PDA

Bekijk de volledige versie : Ik wil eindelijk eens..


Impressions
9 February 2004, 07:33
aankomen. Ik prop me al maandenlang zo vol als ik kan, en ik blijf nog steeds ongeveer 60-65 kilo wegen (met bijna 2 meter is dat echt ziek dun)

Ik eet echt superveel dingen, waar superveel vet inzit enzo, doe niks aan sport :+ en beweeg zo goed als nooit :+

Iemand tips?

niemand
9 February 2004, 11:37
stoppen met roken

AmbyPur
9 February 2004, 11:49
wel sporten.. spiermassa kweken :+

kreej-z
9 February 2004, 16:01
idd, als je gaat sporten wordt je automatisch ietsje zwaarder omdat je je spieren traint, maar dan moet je dus wel krachttraining ofzo doen, want als je conditiedingen doet val je juist weer af geloof ik...

Vika
9 February 2004, 19:45
Hahahaha bewege is dus t boodschap he!

The6thgate
9 February 2004, 20:18
vooral veel vet eten ja, heel goed. dan sterf je practisch nog aan een hartinfarct voor je aankomt:p veel vet eten helpt echt geen reet.
ik ben zelf 1.92 en weeg nu 628| probeer ook al een hele tijd aan te komen. de sleutel is veel eiwit- en koolhydraatrijk voedsel eten en krachttraining. ik woog vorig jaar nog 58, maar sinds ik dus een beetje op mn voeding let en met fitness ben begonnen is er toch wel wat bij gekomen wat ik lang onmogelijk achtte:)
ga anders eens langs een dietist(e). die heeft mij ook op weg geholpen:yes:

dext0r
9 February 2004, 20:22
wtf... en ik maar denken dat ik met me 1m90 en 72kg een supertenger ventje ben :/

(van mij mag overigens gerust naar de 75kg...!! )

Shanna89
9 February 2004, 20:27
Tegenwoordig word iedereen ook zo lang, en zo... mager :p
Ben ik even blij dat ik 1.75 ben :rolleyes:

Maar goed.. Aankomen... Tsja. Ik heb eigenlijk geen idee. Als je veel eet en het lukt niet heb je gewoon snelle vertering, dus dan moet je meer sporten ook wel denk ik :)

Gitaar spelen is dan ergens anders goed voor ;) :p

Impressions
9 February 2004, 20:37
Originally posted by Shanna89
Gitaar spelen is dan ergens anders goed voor ;) :p

Vingertraining :z

L_angeldc
9 February 2004, 20:58
spieren kweken :+

BlackMystery
9 February 2004, 21:30
je kan van die calloriedrankjes halen, soort milkchake (heb het ooit eens geproeft van een maat)
doet de killo's er normaal aanvliegen :)

Setragasj
9 February 2004, 21:43
Originally posted by BlackMystery
je kan van die calloriedrankjes halen, soort milkchake (heb het ooit eens geproeft van een maat)
doet de killo's er normaal aanvliegen :) sounds like fun :d

PFP
9 February 2004, 22:46
Originally posted by AmbyPur
wel sporten.. spiermassa kweken :+

dat klinkt vermoeiend

Eelcotje
10 February 2004, 08:14
:no:

Meer eiwitten eten. Dit is de bouwstof voor spierweefsel.
Als je sport, en je eet te weinig eiwitten, dan komt er niks aan. Dan wordt juist je eiwitrijke spierweefsel afgebroken....

(p.s. wist je dat je bij je geboorte net zoveel spieren hebt, als nu, en 50 jaar later....)

biffyclyro
10 February 2004, 12:54
je moet juist gaan sporten. en dan niet het conditiegedeelte maar het krachtgedeelte bijvoorbeeld in de sportschool.
ikzelf merk dat ik door krachttraining in de sportschool juist aankom/zelfde blijf wegen terwijl als ik een paar weken niet sport ik onwijs afval.

MailmanJohn
10 February 2004, 13:01
Originally posted by biffyclyro
je moet juist gaan sporten. en dan niet het conditiegedeelte maar het krachtgedeelte bijvoorbeeld in de sportschool.
ikzelf merk dat ik door krachttraining in de sportschool juist aankom/zelfde blijf wegen terwijl als ik een paar weken niet sport ik onwijs afval.

Dan moet ik nodig eens stoppen met sporten :huh:

anouk
10 February 2004, 18:06
Neem wat van mij dan :yes:

Xero
10 February 2004, 21:42
Gewoon gedult hebben. Het komt er vanzelf wel een keer aan als je ouder wordt.

JEANUS
12 February 2004, 04:25
-Heb niet alle reacties gelezen maar oke-
Ik heb dus echt pcies hetzelfde als jij. Weeg 54 kilo bij een lengte van 1.79. Ik prop me HE-LE-MAAL vol want ik vind het gwn mooier als ik wat dikker ben ,@maar het helpt allemaal geen moer. Tips heb ik dus niet@maar je bent dus niet de enige :p