PDA

Bekijk de volledige versie : Apres Ski


The Phit
15 January 2004, 22:44
vinden we dat stoer? :7

electricity
15 January 2004, 22:57
NEE :no:

Sanne
15 January 2004, 23:01
BAH!!!:kots:

Alexis
15 January 2004, 23:04
heeee hooooooo:7

Bobba.
16 January 2004, 09:40
Carnavals muziek |:(

Setragasj
16 January 2004, 09:43
ik vind t echt vet.
ik word er altijd helemaal happy van en word er altijd hyper van.

The Phit
16 January 2004, 10:35
ik vind het namelijk best vreemd dat zowat iedereen het niks vindt, terwijl t toch best grappige muziek is op zn tijd met een biertje dr bij :7.. Kijk, van toeters aan skoeters worden we allemaal wel gek, maar er zijn zat nummers in de apres ski sfeer die best leuk zijn :yes: :D

Bobba.
16 January 2004, 10:46
En dat zegt je grote voorbeeld dan .. tering stef wat een misactie van je :7 Das toch geen muziek kerl ..

Stapper
16 January 2004, 11:14
vind het slecht
vooral als het in nederland is, want daar is geen apre ski
heb het nog nooit mee gemaakt tijdens wintersport, maar ga het dit jaar wel mee maken, dan pas kan ik er over oordelen

Tyskie
16 January 2004, 14:22
Ik vind het wel lollig in de kroeg... Natuurlijk is het niveau nul, maar het is wel mooie feestmuziek.
Hele avond natuurlijk niet, maar er mag van mij zo af en toe wel eens zo'n pauperlied tussendoor gegooid worden...

The Phit
16 January 2004, 19:01
kleine blonde mariandel, waaarop ik zit sta en wandel :7

supergirl
16 January 2004, 22:43
Originally posted by Tyskie
Ik vind het wel lollig in de kroeg... Natuurlijk is het niveau nul, maar het is wel mooie feestmuziek.
Hele avond natuurlijk niet, maar er mag van mij zo af en toe wel eens zo'n pauperlied tussendoor gegooid worden...
Haha ja vind ik ook.Het is best gezellig een keertje maar heel de avond is een beetje te veel van het goede....

electricity
16 January 2004, 23:06
Originally posted by Phitje
kleine blonde mariandel, waaarop ik zit sta en wandel :7

jij maakt t meteen sadistisch:+ :d

electricity
16 January 2004, 23:07
Originally posted by Bobba
Carnavals muziek |:(

mee eens. van carnaval vind ik die apresski muziek wel het ergste, oke als ze met macarena en vogeltjesdans aankomen, dat KAN nog, maar die apresski...:no:

Tyskie
16 January 2004, 23:14
De vogeltjesdans en macarena... |:(
Dat dan weer net niet, staat de hele tent als een mongool met zijn armen te wapperen.. mij niet gezien, wapper ik nog wel een keer naar de bar toe.

Bobba.
17 January 2004, 00:22
Originally posted by Tyskie
De vogeltjesdans en macarena... |:(
Dat dan weer net niet, staat de hele tent als een mongool met zijn armen te wapperen.. mij niet gezien, wapper ik nog wel een keer naar de bar toe. Volgens mij lust jij ze wel .. die pilsjes :z

Ar-Tuur
17 January 2004, 00:33
Nah, ski-hut vind ik maar pauper. Slechte muziek, rare carnavalssfeer, niks voor mij 8) :)

Tyskie
17 January 2004, 04:36
Originally posted by Bobba
Volgens mij lust jij ze wel .. die pilsjes :z

Ga je een keer mee met de brandnetelboy naar de major? 8)

dext0r
17 January 2004, 12:29
Originally posted by Ar-Tuur
Nah, ski-hut vind ik maar pauper. Slechte muziek, rare carnavalssfeer, niks voor mij 8) :)

The6thgate
17 January 2004, 12:36
word er zo nu en dan best wel vrolijk van eigenlijk:Y)
ik wou trouwens dat we hier apres ski hadden tijdens carnaval. hier zijn het voornamelijk maastrichts liedjes enzoe:z

x-lizz-x
17 January 2004, 13:36
Als we op winter sport gaan apres skieen en mn vaders is er bij nou dan gaat heel de tent los en staan mn vader daar anton aus tirol te zingen op de bar... Dan schaam je je dus, Dus ik vind er ook niet veel aan alleen als mn vader er niet bij is :9...

Als ik hier gewoon in nederland uit ga dan vind ik het sowieso niks..

Bobba.
17 January 2004, 14:10
Originally posted by Tyskie
Ga je een keer mee met de brandnetelboy naar de major? 8) Ik hoorde laatst op het werk dat ze juist weinig uitgingen de laatste tijd. Maar ik zal maandag wel eens vragen aan Daniel of hij nog eens gaat. Misschien valt er dan iets te regelen 8)

JennyMindTricks
17 January 2004, 14:18
Vind het soms wel leuk :)
Hier dichtbij is elke laatste vrijdag van de maand zon apreskiparty.
Was der een keer heen geweest en was wel leuk :)
Werden dan ook niet van die heel afgezaagde nummers gedraait en soms ook normale!

niemand
19 January 2004, 16:01
Ik vind het echt :thumbsup: afgelopen zaterdag nog apres ski feest geahad :thumbsup:

Tyskie
19 January 2004, 16:26
Originally posted by Bobba
Ik hoorde laatst op het werk dat ze juist weinig uitgingen de laatste tijd. Maar ik zal maandag wel eens vragen aan Daniel of hij nog eens gaat. Misschien valt er dan iets te regelen 8)

Op zondag bijna altijd... De laatste tijd ging brandnetel wat minder, zat liever bij zijn vriendin.. Maarja, dat is uit en dus moet hij weer wat op de zondagavond he.. 8)