PDA

Bekijk de volledige versie : server's


raven_nr666
9 February 2004, 19:03
hi my name is david and i'm working on my school project the subject is server(all type's of them) and I was wodering if anyone had some spare time to help me find some info on the difrent kinds of server's that excist.
If you have some info you can put it here.
thx :p

EternalShadow
9 February 2004, 19:08
and although English is a much better language than Dutch, I do believe this is a Dutch board :p

Setragasj
9 February 2004, 19:20
wat is dit voor breezah taal? spreek gewoon nederlands ofzo :{

raven_nr666
9 February 2004, 19:24
ok ik zal het in het nl zetten ik ben dus aan mijn gip bezig of eindwerk het onderwerp is server's(alle type's ) dus moet er iemand zijn die me hier mee kan helpen stuur me dan en berichtje momenteel zoek ik info ivm tv server's en proxy server's maar moet je nog iets weten dat wel met servers te maken heeft maar niet met deze twee zet het er dan bij
:thumbsup:

Setragasj
9 February 2004, 19:27
ten eerste waarom zet je het in engels neer (en zet je SERVER'S ook zo in goed engels neer?? (NOT!!!, wel dus, maar niet heus, niet dus..)
ten tweede.. hm die is er niet :p

Chrizlybeer
9 February 2004, 19:31
Originally posted by raven_nr666
hi my name is david and i'm working on my school project the subject is server(all type's of them) and I was wodering if anyone had some spare time to help me find some info on the difrent kinds of server's that excist.
If you have some info you can put it here.
thx :p ZOals hier onder al staat: Waaorm doe je het in t engels? En als je het in het engels doet doe het dan ook een beetje goed ok?

ik_ben_de_man
9 February 2004, 20:26
surfers ? dat zijn toch van die mensen op zo'n plankje in het water met zo'n zeiltje ? :]

not-known
9 February 2004, 21:58
sorry hoor, maar weet je sowieso wat een server inhoudt? als je alle typen servers wil beschrijven (heb ik et nog niet eens over wat jij er onder verstaat) dan zijn we over 20 jaar nog niet klaar.
deze vraag is echt kansloos op deze manier

PeeCee
11 February 2004, 01:36
Mijn vraag is wat voor een info je wil hebben over servers.
De techishe kant of wat het kan.

Tevens heb je inderdaad een hoop type servers, web-database-email-netwerk-file-user-proxy-chat-irc-game-servers en zo zullen er nog een hoop zijn.

Dus als je meer info wil zul je toch iets specifieker moeten zijn.

raven_nr666
11 February 2004, 03:04
1 het is de bedoeling om en globaale schets te kunnen geven en niet tot in de detaails te treden dan 2 en beetje van bijt sinds indien ze me vragen stellen rond de techniese kant ik wat extra info kan geven en ook kan zeggen wat de mogelijkheden zijn
alersinds thx voor jullie wel gestelde vragen:] :p

not-known
11 February 2004, 22:57
Originally posted by raven_nr666
1 het is de bedoeling om en globaale schets te kunnen geven en niet tot in de detaails te treden dan 2 en beetje van bijt sinds indien ze me vragen stellen rond de techniese kant ik wat extra info kan geven en ook kan zeggen wat de mogelijkheden zijn
alersinds thx voor jullie wel gestelde vragen:] :p

w000t ram er es een spell check doorheen! niet te volgen zo