PDA

Bekijk de volledige versie : Als jongens "vaag" zijn


PFP
10 February 2004, 20:21
is dat dan een enorme afknapper ofzo? :o

ff een serieuse vraag

Shanna89
10 February 2004, 20:23
Nee. Ligt er ook wel aan op wat voor manier. Als je echt onwijs, super erg vaag bent tsja dan weet ik het zo net nog niet ;)
Ligt ook aan de persoon, en of je zelf vaag bent :p

electricity
10 February 2004, 20:29
ja idd wat shanna89 zegt!

iki vind het altijd wel grappig als jongens vaag zijn, maar het moet dan niet zo zijn dat ze dat ALTIJD zijn, en er dus NOOIT een touw aan vast te knopen is..

PFP
10 February 2004, 20:35
Originally posted by electricity
ja idd wat shanna89 zegt!

iki vind het altijd wel grappig als jongens vaag zijn, maar het moet dan niet zo zijn dat ze dat ALTIJD zijn, en er dus NOOIT een touw aan vast te knopen is..

Vind jij mij vaag? 8)

electricity
10 February 2004, 20:45
Originally posted by PFP
Vind jij mij vaag? 8)

zoveel heb ik niet met je gesproken :p

dus kan ik niet over oordelen ;)

daphne89
21 March 2004, 17:00
ja als ze TE vaag zijn vin ik van wel...anders nie want ieder1 heeft wel es een vage bui tog??:p

Babysmurfie
21 March 2004, 17:47
Het kan ook een compliment zijn:+

Setragasj
21 March 2004, 18:27
Oorspronkelijk geplaatst door daphne89
ja als ze TE vaag zijn vin ik van wel...anders nie want ieder1 heeft wel es een vage bui tog??:p

Ja, als ze TE vaag zijn vind ik van wel. Anders niet want iedereen heeft wel eens een vage bui toch? :p

Ok, vraag me niet waarom ik dit ging verbeteren, maar irriteerde me aan de ieder1 en toen ging ik meteen alles doen :p
Voel je niet aangevallen!! :D :D
Ik had er gewoon zin in ;)

Maareuh.... ik hou wel van vage mensen.

chica
21 March 2004, 18:30
Oorspronkelijk geplaatst door Instructio4
Ja, als ze TE vaag zijn vind ik van wel. Anders niet want iedereen heeft wel eens een vage bui toch? :p

Ok, vraag me niet waarom ik dit ging verbeteren, maar irriteerde me aan de ieder1 en toen ging ik meteen alles doen :p
Voel je niet aangevallen!! :D :D
Ik had er gewoon zin in ;)

Maareuh.... ik hou wel van vage mensen.


vind met een t?:p

goed zo8)

Larsjuh
21 March 2004, 18:34
Oorspronkelijk geplaatst door chica
vind met een t?:p

goed zo8)

waar zie je dat staan dan?

dupke
21 March 2004, 18:37
ik ben zelf altijd heel vaag als ik bij mensen ben waarbij ik me niet op m'n gemak voel... voel ik me wel bij mensen op me gemak ga ik ook wel eens vaag doen, maar dat is meer gek doen.. :d misschien bedoelen ze zo iets:p

Setragasj
21 March 2004, 19:04
Oorspronkelijk geplaatst door chica
vind met een t?:p

goed zo8)

watte? :{

BlackTurtle
21 March 2004, 19:35
ik vind dit maar een vaag topic:+

electricity
21 March 2004, 20:07
hij is ook oud :p

bruggi
21 March 2004, 22:18
soms is vaag zijn grappig 8-) , maar meestal vind ik het vervelend, want ik hou van duidelijkheid 8)

TheGroovMaster
22 March 2004, 00:37
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Vind jij mij vaag? 8)

en vind je mij vaag?

lieve colafles
22 March 2004, 08:58
ik zeg tegen een jongen : jij bent vaag
als ik hem heel erg leuk vind maar dat niet wil laten merken :+

biffyclyro
22 March 2004, 19:41
Ja, ik hou daar niet zo van. naja wel van vaag als in gek doen. maar niet van vaag als in wat wil je nou eigenlijk

frox
22 March 2004, 20:17
ik ben redelijk vaag, in de zin van gekke dingen doen...

ik hou ook wel van dames die gek/vaag zijn maar dan niet in de zin van altijd over van die psycholigische dingen hebben :no: daar hou ik weer helemaal niet van:notgood:

Misette
22 March 2004, 21:31
zelfde als biffy zegt..

Pruttelpot
22 March 2004, 22:16
Oorspronkelijk geplaatst door Misette
zelfde als biffy zegt..

En precies dat geld andersom ook :)

0Vera
22 March 2004, 23:39
Oorspronkelijk geplaatst door FroX
ik ben redelijk vaag, in de zin van gekke dingen doen...

ik hou ook wel van dames die gek/vaag zijn maar dan niet in de zin van altijd over van die psycholigische dingen hebben :no: daar hou ik weer helemaal niet van:notgood: psychologisch bedoel je? das toch ni vaag? voor jou misschien vaag, maar ik vind een beetje doordenken echt niet vaag ofzo :{
ergens ALTIJD over praten is trouwens nooit goed :p
ik bedoel ik ga niet alles wat ik doe psychologisch na maar onbewust sla ik heel veel op, en bij een overdenking kunnen al die onbewuste impulsen nog weleens opkomen, en mijn vriend vindt het altijd erg interessant als ik daarmee kom. Doet hij ook vaak :)
Maargoed, dan heb ik het echt niet ALTIJD over dat soort dingen. Ik kan ook best heel erg vaag doen in de zin van "het gaat nergens over maar daar had ik gewoon zin in", zoals keihard TOMORROW zingen met een collega voor een andere collega, midden op een grote weg (met trams :d) _0_
das ook vaag :p maar wel leuk :Y)

frox
22 March 2004, 23:56
Oorspronkelijk geplaatst door 0Vera
psychologisch bedoel je? das toch ni vaag? voor jou misschien vaag, maar ik vind een beetje doordenken echt niet vaag ofzo :{
ergens ALTIJD over praten is trouwens nooit goed :p
ik bedoel ik ga niet alles wat ik doe psychologisch na maar onbewust sla ik heel veel op, en bij een overdenking kunnen al die onbewuste impulsen nog weleens opkomen, en mijn vriend vindt het altijd erg interessant als ik daarmee kom. Doet hij ook vaak :)
Maargoed, dan heb ik het echt niet ALTIJD over dat soort dingen. Ik kan ook best heel erg vaag doen in de zin van "het gaat nergens over maar daar had ik gewoon zin in", zoals keihard TOMORROW zingen met een collega voor een andere collega, midden op een grote weg (met trams :d) _0_
das ook vaag :p maar wel leuk :Y)

ik bedoel, bv mn ex, die wilde altijd van die diepzinnege gesprekken voeren, "de zin van het leven" dat soort dingen, vond zij belangrijk in een relatie. :{
Dat is dr nooit echt van gekomen en daarom heeft ze het uitgemaakt...zegt ze.:rolleyes: Het is ook niet zo dat we nooit serieuse gesprekken hadden maarja... (we pasten ook totaal niet bijelkaar, zij alto ik niet-alto, maargoed)

-trixz-
8 April 2004, 10:26
vaagheid heerstch!

of is dat ook vaag?:+