PDA

Bekijk de volledige versie : nooit gedacht


TheGroovMaster
18 January 2004, 20:17
dat ik met wedstrijdzwemmen ooit nog zo een dikke PR zou zwemmen.
het was in de estafette 100 meter wisselslag, ik moest als 2e 100 meter school slag zwemmen. Me record van de afgelopen 3 seizoenen had ik dit seizoen nog gezwommen en stond op 1 minuut en 16 seconden 1:16 me PR overal staat net iets lager en heb ik ook ooit in een estafette gezwommen 1:15 nog iets, geen id hoeveel

ik vet goed trainen laatste tijd mar voelde me voor de wedstrijd niet echt optimaal en moest gelijk in het eerste programma en eerste serie. Nouja, was ik klaar met zwemmen..... een 1:13.09 motherfucker.... echt das het eerste wat ik zei, geloofde het eerst niet totdat ik zag dat we totaal 7 seconden verbeterd hadden.... met ze 4en allemaal een pr gezwommen :p
dus van 1:16 naar 1:13 in 2 maanden tijd..... tering

ow dan nog 200 meter school slag. Inschrijftijd (afgelopen 3 seizoenen gezwommen) 3:02.76, me pr stond op 2:52 nog iets... dus ik weer zwemmen, best relaxed aan, grote lange slagen, zwem ik een fucking 2:47 nog iets :p reken maar uit, echt ziekelijk verbetered!!!

ben echt super blij!!

electricity
18 January 2004, 20:20
:respect:

*is ook blij voor Groov*:d

Raspberry
18 January 2004, 20:47
beter. :thumbsup:

Stapper
18 January 2004, 20:52
een nieuwe pieter van de hoogenband is geboren :+

TheGroovMaster
18 January 2004, 21:54
mwa ben ik al iets te oud voor :p en nee zosnel ben ik niet dan, maar doel is volgend seizoen wel nederlandse kampioenschappen jah :thumbsup:

supergirl
18 January 2004, 22:10
Originally posted by TheGroovMaster
mwa ben ik al iets te oud voor :p en nee zosnel ben ik niet dan, maar doel is volgend seizoen wel nederlandse kampioenschappen jah :thumbsup:
Jaaaa en als je dan op tv komt kan ik zeggen hij zit ook altijd op het forum!!!:thumbsup:

Sanne
18 January 2004, 22:23
Gefeliciteerd :thumbsup:

lieve colafles
19 January 2004, 08:46
komt door je kale kop :p minder weestand in het water :p


hehe neej sorry, gefeliciteerd man! ik ken het gevoel dat je echt apetrots kan zijn op je zelf omdat je in zo'n korte tijd een enorme vooruitgang boekt :d

ik vind het echt heel erg vet voor je! en trainse he! voor een goede plaats op het nk :)

JEANUS
19 January 2004, 10:28
Gefeliciteerd makker :d

Riddler
19 January 2004, 14:07
netjes :thumbsup:

TheGroovMaster
19 January 2004, 14:33
net ff met bobba uitgerekend.... ik zwem op de 100 meter school slag 4.9 km/h :z

en nee had ene badmuts op, tis toch iets sneller :loser: :p

eneri
19 January 2004, 16:28
dat zijn goeie tijden!:thumbsup:

en ben je nou gekwalificeerd voor de NK? Of moet die wedstrijd nog komen?

als ik t zo hoor mis ik t wedstrijdzwemmen best wel..schoolslag was ook altijd mijn beste slag..:{

TheGroovMaster
19 January 2004, 21:17
Originally posted by eneri
dat zijn goeie tijden!:thumbsup:

en ben je nou gekwalificeerd voor de NK? Of moet die wedstrijd nog komen?

als ik t zo hoor mis ik t wedstrijdzwemmen best wel..schoolslag was ook altijd mijn beste slag..:{ geen id wat de limit is voor het NK, maar heb zeker A-kring limit wel in me zak. Probleem is nu dat het niet offcieel is omdat ik als 2e startte in de estafette

1 februari heb ik weer een wedstrijd in het sloterparkbad in amsterdam om mezelf te bewijzen! en moet ook nog 200vrijslag dan en 100 rugslag :kots: kut slagen
ow damn, dan zie ik nog 2 estafettes staan, 25 meter vrijeslag... whaha vet cool. 25 meter, nog nooit gezwommen in een wedstrijd :p en 50 meter school slag in een andere estafette

nouja weer een hoop toen doen voor dan :p

0Vera
19 January 2004, 23:57
goed man :D
en succes nog dan :thumbsup:

eneri
20 January 2004, 16:46
Originally posted by TheGroovMaster
geen id wat de limit is voor het NK, maar heb zeker A-kring limit wel in me zak. Probleem is nu dat het niet offcieel is omdat ik als 2e startte in de estafette hmm nou ja zodra je nog n kans krijgt zorgen dat je fit genoeg bent :thumbsup:


1 februari heb ik weer een wedstrijd in het sloterparkbad in amsterdam om mezelf te bewijzen! en moet ook nog 200vrijslag dan en 100 rugslag :kots: kut slagen
ow damn, dan zie ik nog 2 estafettes staan, 25 meter vrijeslag... whaha vet cool. 25 meter, nog nooit gezwommen in een wedstrijd :p en 50 meter school slag in een andere estafette

nouja weer een hoop toen doen voor dan :p
oeh rugslag..:no: das echt t ergste van allemaal. ik ga dan altijd onwijs slingeren en krijg water in mn gezicht als ik dat niet hebben wil 8|

25 m in estafette? is toch alleen bij kleintjes en ook nog s gemengd? bij ons was dat altijd zo..

nou succes, ik hoop dat je die NK-limiet haalt!

Mozzel
20 January 2004, 18:09
de nieuwe Pieter vd Hoogeband in aantocht.. onnie :p

chica
20 January 2004, 18:50
Echt super goed!!!:thumbsup:

Veel succes dan nog, we willen je op tv zien;)!