PDA

Bekijk de volledige versie : vaag


niemand
2 February 2004, 00:42
mijn vriendin had sinds vorige week maandag last van bultjes (geen puistjes) der moeder dacht dat het stress bultjes waren, maar dit is t gloof ik niet, aangezien ik er nu ook iets last van heb en het jeukt :'(.. heeft iemand een idee wat het zijn kan? ik dacht eerst aan gal-bulten (die had ik vroeger) maar die zijn groter.. :rolleyes:

FunFair
2 February 2004, 08:41
muggenbult? :+

niemand
2 February 2004, 13:45
Originally posted by FunFair
muggenbult? :+

:+ wast maar waar...

dext0r
2 February 2004, 13:48
reactie op voeding?

chica
2 February 2004, 14:00
Zijn het echt bultjes of zijn het meer vlekjes?

Als het vlekjes zijn heb ik t ook, anders weet ik t niet:+

niemand
2 February 2004, 14:14
Originally posted by dext0r
reactie op voeding?

denk het niet, want mijn vriendin had het eerst en nu heb ik er ook iets last van :'(

Riddler
2 February 2004, 15:48
iets van schurft ofzow :?

PFP
2 February 2004, 15:52
de builenpest is weer uitgebroken in scherpenzeel

niemand
2 February 2004, 17:08
Originally posted by PFP
de builenpest is weer uitgebroken in scherpenzeel

mijn vriendin komt uit elst 8{


nee de kippepest was wel begonne in Scherpenzeel, maar de builepest niet.. hoop ik:x

electricity
2 February 2004, 17:28
zijn dat van die gewone bultjes gewoon in de kleur van je huid?

heb daar ook wel eens last van dat er opeens bultjes op me gezicht zitten, die jeuken ook beetje, en zien er ook niet uit als puistjes
kan goed door de stress komen ofzo jah

meer kan ik niet helpen:p

AmbyPur
2 February 2004, 17:51
ik ben allergisch voor kippen en als ik bij kippen in de buurt in de buurt kom krijg ik meteen uitslag.. kleine bultjes die jeuken :+

niemand
2 February 2004, 18:10
Originally posted by AmbyPur
ik ben allergisch voor kippen en als ik bij kippen in de buurt in de buurt kom krijg ik meteen uitslag.. kleine bultjes die jeuken :+

hoop niet dat dat het is.. kom je uit een boeren gehucht, kun je niet tegen het vee :'(

Irene!!!!
2 February 2004, 18:32
Is het een beetje hard, opgezet en zitten daar kleine bultjes op? Dan komt t omdat je huid daar droog is, kun je er t beste wat creme/body lotion/vaseline op doen :)