PDA

Bekijk de volledige versie : Sterrenbeeld


Setragasj
1 February 2004, 17:46
Wát en bèn jij? :p

-edit: ik wilde een poll erbij doen maar om één of andere reden deed ie dat niet :p

Stapper
1 February 2004, 17:59
stier
geen idee wat dat dan over mij zegt

annomeisje
1 February 2004, 18:01
Ik ben een Draak, en in het Nederlands een Steenbok.

bootje
1 February 2004, 18:03
Vissen

chica
1 February 2004, 18:03
Maagd

Setragasj
1 February 2004, 18:05
Ram

2-D
1 February 2004, 18:08
Ik ben een weegschaal...

In het chinees ben ik een zwijn

Raspberry
1 February 2004, 18:11
Kreeft

hollywood
1 February 2004, 18:14
Waterman, ik schijn dus erg creatief en excentriek te zijn... maar eigenlijk is toch iedereen excentriek? Ben wel typisch een waterman, met een sterke aparte mening over bepaalde dingen. Beetje maf zal ik maar zeggen.

Maar klopt wel, daar niet van.

Liefs Hollywood

ViveLaFète
1 February 2004, 18:14
Maagd en in het chinees een konijn

Sedes
1 February 2004, 18:15
Originally posted by Raspberry
Kreeft

L_angeldc
1 February 2004, 18:30
weegschaal
en een tijger :7 int chinees

dext0r
1 February 2004, 18:49
waterman

WhizzCat
1 February 2004, 18:50
Schorpioen :+

Irene!!!!
1 February 2004, 18:51
Weegschaal

en in t chinees een draak (ik ben dus heel gevaarlijk O-))

Jochemmm
1 February 2004, 18:56
Ram :)

CharmedOne
1 February 2004, 19:33
Weegschaal en in het chinees weet ik t niet :z

lieve colafles
1 February 2004, 19:51
waterman :)

maar wat dat verder inhoud:?

PFP
1 February 2004, 19:55
tweeling

edit chinees een buffel :+

Atjeuh
1 February 2004, 20:04
stier en in het chinees een slang

Stevie
1 February 2004, 20:12
Kreeft en in het Chinees een Draak.

niemand
1 February 2004, 20:15
Steenbok, in chinees konijn

psychobunny
1 February 2004, 20:24
Tijger en Boogschutter

Stapper
1 February 2004, 20:26
omdat iedereen zijn chinees er ook bij zet:

zwijn (geloof ik)

The6thgate
1 February 2004, 20:52
steenbok

CharmedOne
1 February 2004, 21:02
In het chinees ben ik een tijger :)

w00t
1 February 2004, 22:06
http://xrtpub.cfa.harvard.edu/graphics/constellations/taurus_cutout.gif

stier dus.

Sanne
1 February 2004, 22:31
Schorpioen en in het chinees tijger :)

electricity
1 February 2004, 22:43
Tweelingen en een Rat in t chinees
en in het uur van de aap geboren :+

en klopt wel hoor wat er staat, bij alle 2

tweelingen:
lieve tweelingen, wist jij dat jij in de liefde nogal veeleisend bent? meer dan een persoon heb jij een engel nodig die kan omgaan met de twee kanten van jouw karakter (zo kenmerkend voor degenen die onder het teken van 'tweelingen' zijn geboren). van nature ben je een vrolijk, opgewekt en verleidelijk persoontje, maar je humeur kan plots omslaan en dan is het huis te klein.
:$
Tweelingen interesseert zich voor een heleboel dingen, maar vooral je medemens
heeft vaak je aandacht. Een goede eigenschap als je op zoek bent naar een liefde.
Waterman en stier passen goed bij je.
:p
Door hun snelle en lenige verstand willen Tweelingen het antwoord op iedere vraag zo snel mogelijk weten. Helaas kunnen zij hun belangstelling voor iets vrij snel weer verliezen en zich ergens anders op richten als het antwoord te moeilijk is of te lang op zich laat wachten. Zij houden erg van reizen en het bekijken van onbekende dingen. Dingen waaraan zij gewend zijn vervelen ze snel, en dan staan zij te popelen om die dingen in te ruilen voor nieuwe. De duurzaamheid van iets kan ze niet echt schelen, zolang zij er maar door gestimuleerd worden. Tweelingen wisselen vrij snel van stemming en zullen nimmer lang bedroefd of ongelukkig zijn. Zij voelen zich al weer helemaal opgeknapt als ze iets nieuws of interessants onder handen krijgen. Verveling zou in feite wel eens een van hun grootste problemen kunnen zijn.
:d

rat:
Ratten zijn echte feestneuzen, gezelschaps mensen, vinden het heerlijk om in groot gezelschap te zijn, en de grootste moeite om ergens stil te zitten. Het zijn echte lol trappers en waardevolle vrienden. De rat waardeert zijn vriend en is altijd bereid om te helpen. Het duurt een tijdje om de rat door te hebben maar ze worden gerespecteerd en graag gezien. Ratten lijken op het kan me niet schelen, maar pas op het zijn eigenaardige figuren.
Ratten wensen een tegenreactie van iemand, of gehoor te vinden, en vragen om aandacht. Het kan moeilijk worden om een deftige conversatie met ze te hebben. Ratten hebben geen besef van tijd en komen niet op de afspraak omdat ze elders nog bezig zijn.

Ratten zijn graag de koning of koningin in hun thuis. Als ze niet kunnen domineren, dan ambeteren ze hun partner. ze houden van een rustige en schone omgeving.. Ratten kunnen zich moeilijk inleven in een anders standpunt, en willen enkel hun mening als de waarheid zien.

Ratten houden van, of willen kraag betrokken wordenbij/ in veel zaken, en ook in liefdadigheidsverenigingen zijn ze graag aktief. Ze zijn goed met tekenen, en in zaken zijn het goede accountens, winkeliers, en economen. De rat zijn onafhankelijk karakter maakt hem tot een uitstekend kleinschalig ondernemer.

Ratten zijn zeer romantisch, sensueel, en beschermen, alsook zijn fier op hun geliefde.


Karakter:
Kracht: Zij die geboren zijn in het jaar van de Rat zijn aktief, eerlijk, ambitieus, en liefdadig.
Zwakheid: Gemakkelijk boos, snel verward om onbenulligheden, en gaan graag om te roddelen.

Overeenkomsten:
Best: Draak, Aap, Os
Next: Rat, Tijger, Slang, Hond, Varken
Least: Paard




WHAHAHAHA
en hoezo waar:p

[edit] behalve dan dat: Ratten zijn graag de koning of koningin in hun thuis. Als ze niet kunnen domineren, dan ambeteren ze hun partner. ze houden van een rustige en schone omgeving.. Ratten kunnen zich moeilijk inleven in een anders standpunt, en willen enkel hun mening als de waarheid zien.

dat klopt niet
:no: tis een rotzooi op me kamer en vind het wel fijn als iemand de leiding neemt, en kan me juist goed in anderen indenken

UrbanLegend
1 February 2004, 22:46
Tweeling Os :p

FunFair
2 February 2004, 09:11
Steenbok :)

ik weet niet wat in het chinees...

TheGroovMaster
2 February 2004, 11:43
Boogschutter... en chinees dacht ik dat ik een hond was

The Phit
2 February 2004, 11:46
2ling en hond

DarkAngel
2 February 2004, 12:47
ram net als mijn tweeling zusje :Y)

eneri
2 February 2004, 16:56
tweelingen en in t chinees buffel of os.
ik kan me ook heel erg in dat stukje over tweelingen van electricity herkennen. waar komt t vandaan?

Lampie
2 February 2004, 17:07
Vissen *)

Saarah
2 February 2004, 18:01
Stier, en in het chinees een paard (denk ik toch)

littlelucille
2 March 2004, 20:28
ben leeuw..

