PDA

Bekijk de volledige versie : Emule


Jennifer1203
28 January 2004, 14:05
heb jij emule
wat vind ju ervan
http://hot.ee/warpor/emule.jpg

Stapper
28 January 2004, 14:09
leuk plaatje
ken de software wel, maar nooit gebruikt

dext0r
28 January 2004, 14:23
nooit gebruikt..niet echt nodig..

maar t lijkt me wel handig.

RandyJC
28 January 2004, 15:35
kan niet eens connecten dus

schiet toch niet op

not-known
29 January 2004, 00:56
verplicht sharen :kots:
afgeschreven voor mij :yes:

EternalShadow
29 January 2004, 05:45
Originally posted by not-known
verplicht sharen :kots:
afgeschreven voor mij :yes:

~.~ gewoon kwestie van alle binnengekomen files direct naar een niet shared directory kopieren :+

ik vind het beter dan kazooi trouwens :/

WhizzCat
29 January 2004, 06:00
Originally posted by EternalShadow
~.~ gewoon kwestie van alle binnengekomen files direct naar een niet shared directory kopieren :+

ik vind het beter dan kazooi trouwens :/

Agreed, en van emule moet je de blackhand g7 versie hebben, die heeft tenminste goeie traffic limiters

:)

FunFair
1 February 2004, 08:35
Ik gebruik Emule 0.30e met een datalimit crack eroverheen... je moet altijd minimaal 1 kb/s uploaden.. dus daar merk je niet zo veel van... maar als je iets download, upload je ook bijna altijd dat bestand weer... de download kan je vervolgens wel op max zetten :)

Emule heeft een groter aanbod dan kazaa, en zit ook nog niet helemaal vol met virussen enzow.. ook errug handig is dat je erg veel games kunt vinden als CD Images :)

Ik haal echter nooit superhoge downstreams...

FunFair
1 February 2004, 08:38
Originally posted by RandyJC
kan niet eens connecten dus

schiet toch niet op

moet je de goede poort open gooien bij je router :Y)

FunFair
1 February 2004, 08:40
Originally posted by not-known
verplicht sharen :kots:
afgeschreven voor mij :yes:

Daarom is het juist zo'n goed programma... ELKE USER SHARED!
zelfs als je een bestand aan het downloaden bent.. kunnen ze delen van het bestand dat jij al binnen hebt, ook weer downloaden van jou. Dus het aanbod van servers is erg hoog.
Ik ben nu dingen aan het downloaden en hij heeft gewoon 1100 mensen gevonden die het bestand ook hebben.
Daardoor heb je veel kans dat het bestand niet stil komt te staan.

not-known
1 February 2004, 11:58
Originally posted by FunFair
Daarom is het juist zo'n goed programma... ELKE USER SHARED!
zelfs als je een bestand aan het downloaden bent.. kunnen ze delen van het bestand dat jij al binnen hebt, ook weer downloaden van jou. Dus het aanbod van servers is erg hoog.
Ik ben nu dingen aan het downloaden en hij heeft gewoon 1100 mensen gevonden die het bestand ook hebben.
Daardoor heb je veel kans dat het bestand niet stil komt te staan.

niet met een upload die zo laag is dat het je verbinding meteen dicht trekt!

anouk
5 February 2004, 14:32
Neuh vind t niet super...
Vind soulseek beter, kun je tenminste lekker veel metal vinden. Dat is echt een vet realext programma! :7

SpiNe
11 February 2004, 16:52
Originally posted by anouk
Neuh vind t niet super...
Vind soulseek beter, kun je tenminste lekker veel metal vinden. Dat is echt een vet realext programma! :7 ik gebruik kazaa lite voor mp3s en mirc voor de rest

Bambix
11 February 2004, 17:44
Originally posted by not-known
niet met een upload die zo laag is dat het je verbinding meteen dicht trekt! Hou toch op, een zelf de laagste uploader haalt de 6kb/s nog wel, met Jerkmode zet je hem op 1kb/s
en dan hou je nog 5kb/s over.

foking hell, 5kb/s dat is genoeg om normaal te internetten/msn'en/irc.

RandyJC
11 February 2004, 18:53
hoezet ik die jerk mode in dan? :?

Bambix
11 February 2004, 19:36
Originally posted by RandyJC
hoezet ik die jerk mode in dan? :? :7

http://theblackhand.sourceforge.net/list.php?c=files


Zie reply van WhizzCat.

sum
11 February 2004, 20:10
emule rulez :respect: :respect: :respect:

dat ben ik
26 February 2004, 11:33
e-mule is opzich wel goed, alleen gaan me downloads zo bagger langzaam, zelfs als mijn upload laag is!

not-known
26 February 2004, 11:57
Oorspronkelijk geplaatst door dat ben ik
e-mule is opzich wel goed, alleen gaan me downloads zo bagger langzaam, zelfs als mijn upload laag is!
ook als je hm op minstens 10K upload zet?

koelkast
26 February 2004, 13:38
mensen vergeten altijd dat door je upload te cappen (beperken) je ook je download return daa capped waardoor downloaden ook slomer gaat :p

sum
26 February 2004, 14:20
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
mensen vergeten altijd dat door je upload te cappen (beperken) je ook je download return daa capped waardoor downloaden ook slomer gaat :p


idd hoe minder je upload, hoe minder punten, hoe langzamer de download :7

not-known
26 February 2004, 14:26
Oorspronkelijk geplaatst door sum
idd hoe minder je upload, hoe minder punten, hoe langzamer de download :7

dat nog niet eens zo erg. het zit hm vaker in de limiet die je instelt voor de uploadsnelheid. boven een bepaald aantal KB wordt je download ook niet meer beperkt.

sum
26 February 2004, 14:34
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
dat nog niet eens zo erg. het zit hm vaker in de limiet die je instelt voor de uploadsnelheid. boven een bepaald aantal KB wordt je download ook niet meer beperkt.

yep... als je je upload op 10kB stelt kun je onbeperkt downloaden :yes:

FunFair
27 February 2004, 22:05
en als je vervolgens gebruik maakt van een proggie genaamd netlimiter (ofzow) kun je dus per programma aangeven hoeveel upload hij maximaal mag gebruiken.. en dan zet je em gewoon op 1 kb/s :Y)
emule denkt dan nogsteeds dat het 10 kb/s is.. maar werkelijk is het maar 1 :p met gevolg.. een unlimited downstream.

not-known
27 February 2004, 23:23
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
en als je vervolgens gebruik maakt van een proggie genaamd netlimiter (ofzow) kun je dus per programma aangeven hoeveel upload hij maximaal mag gebruiken.. en dan zet je em gewoon op 1 kb/s :Y)
emule denkt dan nogsteeds dat het 10 kb/s is.. maar werkelijk is het maar 1 :p met gevolg.. een unlimited downstream.

foei! mag nie he! 8) :+

FunFair
29 February 2004, 17:34
hehe, ik las toenet nog ergens op tweakers, dat het dus wel werkt met een puntensysteem... op de korte termijn zul je geen hoge download snelheden hebben... als je echter veel upload, krijg je een hogere status bij users, waardoor je sneller voorrang en een snellere download krijgt :)

dat ben ik
29 February 2004, 21:54
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
ook als je hm op minstens 10K upload zet?
heb ik ook, maar toch.....downloads van +- 5 KB/s..