PDA

Bekijk de volledige versie : wat vind je stom aan carnaval


electricity
3 February 2004, 13:55
ikzelf:
- de fanfares
- de ladderzatte vervelende mensen
- de apresski muziek die als carnavalsmuziek gezien word

Sander
3 February 2004, 13:56
Al die buitenlanders die het vertikken om zich te verkleden en dus nergens binnen gelaten worden.

En dan maar ruzie gaan lopen zoeken.

dext0r
3 February 2004, 14:20
Originally posted by Sander0201
Al die buitenlanders die het vertikken om zich te verkleden en dus nergens binnen gelaten worden.

En dan maar ruzie gaan lopen zoeken.

kvind het dan ook onterecht dat ze niet toegelaten worden....
als je dan toch carnaval wilt vieren moet dat toch ook op je eigen manier kunnen?

electricity
3 February 2004, 14:22
Originally posted by dext0r
kvind het dan ook onterecht dat ze niet toegelaten worden....
als je dan toch carnaval wilt vieren moet dat toch ook op je eigen manier kunnen?

dan is het geen carnaval vieren.

je hebt gewoon dresscode:yes:

dan doe een bordje om je nek waar "neger" of "turk" opstaat
dat is al zat

dext0r
3 February 2004, 14:24
Originally posted by electricity
dan is het geen carnaval vieren.


ja , laten we de carnavalsvierende mensen dat maar uit laten maken... :{ kvind dat ieder zo zijn eigen manier mag hebben om het te vieren hoor :{

electricity
3 February 2004, 14:26
Originally posted by dext0r
ja , laten we de carnavalsvierende mensen dat maar uit laten maken... :{ kvind dat ieder zo zijn eigen manier mag hebben om het te vieren hoor :{

er is een verschil tussen jezelf klemzuipen
of jezelf klemzuipen als je verkleed bent

dat is het juist het DOEL van carnaval. je verkleden! (en zuipen dan)

dext0r
3 February 2004, 14:29
Originally posted by electricity
er is een verschil tussen jezelf klemzuipen
of jezelf klemzuipen als je verkleed bent

dat is het juist het DOEL van carnaval. je verkleden! (en zuipen dan)

had ik het over zuipen dan? :z
naja, je mag best weten dat ik carnaval het meest belachelijke (zgn. christelijke) feest vind wat er bestaat :7

electricity
3 February 2004, 14:33
Originally posted by dext0r
had ik het over zuipen dan? :z
naja, je mag best weten dat ik carnaval het meest belachelijke (zgn. christelijke) feest vind wat er bestaat :7

nee maar die mensen die niet verkleed willen gaan gaan om het zuipen, en als je je verkleed is dat adners

maareh zullen we ophouden met deze discussie :p:*

dext0r
3 February 2004, 14:34
Originally posted by electricity

maareh zullen we ophouden met deze discussie :p:*
ja is goed..anders krijg ik ook ruzie :7 :x

LoeLoe
3 February 2004, 14:50
Mensen die niet weten wat hun grenzen zijn wat betreft alcohol en daardoor agressief worden of andere mensen lastig vallen

En sommige mensen denken dat ze ineens alles mogen met carnval, wat ook niet zo is...

The6thgate
3 February 2004, 14:52
maastrichtse liedjes(niet allemaal) die veel worden gedraaid
agressief volk
dat je kleren zo smerig worden door al die troep op straat

eneri
3 February 2004, 15:01
ladderzatte mensen met daarbij behorden overdreven 'joligheid'
die vreselijke muziek

AmbyPur
3 February 2004, 16:36
- mensen die zich ervoor te goed voelen of geen humor hebben of te '''nuchter''' zijn ervoor het af gaan lopen kraken om onzinnige redenen. :(

AmbyPur
3 February 2004, 18:20
owja ook dat iedereen vindt dat de carnaval bij hun het beste is :p

Bazzemans
3 February 2004, 18:36
Originally posted by AmbyPur
owja ook dat iedereen vindt dat de carnaval bij hun het beste is :p

Jah idd.. En dan voornamelijk (sorry hoor) de Limburgers en in mindere maten de Brabanders.. Phuu laat dat eens afgelopen zijn.. Ik heb in Limburg carnaval gevierd en dat was gewoon te triets voor woorden zo saai :{..

