PDA

Bekijk de volledige versie : Heel Belangrijk!!


Mindy
17 January 2004, 20:45
nou okee uhm..hier in huis staan 4 compuyters aangersloten op het internet..mijn vader zijn computer is de hoofdcomputer.ik heb mijn chatlogs hier uitstaan.hij zegt dat hij mijn chatlogs heeft oftewel zijn computer slaat alles op wat ik zeg kan dat?please het is heel belangrijk!!

PLEASE?wie weet dit zeker???:'(

Nightwolf
17 January 2004, 20:48
nee t wordt op jouw harde schijf opgeslagen maar als je toevallig alles deelt, kan ie dat wel lezen :o tenzij msn op de hoofdcomputer staat en niet op je eigen

electricity
17 January 2004, 20:49
Originally posted by -Spiderr-
nou okee uhm..hier in huis staan 4 compuyters aangersloten op het internet..mijn vader zijn computer is de hoofdcomputer.ik heb mijn chatlogs hier uitstaan.hij zegt dat hij mijn chatlogs heeft oftewel zijn computer slaat alles op wat ik zeg kan dat?please het is heel belangrijk!!

PLEASE?wie weet dit zeker???:'(

het kan wel. als je je bestanden gedeeld heb op jou computer, dan kan hij al jou bestanden zien.
als je in windowsverkenner een blauw handje ziet op je schijven zijn deze gedeeld

Youssef
17 January 2004, 20:50
>> C&I :{

Mindy
17 January 2004, 20:53
omg omg omg|:(

shit me pa maak me dood....

electricity er staat geen blauw handje bij me c schijf ofzo..er word voor zover ik weet niks gedeeld vanaf mijn computer..hij zeg dat hij ALLES kan zien in mijn pc kan dat echt?:(ookal heb ik geen chatlogs die opgeslagen worden?

Nightwolf
17 January 2004, 20:55
delete ze dan :{ dan weet je zeker dat ie niks gaat lezen

Mindy
17 January 2004, 20:56
Originally posted by Nightwolf
delete ze dan :{ dan weet je zeker dat ie niks gaat lezen

ze staan niet opgeslagen op mijn computer staat uit..maar hij zeg dat alles wat ik zeg word opgeslagenm op zijn pc

Nightwolf
17 January 2004, 20:58
dan kan je ze toch nog steeds deleten? :Y) of zit er een niet te raden wachtwoord op? :o

not-known
17 January 2004, 21:04
Originally posted by -Spiderr-
nou okee uhm..hier in huis staan 4 compuyters aangersloten op het internet..mijn vader zijn computer is de hoofdcomputer.ik heb mijn chatlogs hier uitstaan.hij zegt dat hij mijn chatlogs heeft oftewel zijn computer slaat alles op wat ik zeg kan dat?please het is heel belangrijk!!

PLEASE?wie weet dit zeker???:'(

theoretisch is dit zeer goed mogelijk.
praktisch kan et ook gewoon bluf zijn. ik zie geen reden waarom hij zou willen. dan lijkt me de band ouder -> kind ernstig verstoord...

electricity
17 January 2004, 21:05
Originally posted by -Spiderr-
ze staan niet opgeslagen op mijn computer staat uit..maar hij zeg dat alles wat ik zeg word opgeslagenm op zijn pc

da's onzin, want als je geen bestanden of mappen deelt kan hij die NOOIT aan
volgens mij wil hij je gewoon bang maken. en is anders zoeizo misbruik van recht op privacy8-)

Mindy
17 January 2004, 21:16
bedankt iedereen..ik hoop echt dat het niet zo is..heb best wel foute dingen op msn gezegd/gedaan...k blijf ho9pen...en idd het is misbruik van privacy..zeer gemeen als het waar is..:(

Nightwolf
17 January 2004, 21:16
Originally posted by electricity
da's onzin, want als je geen bestanden of mappen deelt kan hij die NOOIT aan
volgens mij wil hij je gewoon bang maken. en is anders zoeizo misbruik van recht op privacy8-)

ken jij al haar netwerkinstellingen ondertussen al? 8)

electricity
17 January 2004, 21:21
Originally posted by Nightwolf
ken jij al haar netwerkinstellingen ondertussen al? 8)

blaaaaaaat:loser:

Stapper
17 January 2004, 21:32
met \\naam_pc\c$ kan je zelfs zonder dingen te delen op de c schijf komen van pc's op je netwerk
dat is volgens mij met 98 en 2000 zo, weet niet of dat ook bij xp is, nooit geprobeerd

en als je vader de hoofdpc heeft (server) zal die ook wel een admin account hebben, dus kan hij ook overal komen

Mindy
17 January 2004, 21:33
Originally posted by Stapper
met \\naam_pc\c$ kan je zelfs zonder dingen te delen op de c schijf komen van pc's op je netwerk
dat is volgens mij met 98 en 2000 zo, weet niet of dat ook bij xp is, nooit geprobeerd

en als je vader de hoofdpc heeft (server) zal die ook wel een admin account hebben, dus kan hij ook overal komen

ja maar als ik nou geen chatlogs op me pc heb?want die heb ik niet...

FunFair
18 January 2004, 00:16
dan bluft hij :z

hij heeft de hoofdcomputer, maar hij gaat daarmee echt niet alle bitjes mee nacontroleren die jij verstuurd.. kost veel te veel rekenkracht :p

het kan wel zijn dat hij meeleest als jij aan het typen bent..
kijk eens of er een icon rechtsonder staat die VNC heet... dat is Virtual Network C.....??? daarmee kun je namelijk meekijken met anderen en zelfs besturen.

Plankje
18 January 2004, 01:19
Originally posted by -Spiderr-
ja maar als ik nou geen chatlogs op me pc heb?want die heb ik niet... hmz theoretisch kan hij alle dataverkeer van jou wel onderscheppen, maar omdat dat best wel lang kutwerk is, zou ik er maar niet vanuit gaan dat hij jouw shit kan lezne. Kan hij dat wel: hij heb gwoon van jouw spul af te blijven! Als hij jouw brieven opent, dan pik je dat tog ook niet :?

Nightwolf
18 January 2004, 01:37
Originally posted by FunFair
kijk eens of er een icon rechtsonder staat die VNC heet... dat is Virtual Network C.....???

bedoel je niet VNS? :?

FunFair
18 January 2004, 09:59
nope VNC :p

misschien dat er ook een progje is dat VNS heet, maar volgens mij was het VNC.

WhizzCat
18 January 2004, 10:05
Dat proggie heet echt VNC Nightiewolf ;)

Maar ook met een admin account kan paps niet op haar pc komen omdat zij op haar pc admin is en er niet gebruikt gemaakt wordt van een aanmeldings server.

Als ze een ww op haar account heeft staat wat pa niet weet kan hij er nooit bij.

De c$ account is overigens bereikbaar onder xp en 2000 en niet onder 98, mits je de username en het pwd weet van de lokale pc, anders kom je er nooit op :)

-edit-
Virtual Network Computing ;)

Mindy
18 January 2004, 11:17
dankje dankje dankje..:*

ik hoop echt dattie bluft...