PDA

Bekijk de volledige versie : Ooit wel is?


Annuh
30 January 2004, 20:54
Je ex terug gewilt?
Of is dat heel erg zielig?

Tell me:)

SpiNe
30 January 2004, 21:15
het is voor een reden uitgegaan....:{

Nightwolf
30 January 2004, 21:17
wilt nog niet zeggen dat t een volgende keer niet goed kan gaan :{

electricity
30 January 2004, 21:23
uuhm
heb m een tijd lang terug gewilt, vooral toen t net uit was zeg maar..
maar nu niet meer*)

en tuurlijk is dat niet zielig

psychobunny
31 January 2004, 09:01
Ja,toen kreeg ik hem ook terug,en nu zijn we nog samen *)

BlackMystery
31 January 2004, 11:14
jah best wel
maar na ik met iemand zo ooit eens iets van een vijf keer aan uit heb gehad
heb ik sindsdien ook gezegt niets meer met een ex
en aan die regel hou ik me :)

CharmedOne
31 January 2004, 11:47
Ja..
En het is zeker niet zielig

DarkAngel
31 January 2004, 12:08
ja 1 keer en dat is 4 jaar geleden geweest :) was m'n enige aardige ex :|

Annuh
31 January 2004, 12:26
Oke...:)

Misette
31 January 2004, 14:27
toen mijn ex het uitmaakte wou ik hem ook terug... Maar na een tijdje niet meer... Denk dat het er wel aan ligt wie het heeft uitgemaakt...

Annuh
31 January 2004, 16:03
Ik..En echt om een hele stomme reden.
Hij zat toen nog bij me in de klas. En ik werd gewoon helemaal gek, zenuwachtig, wist niet hoe ik me moest gedragen. En toen heb ik het in een paniekaanval 'Hij begon over wanneer kom je een x mee naar men huis' uitgemaakt.

Zo van ik weet niet of het werkt tussen ons, terwijl hij echt heel erg lief en leuk enzz is.. mjah..Nou weet ik echt niet hoe ik hem dat moet vertellen, na een half jaar..:|

The Phit
31 January 2004, 16:05
die ene, maar t bleef maar een soort van spelletje de hele tijd. Was wel leuk opzich :7

Sanne
31 January 2004, 17:18
Ja dan mis je toch weer even die fijne momenten die je samen hebt gehad

WhizzCat
31 January 2004, 18:48
Originally posted by SpiNe
het is voor een reden uitgegaan....:{

het is om een reden uit gegaan :+

Maar ja, ik heb het wel gewild, maar ik ben het met bovenstaande uitleg roerend eens, het is om een reden uitgegaan en ik ken wel wat voorbeelden waar mensen wel bij elkaar terug gekomen zijn en dat is totaal verkeerd afgelopen, dus voor mij hoeft dat niet :)

biffyclyro
31 January 2004, 18:55
hm, nee, niet teruggewild, wel daar in de buurt

hollywood
31 January 2004, 19:00
Ja, alleen ben blij dat we het toch niet nog een keer hebben geprobeerd, had ik hem waarschijnlijk weer gekwetst door het nogmaals uit te maken. Maar hij is wel een schat, en af en toe denk ik wel: Had beter met hem kunnen trouwen meteen, een betere jongen kan je niet vinden op deze planeet.

Maar het is echt niet zielig als je je ex terug wilt, je kan je wel heel zielig voelen, maar je bent het niet.

xxx

WishfulDreaming
1 February 2004, 14:35
Ja...

En vaak ook teruggekregen... Uit ervaring zeg ik nu... Begin nooit iets met een ex. Teveel verleden, en de kans dat het terug word zoals in het begin is minimaal... :)

kreej-z
1 February 2004, 15:33
Originally posted by psychobunny
Ja,toen kreeg ik hem ook terug,en nu zijn we nog samen *)

same here :love:

Nightwolf
1 February 2004, 16:02
Originally posted by Saartje18
Ja...

En vaak ook teruggekregen... Uit ervaring zeg ik nu... Begin nooit iets met een ex. Teveel verleden, en de kans dat het terug word zoals in het begin is minimaal... :)

bij bunny dus maximaal :p

Annuh
1 February 2004, 18:45
Maar als hij er nog in zou geloven en ik geloof er helemaal in dat het alleen maar btr kan worden omdat het vooral aan mij lag?

WhizzCat
1 February 2004, 18:46
Originally posted by Annuh
Maar als hij er nog in zou geloven en ik geloof er helemaal in dat het alleen maar btr kan worden omdat het vooral aan mij lag?

Nou ja, je kan het natuurlijk altijd proberen, maar ik durf voor 99% zeker te zeggen dat het toch weer misgaat ;)

Riddler
1 February 2004, 19:06
ja, wel eens gehad, en kwamen toen ook wel weer bijelkaar :)

Xessex
1 February 2004, 19:07
Ja zeker...


Tis bij mij denk ik wel net effe iets anders dan bij de meesten. Mijn ex komt uit Los Angeles. We hebben het eind 2003 maar uitgemaakt omdat de situatie uitzichtloos leek. De kans op een spoedig weerzien was ernstig geslonken. Das dus een uitmaker niet omdat we even niet met elkaar overweg konden maar gewoon omdat je anders geloven blijft in iets wat geen recht van bestaan heeft.


Tja en toch is der nu begin 2004 iets postiefs gaande waardoor we toch weer iets zouden kunnen starten en nou begint het weer te borrelen. De kans is groot namelijk dat ze 2 weken naar Nederland komt deze zomer en dat ik een paar weken later haar een weekje zie in de VS.....tja en als dan de vonken er toch vanaf blijven schieten weet ik nog niet zo net of ik wel blijf in dit land. Ben toch uitgekeken hiero...time to move on.

psychobunny
1 February 2004, 20:25
Originally posted by Nightwolf
bij bunny dus maximaal :p :yes: :love:

bootje
1 February 2004, 21:35
ik wil hem na een jaar nog altijd terug en hij heeft me al een hele tijd het gevoel mij ook terug te willen, maar ja, soms zijn er al eens probleempjes. :(