Owazeke
2 March 2004, 20:43
Ik ben een leeuwtje...

In het chinees ben ik een rat

Impressions
2 March 2004, 20:47
Boogschutter *schiet pijl door iedereen* :] :z

LoeLoe
2 March 2004, 20:48
Waterman:)

Impressions
2 March 2004, 21:00
Oorspronkelijk geplaatst door LoeLoe
Waterman:)


WaterVROUW :[ :p

bruggi
2 March 2004, 21:22
waterman

Jennifer1203
2 March 2004, 21:31
Steenbok:rolleyes: lekker eigenwijs

Red_Scorpion
2 March 2004, 21:48
Wat een slap geouwehoer vind ik dat sterrenbeeld gezeik toch altijd.

Heb het nooit gesnapt.
Lees je soms eens je horoscoop in de Metro, en dan denk je van tja....

Hoe kan iets nou je leven beinvloeden alleen maar omdat je op een bepaald moment in het jaar geboren ben?
Of net alsof ik dezelfde karaktereigenschappen zou hebben als iemand anders die het zelfde sterrenbeeld heeft.

Schei toch uit joh

bruggi
3 March 2004, 10:22
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Wat een slap geouwehoer vind ik dat sterrenbeeld gezeik toch altijd.

Heb het nooit gesnapt.
Lees je soms eens je horoscoop in de Metro, en dan denk je van tja....

Hoe kan iets nou je leven beinvloeden alleen maar omdat je op een bepaald moment in het jaar geboren ben?
Of net alsof ik dezelfde karaktereigenschappen zou hebben als iemand anders die het zelfde sterrenbeeld heeft.

Schei toch uit joh

idd, zo denk ik er ook over :{ :z

Riddler
3 March 2004, 10:25
Oorspronkelijk geplaatst door Jennifer1203
Steenbok:rolleyes: lekker eigenwijs

hier nog een :)

Sander
3 March 2004, 10:35
Oorspronkelijk geplaatst door Jennifer1203
Steenbok:rolleyes: lekker eigenwijs

En nog een 8-)

Larsjuh
3 March 2004, 11:26
schorpioen:)

Shanna89
3 March 2004, 12:28
Nederlands: Schorpioen
Chinees: Tijger :)

Jennifer1203
3 March 2004, 20:22
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Wat een slap geouwehoer vind ik dat sterrenbeeld gezeik toch altijd.

Heb het nooit gesnapt.
Lees je soms eens je horoscoop in de Metro, en dan denk je van tja....

Hoe kan iets nou je leven beinvloeden alleen maar omdat je op een bepaald moment in het jaar geboren ben?
Of net alsof ik dezelfde karaktereigenschappen zou hebben als iemand anders die het zelfde sterrenbeeld heeft.

Schei toch uit joh Ik vind die horoscopen die ze in bladen zetten ook belachelijk oor
Zo van: 'vandaag ga je de ware ontmoeten":{ :{

Maar de eigenschappen vind ik wel overeenkomen met de sterrebeelden en personen
Bijv...ik...steenbok....=eigenwijs

Jimma
4 March 2004, 09:15
mighty mighty Steenbok
het eerste sterrenbeeld v/h jaar

en natuurlijk de beste:p

Sander
4 March 2004, 10:10
Jimma : Geboortedag January 2, 1985

Sander0201 : Geboortedag January 2, 1981


:thumbsup:

Jimma
4 March 2004, 10:26
Oorspronkelijk geplaatst door Sander0201
Jimma : Geboortedag January 2, 1985

Sander0201 : Geboortedag January 2, 1981


:thumbsup:


dude VET!!!
hehe zelfde geboortedag
2 januari rules!!!:thumbsup:
_0_

Zweefgirlie
4 March 2004, 20:06
een leeuwinneke ...
en in de Chineze ben ik een tijgertje ..
lekker wil dus ... :)

Tjana
4 March 2004, 20:56
een boogschutter...
maar in van die boeken waar allemaal ingeschreven staat hoe je dan ongeveer moet zijn staat vaak iets heel anders..
sommige komen wel overeen maar vaak heb je een paar verschillende karakters...:rolleyes:

electricity
4 March 2004, 21:15
Oorspronkelijk geplaatst door Nici1203
een boogschutter...
maar in van die boeken waar allemaal ingeschreven staat hoe je dan ongeveer moet zijn staat vaak iets heel anders..
sommige komen wel overeen maar vaak heb je een paar verschillende karakters...:rolleyes:

een horoscoop is een beetje algemeen gemaakt om het overzichtelijk te houden.

het jaar waarin je geboren bent, de precieze dag heeft er ook mee te maken.
maar er zijn karakter eigenschappen die wel vaak extra aanwezig zijn bij bepaalde sterrenbeelden.

en het is niet zo dat je zo zou moeten zijn als jou horoscoop zegt. er zit ook nog een externe factor bij --> opvoeding en invloed van anderen

helenekeuh
19 May 2004, 19:54
waterman
en int chinees geit

denk ik :?

sorija
19 May 2004, 21:45
Oorspronkelijk geplaatst door Shanna89
Nederlands: Schorpioen
Chinees: Tijger :)

ikke ook!!!!!!!!

WishfulDreaming
20 May 2004, 10:58
Ram...


... en oud topic?

Tom1985
20 May 2004, 11:16
Tweeling :p

Cyberbeast
20 May 2004, 21:27
Schorpioen :)

psychobunny
21 May 2004, 09:55
Boogschutter

AmbyPur
22 May 2004, 09:31
Oorspronkelijk geplaatst door electricity
tweelingen:
lieve tweelingen, wist jij dat jij in de liefde nogal veeleisend bent? meer dan een persoon heb jij een engel nodig die kan omgaan met de twee kanten van jouw karakter (zo kenmerkend voor degenen die onder het teken van 'tweelingen' zijn geboren). van nature ben je een vrolijk, opgewekt en verleidelijk persoontje, maar je humeur kan plots omslaan en dan is het huis te klein.
:$
Tweelingen interesseert zich voor een heleboel dingen, maar vooral je medemens
heeft vaak je aandacht. Een goede eigenschap als je op zoek bent naar een liefde.
Waterman en stier passen goed bij je.
:p
Door hun snelle en lenige verstand willen Tweelingen het antwoord op iedere vraag zo snel mogelijk weten. Helaas kunnen zij hun belangstelling voor iets vrij snel weer verliezen en zich ergens anders op richten als het antwoord te moeilijk is of te lang op zich laat wachten. Zij houden erg van reizen en het bekijken van onbekende dingen. Dingen waaraan zij gewend zijn vervelen ze snel, en dan staan zij te popelen om die dingen in te ruilen voor nieuwe. De duurzaamheid van iets kan ze niet echt schelen, zolang zij er maar door gestimuleerd worden. Tweelingen wisselen vrij snel van stemming en zullen nimmer lang bedroefd of ongelukkig zijn. Zij voelen zich al weer helemaal opgeknapt als ze iets nieuws of interessants onder handen krijgen. Verveling zou in feite wel eens een van hun grootste problemen kunnen zijn.
:d

vet dat klopt bij mij ook :yes: :d verveling is funest :p

2-D
23 May 2004, 19:24
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Ram...


... en oud topic?

mss wel een oud topic...
maar nog wel goede toevoegingen.

ik vind het zonde als er nu een nieuw topic geopend zou moeten worden.

PFP
23 May 2004, 19:27
Ik ben een tweeling! :7

PFP
23 May 2004, 20:01
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
same here ... tweeling

het is gewoon eng :huh:

dupke
23 May 2004, 20:36
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
Kreeft en in het Chinees een Draak.

