaan kwetsen als we weer contact krijgen, dus zo is het nu al langer dan een half jaar. Maar toen ik donderdag droomde dat we weer gewoon tegen elkaar deden, miste ik hem toch opeens wel toen ik wakker werd. In die droom was hij niet zo gelukkig en heb ik hem getroost en het was allemaal heel vertrouwd. Echt balen. Was ook echt lang geleden dat ik over hem had gedroomd. had liever niet over hem gedroomd.

JEANUS
18 January 2004, 16:32
Originally posted by Babysmurfie
*Ik zat in de jungle met nog twee mensen, en ik moest mij verstoppen voor die slang uit Jungle Book, dus ik liep een hoek om en zat achter een struik en de slang ging rechtdoor dus ik had mij goed verstopt:+


:respect:

electricity
18 January 2004, 17:13
ik droom altijd raar 8| een paar drvan hebben jullie op ADB kunnen lezen..
maar kan de laatste dagen niet echt goed herinneren wat ik droom, of ik kan het niet posten hier :d O-)

droom vaak van dat ik een missie heb, en dan in de huid van iemand anders kruip en me dan ook heel anders voel. heb een keer gedroomd dat ik een jongen was en aan de drugs, en ik moest er vanaf komen. en toen ik ervanaf was stond ik als mij zijnde naast die jongen, en was ik blij. van die dingen gebeuren vaak.. maar zal proberen te onthouden vnv;)

BlackMystery
18 January 2004, 18:09
Originally posted by electricity
ik droom altijd raar 8| een paar drvan hebben jullie op ADB kunnen lezen..
maar kan de laatste dagen niet echt goed herinneren wat ik droom, of ik kan het niet posten hier :d O-)

droom vaak van dat ik een missie heb, en dan in de huid van iemand anders kruip en me dan ook heel anders voel. heb een keer gedroomd dat ik een jongen was en aan de drugs, en ik moest er vanaf komen. en toen ik ervanaf was stond ik als mij zijnde naast die jongen, en was ik blij. van die dingen gebeuren vaak.. maar zal proberen te onthouden vnv;)

heb zo ook eens gedroomd dat ik drugs gebruikte
gewoonweg raar :)

Weirdo Me
19 January 2004, 12:49
Als ik ziek ben heb'k altijd van die weirde dromen. Dan zit ik met een Dementor (zie Harry Potter) aan tafel en tellen we om de beurt.. Echt.. die dromen zijn gewoon eng!!:{

En ik heb wel eens gedroomd dat ik een kindje had. Heel bijzonder was dat. Ik geloof ook dat t een betekenis had..

0Vera
20 January 2004, 00:22
ik had laatst een droom waar mijn vriendje en een ex van mij in voorkwamen. Hij was echt vet wacko, heb em toen ik wakker werd ook aan mn vriend verteld maar ik weet t nu nie meer :{

ik sliep wel erg onrustig die nacht trouwes

The Phit
20 January 2004, 12:00
dat er in onze achtertuin achterin een grote diepe diepe diepe gat was en dat daar een draak uit kwam. :o

Riddler
20 January 2004, 15:16
ik droom de laatste tijd helemaal niet meer :{

Bobba.
20 January 2004, 15:28
Originally posted by TheGroovMaster
heb teveel gekke dromen.... over sex :yes: 8)

electricity
20 January 2004, 17:06
ik had vanacht echt een vreemde droom, en wist m vanochtend nog, en dacht nog die moet ik posten op t forum..

maar ja, vergeten he:+
als ik m me herinner zal ik m wel vertellen, want weet wel dat ie erg fuckedup was en erg vreemd.
8-)

[edit] OEEE ik herinner me al iets...
[edit] oeoeoeooe ik weet het weer!

nou we zaten dus met een hoop man een een kasteel (:+ ) en was een soort klaslokaal, waar een hoop mensen in zaten, veel ervan kende ik niet. (ik zag toen de tekening van Saar voor me, met al die slaapzakken). toen kwam E. binnen en ging zitten. en iedereen dacht dat ik E. leuk vond. en toen ging E. weg, en ik liep hem achterna omdat ik naar de wc moest. en toen keek iedereen ons na.. en ik kletste met hem, ging over foto's ofzo. en iets met een tafellaken en wolken :?

je had erbij moeten zijn dan weet je pas hoe vreemd die was :+

[edit] en iets van fietsen in een bos.. met bruine blaadjes

Owazeke
22 January 2004, 20:30
Ik droom elke nacht vreemde dingen. :$

Vorige nacht ging het over pratende ganzen. Het begon allemaal met een vader en zijn zoon in de kerk. En de zoon zijn gsm belde plotseling wat de priester heel kwaad maakte. Hij nam de jongen mee en toverde hem om in een gans. En toen ondekte de jongen dat de priester nog vele andere ganzen had opgesloten en dan moest hij die bevrijden.

Was allemaal een beetje raar; hehe

Tjana
28 January 2004, 22:11
toen ik klein was droomde ik over een spook mc donalds hehe..

en laatst een nachtmerrie over een jongen uit mn klas die zei dat ie om me was...:kots:

Chaud
30 January 2004, 23:58
(9jaar)Nachtmerrie 1 : ik Droomde dat ik op school was, Het was pause en de bel ging.. iedereen rende naar buiten, Er waren mensen aan het werk.. ze repareerde het riool bij ons op schoolplein (van die puttjes) Oppeens werdt een repararateur in 't gat gesleurd! door een "Zombie *)" een klasgenoot van me was een voetballer en schopte de zombie z'n hoofd eraf.. :| Toen ging de bel weer.. het was ongeveer 1 uur later en de juf kwam binnen stormen! ze zei : "er zijn zombies! Ze komen ons halen! neem je stoel en tafel mee en blokkeer de trap! :yes:" Toen we dat gedaan hadden knalde de trap in elkaar... de zombies konden een trap maken van tafels en stoelen omdat wij die tafels en stoelen hadden gegooid duh :loser: Toen gingen we allemaal naar de bovenverdieping en schuilden we voor de zombies.. Een klasgenoot had een afstandsbediening in z'n hand en zapte de zombies in 't beeldscherm!! :huh: De jongen werdt opgegeten door de zombies en iedereen klom het raam uit, De hele stad was vol met zombies.. je zag steeds meer zombies uit het rooil klimmen.. . We renden snel naar het winkelcentrum om mensen te vinden.. maar de putten waren opengebroken en daar bleven ook maar zombies uit komen.. toen was me droom afgelopen

(6 t/m 7 jaar)Nachtmerrie 2 : Ik werd im me droom wakker gemaakt door een man in een regenjas, z'n hoofd was niet zichtbaar.. Hij legde me op de grond in de gang en ging me kietelen.. ik had het gevoel dat ik niet kon schreeuwen terwijl ik buiten mijn droom wel gilde :notgood:

... yes folks .. dat was 't dan wel weer :s geen zin om meer te typen! :)