PDA

Bekijk de volledige versie : Beetje Raad Gevraagd


Strayed Thing
14 February 2004, 12:33
Dit is mijn eerste post hier, maar ik volg dit bord al een goed half jaar maar kheb nu pas iets om mee te delen, don't flame me pls.

Ok, wel het zit zo, ik ben al een tijd verliefd op een goede vriendin van mij (Nathalie), iets langer dan 3 maand. Elke keer als ik haar dat duidelijk maak dat ik om haar geef zegt ze dat ze niet wil en veel liever vrienden blijft zoals nu. Men beste vriend en zijn vriendin zijn zo ook aant proberen om mij aan haar te koppelen.
Maar ik heb zo het idee dat dat echt niet gaat lukken.
Gistere avond toen ik met die gast weg was naar de kampioene viering van zijn zwemclub, wil het net lukken dat er een meisje (Anne) op mij afkomt, het ware net 2 slows na elkaar en dus vroeg ze mij.
Zo stond ook al heel de avond in mijn buurt so...
Later op de avond kuste ze mij toen haar broer haar kwamen halen.

Dit is echt de eerste keer dat mij zo iets overkomt dus kweet niet echt goed wat te denken op het moment. Nog nooit gebeurd dat er een meisje naar mij zelf toekomt. Ik vind haar leuk en zij mij ook.

Wat denken jullie daar nu van? Bij Nathalie heb ik echt niet zo veel kans omdat ze mij liever als vriend heeft, en Anne ken ik net ...

Thanks

Sanne
14 February 2004, 12:45
Nathalie heeft aangegeven dat ze liever vrienden wil blijven, dus ik denk niet dat je langer bij haar oet blijven hangen. Anne vindt jou dus heel leuk, maar je kent haar niet zo goed. Het beste lijkt mij dus: Leer Anne beter kennen!

Strayed Thing
14 February 2004, 13:03
Dat was ik ookal aant denken, ben ik ook mee bezig.
Het is toch wel speciaal om iemand tegen te komen op valentijnsdag zelf :love:

Impressions
14 February 2004, 13:30
Ik zou haar (Anne) leren kennen, aangezien je haar uiterlijk leuk vind, en zij het jouwe ook. Dus als jullie ook innerlijk op elkaar vallen, wordt dat wat en vergeet je Nathalie misschien (als lover dus !!!) ofzo :)

psychobunny
14 February 2004, 15:58
Originally posted by elvenkindje
Ik zou haar (Anne) leren kennen, aangezien je haar uiterlijk leuk vind, en zij het jouwe ook. Dus als jullie ook innerlijk op elkaar vallen, wordt dat wat en vergeet je Nathalie misschien (als lover dus !!!) ofzo :) Draait niet allemaal rond het uiterlijk...

Je maakt blijkbaar toch niet echt kans bij die Nathalie,dus k zou ervoor gaan met die Anne :)

frox
15 February 2004, 17:27
Originally posted by psychobunny
Draait niet allemaal rond het uiterlijk...

Je maakt blijkbaar toch niet echt kans bij die Nathalie,dus k zou ervoor gaan met die Anne :)

maar dat is wel de reden dat ze tot elkaar aangetrokken waren 8) Als ik jou was nam ik anne mee uit eten :yes: succes

biestje_°
15 February 2004, 19:00
ik zou gewoon nathalie houden als goede vriendin, ze heeft al laten weten dat ze liever vrienden wil blijven dus... wat dat ander meisje betreft, je zegt zelf dat je haar niet goed kent...
Leer haar wat beter kennen zonder iets met haar te beginnen, en wie weet wordt het nog wel iets ! :) zorg wel dat moest je iets met dat ander meisje beginnen, dat je zeker bent dat je niets meer voelt voor nathalie :) dat is mijn raad, ik weet niet of je er iets mee kan doen, maar alvast succes :thumbsup:

Impressions
15 February 2004, 19:08
Originally posted by psychobunny
Draait niet allemaal rond het uiterlijk...

Ehm, zo bedoelde ik dat niet. Ik bedoelde dat ze qua uiterlijk op elkaar vallen, en als het innerlijk goed zit dat het dan wel een goede combinatie kan worden. Dus zeg maar dat uiterlijk een goede opzet kan geven om te kijken of haar innerlijk ook goed is.

Strayed Thing
15 February 2004, 22:40
Originally posted by elvenkindje
Ik zou haar (Anne) leren kennen, aangezien je haar uiterlijk leuk vind, en zij het jouwe ook. Dus als jullie ook innerlijk op elkaar vallen, wordt dat wat en vergeet je Nathalie misschien (als lover dus !!!) ofzo :)

Wel ik had zo gisteren afgesproken om met ons ge4 samen te komen (waaronder Nathalie) om valentijn beetje te vieren onder goede vrienden, maar ze is niet gekomen, ze was al met iemand anders weg. Thelpt alleen maar om haar uit men hoofd te krijgen.
En daarbij hebk ook nog de rest van dit weekend met Anne ligge babbelen en het klikt wel ....

-= gewoon ter info =-

Impressions
16 February 2004, 07:19
Originally posted by Strayed Thing
Wel ik had zo gisteren afgesproken om met ons ge4 samen te komen (waaronder Nathalie) om valentijn beetje te vieren onder goede vrienden, maar ze is niet gekomen, ze was al met iemand anders weg. Thelpt alleen maar om haar uit men hoofd te krijgen.
En daarbij hebk ook nog de rest van dit weekend met Anne ligge babbelen en het klikt wel ....

-= gewoon ter info =-

Post es ff een deel van jullie gesprek, dan kunnen wij, de (s)experts ( :+ ) van het forum dat (anaal)yseren ( :+ ) :)

0Vera
19 February 2004, 10:26
elvenkindje doe niet zo sexistisch ;)


euh sjah zoals anderen al zeggen, en eigenlijk zeg je het zelf al, die Anne is een leuk meisje dus daar moet je gewoon voor gaan! :) geef jezelf de tijd om haar te leren kennen en dat kan altijd een leuk vervolg hebben.

Je moet niet teren op een luchtkasteel zoals Natalie altijd voor je was, daar heb je niets aan. Gevoelens hebben voor twee meisjes is helemaal niet erg als je maar de juiste beslissing maakt welke van de twee je "kiest".
En dat lijkt me in dit geval niet zo moeilijk :)