LotVot
18 June 2004, 19:27
Boogschutter

Jamiel
18 June 2004, 19:34
Maagd :p

Girl18
22 June 2004, 12:15
Ik ben schorpioen

Blood_Junkie
6 July 2004, 05:13
Stiertje

jarno109
6 July 2004, 14:43
tweeling........ben er trots op:7

Clauw
6 July 2004, 16:13
Oorspronkelijk geplaatst door electricity
Tweelingen en een Rat in t chinees

zMe
6 July 2004, 19:19
Waterman en int chinees een DRAAK!

Zippy
7 July 2004, 10:42
scorpioen en int chinees een konijn :| hmm damn

Jennifer1203
7 July 2004, 14:02
Eigenlijk zou je hier beter een poll van kunnen maken
Zodat je een beter overzicht hebt van de sterrenbeelden op het forum

jarno109
7 July 2004, 16:16
Oorspronkelijk geplaatst door Jennifer1203
Eigenlijk zou je hier beter een poll van kunnen maken
Zodat je een beter overzicht hebt van de sterrenbeelden op het forum

;)

Suepahfly
16 July 2004, 14:16
leeuw8-)


en in het chinees een konijn:rolleyes:

lilium
1 August 2004, 15:25
Tweeling en konijn :thumbsup:

Nicje
1 August 2004, 17:20
waterman....of eigenlijk gezegd vrouw!
in t chinees weet k niet...
wat zijn de eigenschappen van waterman dan?

bruggi
1 August 2004, 21:49
Ik heb wel een paar eigenschappen heel sterk die ze toedichten aan een typische Waterman (wat ik dus ben), zoals nuchterheid en vrijheidsdrang, maar ik geloof er absoluut niet in, puur toeval. Die eigenschappen heb ik gewoon van mn pa en die is geen Waterman 8).

Sanne
2 August 2004, 12:58
Het sterrenbeeld Schorpioen wordt beheerst door de planeet Pluto.
Misbruik maken van zijn macht of van de negatieve kant van magie, fanatiek, jaloers, vernietigend en handelend uit eigen belang zijn de negatieve eigenschappen van een Schorpioen.
De goede eigenschappen zijn dat Schorpioenen een spirituele kijk op de zaken hebben en het vermogen eerlijke besluiten te nemen.
De levensles van de Schorpioen is dat hij moet leren actief te werken aan de veranderingen die nodig zijn om zijn geest optimaal te laten groeien.

Over Schorpioenen wordt vaak gezegd dat ze groen zien van jaloezie en dat dit hun ergste fout is.
Deze emotie beïnvloedt niet alleen persoonlijke relaties, maar kan zich uitstrekken over hun hele kennissenkring, collega's, bezittingen en prestaties van anderen.
De Schorpioen kan deze emotie gebruiken als een stimulans voor zijn eigen prestaties en succes.
Een geïnspireerde Schorpioen kan bijna alle limieten halen in zijn poging deze te overtreffen.

De lichaamsdelen waarover Pluto bij de Schorpioen heerst, zijn de genitaliën.
Dit is naar alle waarschijnlijkheid de reputatie van de Schorpioen dat deze meer seksueel gericht en actief is dan andere sterrenbeelden.
Dit is niet helemaal de waarheid.
Hoewel Schorpioenen net zoveel seksuele bevrediging nodig hebben als een ander, lijden ze meer als zij hun doel niet bereiken.
Niet iedere Schorpioen is een seksmaniak, sommigen gebruiken deze impulsen op een geheel andere manier.
Mannen doen veel aan sport of stellen zich op het werk concurrerend op, terwijl vrouwen hun energie gebruiken om de perfecte huisvrouw te zijn of stellen alles in het werk om als voorbeeldig gezien te worden.

Een Schorpioen is emotioneel betrokken bij zijn werk.
Hij heeft affectie nodig en dat gaat samen met financiële zekerheid.
Zij zetten alles op alles om hun inspanningen tot een goed einde te brengen.
Om hun status te verhogen en hun doel te bereiken zijn ze bereid hard te werken.
Soms lijkt het alsof alle energie bij de Schorpioen opgaat in geld verdienen.
De Schorpioen streeft ernaar een manier te vinden om zijn overvloed aan energie in goede banen te leiden om zo het hoogste van hun kunnen te bereiken.

Gematigdheid is een moeilijk thema voor de Schorpioen.
Daarom zouden zij zich eigenlijk voortdurend aan een dieet moeten houden en iedere dag aan lichaamsbeweging moeten doen.
Niet al te overdreven of fanatiek, want dat zou de gezondheid en het lichaam alleen maar schade berokkenen.
Als er geen gematigdheid is of wanneer de Schorpioen zich niet aan een strakke zelfdiscipline houdt, resulteert het enthousiasme in overbelasting.
De relaties van de Schorpioen zijn stormachtig en intens, waarbij zijn partner ook een emotioneel type moet zijn.


moet zeggen dat ik mezelf hier wel heel erg in herken :$

Ienke
2 August 2004, 14:05
ram, maar wat dit wil zeggen over karaktereigenschappen...:?

0Vera
5 August 2004, 21:05
Sanne, er mag er wel eentje weg hoor ;)

Ik ben net als Electricity tweeling, en in het jaar van de Rat geboren. Ik herken mezelf in sommige dingen heel erg (belangstelling voor de medemens, en nieuwsgierig van aard) maar ik vind niet dat ik snel verveeld ben. Ik ben zeker leergierig, en wil graag bijleren in plaats van in mijn oude kennis en ontwikkeling blijven 'hangen', maar ik kan ook uitdagingen zoeken, en heb zeer veel geduld.
Aan de andere kant vervelen dingen die echt totaaaaaaaaal niet veranderen me wel weer heel erg :p

overigens: van nature ben je een vrolijk, opgewekt en verleidelijk persoontje, maar je humeur kan plots omslaan en dan is het huis te klein.
ik ben niet zo overheersend in de liefde, en ook niet als aanwezigheid. Ik herken me niet in het "van nature opgewekt", ben wel vriendelijk en zachtaardig, maar ik ben me wel steeds meer bewust van mijn houding, waardoor ik ook steeds beter stilsta bij het "hoe kom ik over". En mijn humeur slaat niet zo snel op tilt, dat was vroeger door mijn depressie wel (diepe dalen, hoge pieken) maar dat heeft niets met mijn sterrenbeeld te maken. Ik kan wel soms door een opmerking of gebeurtenis ineens worden teruggegooid in een nare herinnering, en dan verandert mijn gedrag wel, maar over het algemeen ben ik redelijk consistent.

Maar ik herken me ook wel in andere sterrenbeelden :p
Ik weet dat er een kern van waarheid in zit, maar neem de meeste voorspellingen met een fikse korrel zout.

[edit] in de Rat herken ik mezelf totaal niet :{

Die tijdschrift-sterrenbeeldvoorspellingen moet je trouwens uberhaupt niet serieus nemen, dat is veel te globaal, en vaak niet eens nauwkeurig. Soms alleen maar gebaseerd op een grote duim :no:

Underworld
8 August 2004, 11:04
tweeling, maar was ik het maar niet, want alles wat altijd in die boekies over tweeling staat klopt vrijwel altijd.

silverchair
9 August 2004, 10:21
Vis, en in het chinees weet ik het niet.

prinsesofhearts
10 August 2004, 17:38
sier

Berend
10 August 2004, 21:23
Stier en in het chinees Haan (dacht ik)

Nevsehirli
16 August 2004, 16:37
Vis en ik zou niet weten wat ik in het Chinees ben

wocky
16 August 2004, 17:49
aangezien ik twee dagen geleden jarig was ben ik dus een Leeuw en m'n Chinese horoscoop is zwijn