PDA

Bekijk de volledige versie : Enge momenten in films :o


Stevie
17 February 2004, 21:46
Je kent ze wel.. die momenten dat je lekker een film zit te kijken en dat je voelt dat er iets vreselijks gaat gebeuren, dat je even wegkijkt.. 8)

Ik keek gisteren weer American History X, en bij die stoeprand-scène keek ik even weg hoor. Afgrijselijk...

Hebben jullie ook van die momenten?

dext0r
17 February 2004, 22:06
in ringu zit ook wel zo'n moment ja :+

bij die uit de tv kruip scene geloof ik....brrrrr

Headliner
17 February 2004, 22:24
Originally posted by dext0r
in ringu zit ook wel zo'n moment ja :+

bij die uit de tv kruip scene geloof ik....brrrrr

oh ja dat is echt eng :$
bij de amerikaanse ring vond ik die scene nog wel meevallen :)

maareuhm, effe denken ...
ik kom effe niet zo gauw op een titel 8)

The6thgate
18 February 2004, 12:15
heb ik ook wel s gehad jah. als ik geen zin heb om te schrikken:+
meestal blijf k gewoon wel kijken, is wel lache

Riddler
18 February 2004, 14:27
hmm. ik kijk nooit weg bij films. en the ring was gewoon dodelijk saai :{.

soms wel schrikmomenten, They van Wes Craven is zo'n film.

Banaan
18 February 2004, 20:18
American History X scene is gewoon echt gek. ik d8 ff van: godverdetering. en idd ringu is veel beter dan de amerikaanse crap. :+

JEANUS
20 February 2004, 06:14
Pcies die stoeprandscene kan ik ook neit zien.
EN in de film The Boondock Saints , dan hebben ze schotwonden en dat@moet dan dichtgebrand worden , en dat doen ze met een strijkijzer , jezus.

psychobunny
23 February 2004, 12:20
In requiem 4 a dream, met die arm die zo gans ontstoken is, waar hij toch nog een spuit in zet :kots:

PFP
23 February 2004, 12:40
Ik ben waarschijnlijk de enige die the blair witch project al enge scenes vond bevatten :+

Stevie
23 February 2004, 13:02
Originally posted by PFP
Ik ben waarschijnlijk de enige die the blair witch project al enge scenes vond bevatten :+
Haha dat is 1 van de engste films die ik ooit heb gezien :+ Maar ik denk dat we het nu meer hebben over niet-horror films met enge momenten :p

The6thgate
23 February 2004, 13:16
Originally posted by PFP
Ik ben waarschijnlijk de enige die the blair witch project al enge scenes vond bevatten :+ nee die had ook wel enge momenten idd:p

Shanna89
23 February 2004, 15:12
Toen sneeuwwitje bijna dood ging ofzo? ;)
Nee, niet echt momenten dat ik weg kijk maar bij deep blue sea vond ik het wel spannend dat ie in die oven zat :?

dext0r
23 February 2004, 16:09
Originally posted by psychobunny
In requiem 4 a dream, met die arm die zo gans ontstoken is, waar hij toch nog een spuit in zet :kots:

de scene waar de slijptol erin gaat vind ik anders ook wel even slikken :+

en de shocktherapie scenes blijven ook intrigerend...

psychobunny
24 February 2004, 20:52
Originally posted by dext0r
de scene waar de slijptol erin gaat vind ik anders ook wel even slikken :+

en de shocktherapie scenes blijven ook intrigerend... True :s

CharmedOne
24 February 2004, 22:23
Zelfs een paar momenten in JC2 vond ik eng.... :$

biffyclyro
25 February 2004, 21:52
Originally posted by PFP
Ik ben waarschijnlijk de enige die the blair witch project al enge scenes vond bevatten :+

hm ik vond die vooral oersaai en vervelend eigenlijk :p

PFP
25 February 2004, 22:06
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
hm ik vond die vooral oersaai en vervelend eigenlijk :p

eerste keer dat ik hem keek was op een feestje hij was toen op tv en ik was al aardig dronken. Mijn haren op stonden gewoon overeind kippenvel dus. En die dronken gast naast me vond hem ook al super eng :+ Blegh zo luguber 8)

CharmedOne
25 February 2004, 22:39
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Ik ben waarschijnlijk de enige die the blair witch project al enge scenes vond bevatten :+

Nee hoor :p

BlackMystery
13 May 2004, 15:14
das experiment
als hij in dat kleine doosje zit
man man, ik hield gewoon men adem in

Fonzie18
15 May 2004, 14:53
Exorcist, director's cut uit 2000, met Reagan die als spin de trap af loopt. Ook wel bekend als de 'Spider-walk'... toen kreeg ik wel ff kippevel.