The6thgate
3 February 2004, 19:02
Originally posted by Bazzemans
Jah idd.. En dan voornamelijk (sorry hoor) de Limburgers en in mindere maten de Brabanders.. Phuu laat dat eens afgelopen zijn.. Ik heb in Limburg carnaval gevierd en dat was gewoon te triets voor woorden zo saai :{.. is het bij jullie qua muziek ook niet meer apres ski? tis denk ik vooral dat het traditioneel met de paplepel hier zo wordt ingegoten. vind het zelf ook niet echt ontzettend leuk ofzo hier, maar tis wel altijd dik gezellig dus blijf het toch vieren:)

Bazzemans
3 February 2004, 19:06
Originally posted by The6thgate
is het bij jullie qua muziek ook niet meer apres ski? tis denk ik vooral dat het traditioneel met de paplepel hier zo wordt ingegoten. vind het zelf ook niet echt ontzettend leuk ofzo hier, maar tis wel altijd dik gezellig dus blijf het toch vieren:)

Ik weet niet hoe je d'r bij komt dat het bij ons meer apres ski is, maar als ik ergens een hekel aan heb is het eigenlijk dat wel :{. Bij ons wordt gewoon carnavals muziek gedraaid hoor.. Van alles.. Natuurlijk ook gewoon bekende hits van dat moment.. Maar "jullie" doen net alsof het bij jullie allemaal zo geweldig is.. Terwijl ik het juist daar geen fuck aan vond.. Waar carnaval gevierd wordt maakt niet uit, dat is gewoon leuk.. Mensen die het niet veiren en zeggen dat er geen ruck aan vinden weten toch ook niet waar ze het over hebben.. Hoe kunnen jullie dan oordelen over onze carnaval?

Red_Scorpion
4 February 2004, 10:27
Ten eerste vind ik dat verkleden echt debiel, en je dan nog gek gaan gedragen is ook helemaal niks voor mij.

Blij dat we die ongein hier niet hebben

Bazzemans
4 February 2004, 11:29
Jij gaat liever een week lang op je luie reet zitten, liggen of hangen en ons met een scheef oog aankijken over hoe belachleijk het wel niet is dat wij een paar dagen ontzettend feest vieren en vette lol hebben.. :wave: Net alsof je verplicht bent om je te verkleden? Als je dat neit wilt, dan doe je dat toch lekker niet.. Das geen reden om geen feest te vieren :D

Headliner
4 February 2004, 15:24
- Alles

Carnaval hoort gewoon niet in Nederland gevierd te worden :no:

x-lizz-x
4 February 2004, 15:50
de meeste muziek
en de sfeer die der meestal hangt ik pak iedereen die ik krijgen kan... Zo ben hebben 10 jongens ofzo vorig jaar op 1 avond mij proberen te zoenen :S terwijl ze dan al 5 meisjes gehad hadden ofzo...

Ar-Tuur
4 February 2004, 16:31
- carnavalsmuziek en après-ski muziek
- verkleden
- de carnavaleske stemming, de gemaakte gezelligheid die er soms heerst. Ik snap best dat je dan wat gekker kan doen dan normaal, maar ik vind het wat vreemd om te zien hoe dan sommige figuren zich met carnaval dan zo jolig gaan gedragen. Ik kan best een leuk feest hebben en/of gewoon uitgaan zonder al dat geouwehoer en de sfeer van carnaval eromheen. De achterliggende gedachte van het feestvieren zie ik überhaupt ook niet en weten de meeste mensen ook niet dnek ik, het is meer een excuus om idioot te doen en eens wat meer te drinken dan normaal. Daar is op zich niets mis mee, maar ik ben er niet mee opgegroeid en vind het niet echt leuk.

Trouwens Bas, als je zelf niet carnaval viert, wil dat nog niet zeggen dat je anderen het plezier niet gunt en een mopperende saaie piet bent. Niet iedereen houdt er van.

Nee, geef mij dan maar gewoon een avondje uit, ik vermaak me dan prima (wat overigens nog niet wil zeggen dat ik 's avonds niet even ergens langskom).

kreej-z
4 February 2004, 18:50
- de overdreven zatte mensen die het verpesten voor de rest

verder is carnaval helemaal oké! :p

anoesjuh
12 February 2004, 15:26
vind carnaval zowiezo al niet leuk :no: