PDA

Bekijk de volledige versie : ..M...Tsja.........


Marijk.
20 February 2004, 15:14
Ik sprak laatst met een kunstenaar en die was in barcelona geweest naar een kunst tentoonstelling. er waren hele mooie dingen maar ook nou ja andere dingen.
Er was een kunstwerk die moest daar aan de muur hangen hij zoeken maar
kon m niet vinden. Paar minuten later keek eens goed op de plek waar het
moest horen te zijn. Bleek er een stip op de muur getekend te zijn. Van niet eens 1cm doorsnee. Moet je dat nou ook al kunst noemen?

Dan is toch alles kunst? :?

Shanna89
20 February 2004, 15:20
Tuurlijk is dat kunst!
Haha nee degene die dat bedacht heeft is vaag :loser:

Sander
20 February 2004, 15:27
Ja, daar zit echt gewoon nog een hele lange verklaring achter waarom dat kunst is. Dat zal wel iets met het simplisme te maken hebben ;)

Stevie
20 February 2004, 16:05
Ja, je kunt alles interpreteren als kunst. Er is niet één definitie voor kunst. Iedereen heeft daar een andere mening over, en er zijn vast mensen die dat stipje ook kunst vinden.

Annuh
21 February 2004, 15:46
Opzich zeg ik: Man doe normaal dat is geen kunst.
Maar aan de andere kant vind ik dat juist wel wer het mooie van kunst, dat gewoon alles kan zeg maar:)

BoB_HenK
21 February 2004, 16:46
Tjah, ik heb thuis ook welleens op de muren getekent, maar aan m'n ouders reactie te zien vonden ze het niet echt kunst :x

Degene die geld verdient aan stippen zetten op de muur :respect:

Marijk.
23 February 2004, 08:40
De kunst om het weg te laten!!:9

nfl
9 March 2004, 21:21
een stip op de muur is natuurlijk wel een mooi rustgevend teken.
als ik in een beetje zweverige bui ben begin ik zlef nog wel te waarderen :7 maar ik ben er toch een beetje cynisch over. niet dat kunst technisch knap hoeft te zijn ofzo. maar een stip.. dat is zo levensloos.. dat fantaseer ik zelf liever iest bij elkaar dan een stip gaan proberen te interpreteren.