PDA

Bekijk de volledige versie : vraagje


Mozzel
10 February 2004, 11:49
allo allo

ik zit nu op school bij informatica en ik moet een vraag beantwoorden:

geef van onderstaande tools aan wat de funcitie is en hoe de tool globaal werkt. gebruik eventueel vakliteratuur blablabla


Compressieagent
defragmentatie
Systeeminfo
Systeemmonitor (??????)
Schijfcontrole
Bronmeter
Windows onderhoud


ik hoop dat jullie me hier een beetje bij kunnen helpen

Sander
10 February 2004, 11:54
Ze hebben toch vast wel een help geinstalleerd daar.
gewoon F1 drukken als je op je bureaublad staat, en opzoeken.

not-known
10 February 2004, 12:30
Originally posted by Mozzel
allo allo

ik zit nu op school bij informatica en ik moet een vraag beantwoorden:

geef van onderstaande tools aan wat de funcitie is en hoe de tool globaal werkt. gebruik eventueel vakliteratuur blablabla


Compressieagent
defragmentatie
Systeeminfo
Systeemmonitor (??????)
Schijfcontrole
Bronmeter
Windows onderhoud


ik hoop dat jullie me hier een beetje bij kunnen helpen
dus mogen wij jouw huiswerk doen? huiswerk is er juist om zélf wat te leren. ik weet et al, nu jij nog :p

Mozzel
10 February 2004, 15:54
Originally posted by not-known
dus mogen wij jouw huiswerk doen? huiswerk is er juist om zélf wat te leren. ik weet et al, nu jij nog :p

informatica is geen vak... dat zuigt

EternalShadow
10 February 2004, 16:07
Originally posted by Mozzel
informatica is geen vak... dat zuigt

waarom heb je het dan? heb nog nooit van een school gehoord waar informatica verplicht is :S

Sander
10 February 2004, 16:09
Originally posted by EternalShadow
waarom heb je het dan? heb nog nooit van een school gehoord waar informatica verplicht is :S

Mijn broertje zit in 5 havo, en die heeft ook informatica.
Heb het zelf ook moeten volgen trouwens, en daar konden we toen niet voor kiezen.

Mozzel
10 February 2004, 16:13
Originally posted by EternalShadow
waarom heb je het dan? heb nog nooit van een school gehoord waar informatica verplicht is :S

ik d8 dat het wel leuk was

chica
10 February 2004, 16:13
Ik heb het gekozen--> :loser:

EternalShadow
10 February 2004, 16:16
Originally posted by Mozzel
ik d8 dat het wel leuk was

beter denken dan :p

ik heb ook informatica, maar met dingen zoals in windhoos ingebouwde utilities om je systeem te onderhouden hebben ze mij nooit lastig gevallen :/

windhoos is bout, dat is universeel bekend... -.-

Sander
10 February 2004, 16:17
Originally posted by chica
Ik heb het gekozen--> :loser:

bij ons was het nog verplicht, maar heb er later zelf voor gekozen om erin door te gaan.

Hogeschool Brabant ---> Techniek en Natuur ;)

WhizzCat
10 February 2004, 16:59
Originally posted by EternalShadow
beter denken dan :p

ik heb ook informatica, maar met dingen zoals in windhoos ingebouwde utilities om je systeem te onderhouden hebben ze mij nooit lastig gevallen :/

windhoos is bout, dat is universeel bekend... -.-

Windows is niet universeel bout, jij vind het bout, misschien vind ik iets anders wel bout en windows erg goed.

Het is helemaal maar wat de gebruiker er van vindt en aangezien 3/4 op deze aardkloot windows draait en MS een heel groot bedrijf is waar het heel goed mee gaat doen ze het dus kennelijk erg goed.

Wat jij zegt is gewoon een ongefundeerde flame.

EternalShadow
10 February 2004, 17:14
ok was misschien redelijk ongefundeerd, en windhoos is het beste wat er momenteel te krijgen is, maar alsnog zitten er aardig wat dingen in waarbij je zoiets hebt van, wat moet DIT nou weer hier?

merendeel van mensen draait op windhoos omdat merendeel van de programma's op windhoos draait... en omdat windhoos standaard meegeleverd word :/

Larsjuh
10 February 2004, 17:53
check je boek:)

not-known
10 February 2004, 19:39
Originally posted by WhizzCat
Windows is niet universeel bout, jij vind het bout, misschien vind ik iets anders wel bout en windows erg goed.

Het is helemaal maar wat de gebruiker er van vindt en aangezien 3/4 op deze aardkloot windows draait en MS een heel groot bedrijf is waar het heel goed mee gaat doen ze het dus kennelijk erg goed.

Wat jij zegt is gewoon een ongefundeerde flame.

dat ze het zo goed doen is niet vanwege de overweldigende kwaliteit, daar mis je imho toch echt een paar puntjes die zeker wel hebben bijgedragen en nu nog bijdragen aan de verkoop successen.
laten we het zo zeggen, MS is niet het meest lieve en eerlijk verdienende bedrijf. maargoed zo zijn er talloze

Lampie
10 February 2004, 19:42
Is het nog gelukt met die antwoorden???


toen ik op de middelbare informatica kreeg waren het echt Lucht vragen, deze zijn dan toch wel ff wat moeilijker dan

electricity
10 February 2004, 21:44
ik heb die ook gehad, en er is ergens een infromatica woordenboek op internet, meot je gewoon ff via google zoeken

ik_ben_de_man
11 February 2004, 11:38
Originally posted by Mozzel
allo allo

ik zit nu op school bij informatica en ik moet een vraag beantwoorden:

geef van onderstaande tools aan wat de funcitie is en hoe de tool globaal werkt. gebruik eventueel vakliteratuur blablabla


Compressieagent
http://www.sip.be/sip/activiteiten/win98.htm
defragmentatie
http://www.bop.vgc.be/didmat/cursus/windows_beheertips/hoofstuk6.html
Systeeminfo
Systeemmonitor (??????)
Schijfcontrole
Bronmeter
Windows onderhoud


ik hoop dat jullie me hier een beetje bij kunnen helpen en de rest zoek je zelf maar lekker , google is er Goddomme nie voor niks :kwaaist:

Mozzel
11 February 2004, 14:48
Originally posted by Lampie
Is het nog gelukt met die antwoorden???


toen ik op de middelbare informatica kreeg waren het echt Lucht vragen, deze zijn dan toch wel ff wat moeilijker dan

jah hoor... het gaat zekers te weten lukken !

dank u allemaal voor de tip(jes:p) :respect: