PDA

Bekijk de volledige versie : Carnvalsvieren in......


Little Angel
15 February 2004, 15:30
Den Bosch, vroeg ik me in 1 keer af of er mensen van het forum die niet in DB wonen er wel carnaval gaan vieren? Dan weet ik namelijk voor wie ik weg moet rennen ofzow :d

kreej-z
16 February 2004, 12:07
hmz, tis nog niet zeker waar we dit jaar allemaal naartoe gaan, maar waarschijnlijk niet naar DB... laat 't je nog wel weten als we gaan, dan kan je je sprintschoenenvast uit de kast halen :d

Tyskie
16 February 2004, 13:52
Waarschijnlijk niet...

Dus wees gerust. :*

Fonzie18
19 February 2004, 19:22
Ben dit jaar wederom te vinden in Eindhoven... Stratumseind! Whoohoo, heb er helemaal zin in! :D

electricity
19 February 2004, 20:18
Originally posted by Fonzie18
Ben dit jaar wederom te vinden in Eindhoven... Stratumseind! Whoohoo, heb er helemaal zin in! :D

ja eindhoven rulez
valkenswaard nogmeer, maar dat spreekt voor zich:d

The6thgate
19 February 2004, 21:42
maastricht is wel genoeg voor mij

Headliner
19 February 2004, 21:57
ga gewoon een keer naar Rio of bekijk er wat beelden ofzo van, dan merk je vanzelf wel dat het carnaval hier 100 % shit is 8)

The6thgate
19 February 2004, 22:13
komt die kneus weer ff de boel afkraken:loser: :p :+

dext0r
19 February 2004, 22:21
Originally posted by The6thgate
komt die kneus weer ff de boel afkraken:loser: :p :+
in plaats van dat je nou die discussie aan durft te gaan, en op dit soort kritiek inspeelt :p

Tyskie
19 February 2004, 22:25
Yeah.. kritiek van iemand die een paar halfnaakte wijven met de tieten heeft zien schudden in Rio en leeft met vooroordelen over carnaval in ons land..

Dan sluit ik me toch aan bij The6thgate. :+

Headliner
19 February 2004, 22:32
Originally posted by Tyskie
Yeah.. kritiek van iemand die een paar halfnaakte wijven met de tieten heeft zien schudden in Rio en leeft met vooroordelen over carnaval in ons land..

Dan sluit ik me toch aan bij The6thgate. :+

dat is pas feest inderdaad :p :respect:
neh ok, carnaval zal misschien best wel ok zijn.. maar ik erger me ook gewoon aan die dweilorkesten, polonaises door de stad met een biertje in je hand en dansen op aprés ski-muziek, en dan al die oranje-geklede mensen met hun toetertjes 8)
maargoed, je moet daar maar van houden:loser:

Tyskie
19 February 2004, 22:37
Originally posted by Headliner
maar ik erger me ook gewoon aan die dweilorkesten, polonaises door de stad met een biertje in je hand en dansen op aprés ski-muziek, en dan al die oranje-geklede mensen met hun toetertjes 8)
maargoed, je moet daar maar van houden:loser:

Je hebt het over wedstrijden van het Nederlands Elftal?

Ach, Carnaval is gewoon een aparte sfeer waar je mee bekend moet zijn... Is ook overal verschillend. Van het echte 5 dagen zuipen tot de oude traditionele gebruiken...

The6thgate
19 February 2004, 22:49
Originally posted by Tyskie
Je hebt het over wedstrijden van het Nederlands Elftal?
:D lol

blijf er ook gewoon bij dat je met carnaval moet zijn opgegroeid, anders weet je ook niet echt wat het in houd