En voor de mensen die em gezien hebben, in Stir of Echoes, wanneer Kevin Bacon op de bank zit, en z'n afstandsbediening pakt....

Banaan
17 May 2004, 18:51
in 2001 space odyssey zit er ook een moment waar dat ene computer geval express iets doet en dan zieje de camera in 2 scenes meteen op em inzoomen. was niet echt eng maar meer van: woow..

L_angeldc
17 May 2004, 19:28
Oorspronkelijk geplaatst door Fonzie18
Exorcist, director's cut uit 2000, met Reagan die als spin de trap af loopt. Ook wel bekend als de 'Spider-walk'... toen kreeg ik wel ff kippevel.

En voor de mensen die em gezien hebben, in Stir of Echoes, wanneer Kevin Bacon op de bank zit, en z'n afstandsbediening pakt....

ja ook op het einde, wanneer ze zo in dat water vallen en dat lijk/skelet komt zo boven drijven :huh:

SpiNe
17 May 2004, 20:44
ik kan maar 1 echt eng ding herrineren dat ik echt schijtebang was

ik geloof dat de film house on haunting hill heet of zo er zit daar zo'n scene in dat een oude camera op een operatie tafel filmt op de tafel lag niks maar op de camera zag je wel wat het klinkt meschien suf maar als je het ziet lijkt het echt doodeng:huh:

edit bij kill bill dat de bride door het hoofd heen wordt geschoten het gebeurde onverwachts en het klonk keihard toen voelde ik mijn hart wel bonsen:+

Steady
18 May 2004, 10:44
House on haunted hill is gewoon een vreselijke vieze film.

Jeepers Creepers vond ik ook echt kei ranzig.


En voor degene die het weten willen is de echte naam van The Bride in Kill Bill, Beatrix Kiddo.. daarom noemt bill haar ook steeds kiddo :)

psychobunny
18 May 2004, 20:27
Oorspronkelijk geplaatst door Fonzie18
Exorcist, director's cut uit 2000, met Reagan die als spin de trap af loopt. Ook wel bekend als de 'Spider-walk'... toen kreeg ik wel ff kippevel.


Damn daar heb ik nachtmerries aan over gehouden :huh:

Captain_Schmuck
18 July 2004, 21:37
Ik ben een diehard horror figuur :9 en eigenlijk heb ik meer zoiets van juist wel kijken tussen de enge momenten, want dan heb ik weer zoiets van ooohhh valt hartstikke mee! :yes: maar soms heb ik ook wel van argh kut das ook wel heel eng :P

maargoed :)

oh en wat betreft the exorsist, die spiderwalk was doodeng :| ik kreeg er kippenvel van :o voor de rest heb ik me echt doodgelachen hehe, hoewel ik vond dat dat meisje echt geniaal acteerde. :)

spineshank
20 July 2004, 23:10
darkness , niet echt horror
dit vond ik best wel een enge film omdat er een ijzersterk verhaal achter zit en opeens die kinderen ziet staan in die kamer , vond ik echt eng...

soms schrik ik wel eens van een horrorfilm , maar het echte afslachten , het bloed en de ingewanden kunnen mij niet meer afschrikken , het is altijd hetzelfde weet je wel? bvb : scream en texas chainsaw massacre dat is gewoon : oooh een moordenaar , nu ga ik weglopen en wordt het een soort pak me dan als je kan en verstoppertje, echt afgezaagde boel |:(

Suepahfly
22 July 2004, 21:24
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
Je kent ze wel.. die momenten dat je lekker een film zit te kijken en dat je voelt dat er iets vreselijks gaat gebeuren, dat je even wegkijkt.. 8)

Ik keek gisteren weer American History X, en bij die stoeprand-scène keek ik even weg hoor. Afgrijselijk...

Hebben jullie ook van die momenten?


JAAAA, ik keek toen ook weg:yes:

voor de rest kan ik niet echt op iets op komen momemnteel...