PDA

Bekijk de volledige versie : The Passion Of The Christ


Riddler
27 February 2004, 15:53
lijkt mij ene zeer boeiende en mooi film :)

wie is nog meer van plan om deze fim te gaan zien. hij komt 8 april in nederland in de bioscoop volgens mij.


al veel ophef over omdat ie schokerend zou zijn en oproept tot antisemitisme.
regie is van mel gibson

Setragasj
27 February 2004, 16:12
er komt ook een film over geloof die heet Osama (http://www.apple.com/trailers/mgm/osama/).

Headliner
27 February 2004, 16:16
Oorspronkelijk geplaatst door Instructio4
er komt ook een film die heet Osama (http://www.apple.com/trailers/mgm/osama/). :{

man, blijf gewoon in ADB als je toch niks te melden hebt :rolleyes:

Mij lijkt het zeker wel een boeiende film.. ik had er een paar maanden geleden een soort review van gezien op rtl boulevard, daar zeiden ze ook dat er heel veel communicatie rondom die film was, maar ik ben benieuwd :thumbsup:

Setragasj
27 February 2004, 16:17
ik maak alleen maar duidelijk dat er nog een film komt die met geloof te maken heeft.

2-D
27 February 2004, 16:17
Oorspronkelijk geplaatst door Riddler
lijkt mij ene zeer boeiende en mooi film :)

wie is nog meer van plan om deze fim te gaan zien. hij komt 8 april in nederland in de bioscoop volgens mij.


al veel ophef over omdat ie schokerend zou zijn en oproept tot antisemitisme.
regie is van mel gibson de joden zijn boos omdat in deze film heel erg naar voren komt dat het juist de joden waren die hun verlosser lieten kruisigen....

geen antisemitisme, het is net als dat duitsers voor altijd met het nazi-stempel door het leven moeten.


het lijkt me wel een boeiende film om te zien. ook doordat het in de oorspronkelijke talen is enzo.

Verder kan je niet verwachten dat ze beelden zouden censureren. het maakt de film juist krachtiger dan wat ie zou zijn als je het niet zou laten zien

Riddler
27 February 2004, 17:02
Oorspronkelijk geplaatst door 2-D
de joden zijn boos omdat in deze film heel erg naar voren komt dat het juist de joden waren die hun verlosser lieten kruisigen....

geen antisemitisme, het is net als dat duitsers voor altijd met het nazi-stempel door het leven moeten.


het lijkt me wel een boeiende film om te zien. ook doordat het in de oorspronkelijke talen is enzo.

Verder kan je niet verwachten dat ze beelden zouden censureren. het maakt de film juist krachtiger dan wat ie zou zijn als je het niet zou laten zien

in elke stuk wat ik lees staat dat het oproept tot antisemitisme, dus het zal dan wel.
ik kreeg al wel kippenvel bij het zien van de trailer :huh:

in Isreal wil de shash-partij de film gana verbieden, en de opper-rabijn daar is ook zwaar tegen die film.

Ancalagon
27 February 2004, 20:16
Heb een stukje erover gelezen in de krant, en ben wel benieuwd eigenlijk.. Eerst nog naar Hero

anouk
2 March 2004, 15:58
Sjah, mn mam wil em errug graag zien. Ik wacht wel tot ie op dvd is, zie k em dan wel een keertje ooit.
Zit er niet erg op te wachten iig.

L_angeldc
2 March 2004, 19:09
Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
Heb een stukje erover gelezen in de krant, en ben wel benieuwd eigenlijk..

kook
kweet alleen nog niet of ik hem ook echt in de bios ga kijken, dat zie ik nog wel

Jennifer1203
2 March 2004, 21:50
8 april pas?
Ik heb voorstukje gezien:9

Headliner
3 March 2004, 12:12
Oorspronkelijk geplaatst door Jennifer1203
8 april pas?
Ik heb voorstukje gezien:9

ja een trailer heet zoiets... :rolleyes:

Ancalagon
6 April 2004, 13:56
Zo. ik heb em gezien

The6thgate
6 April 2004, 20:34
ik ga dr vrijdag of zaterdag heen. n vriendin van me vroeg om mee te gaan, tja dat sla k niet af:+
lijkt me een behoorlijk indrukwekkende film. had in de krant een review gelezen en het lijkt me wel wat

Ancalagon
6 April 2004, 21:57
Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
ik ga dr vrijdag of zaterdag heen. n vriendin van me vroeg om mee te gaan, tja dat sla k niet af:+
lijkt me een behoorlijk indrukwekkende film. had in de krant een review gelezen en het lijkt me wel wat


indrukwekkend vind ik wel het goede woord ja

BlackTurtle
7 April 2004, 14:54
de joden moeten eens ophouden met dat gezeur ik word er een beetje ziek van, zij hebben christus aan het kruis genageld, LIVE WITH IT.....

maar de film zelf is errug goed, dr zat een vrouwtje naast me tijdens de film, die voor de film grappen maakte over dat je een beetje masochistisch aangelegd moest zijn....ik dacht hmm dat word wat, bleek aardig mee te vallen, maar 3x raden wie tijdens de martelscenes, de handen voor de ogen had...jup dat vrouwtje.

en het is gewoon een ontzettend indrukwekkende film, realistisch gefilmd, daar hou ik wel van. niet zo van hij krijgt nu zweepslagen, zwart beeld en een verrot geslagen jezus, nix. je ziet echt elke klap aankomen. zo hoort het ook, geen doekjes eromheen, dit is er gebeurt(ben neit gelovig maar dat zal dan wel zo gebeurt zijn) en zo laat ik het ook zien.

mel gibson, petje af!_0_

CharmedOne
7 April 2004, 17:47
Ik ga er niet voor naar de bioscoop

Jennifer1203
9 April 2004, 14:26
Ik heb de film net gekregen op cd:)

Incubus
9 April 2004, 16:46
Als je 't echte verhaal wilt weten moet je gewoon Monty Python's Life of Brian kijken :+

Headliner
9 April 2004, 17:11
Oorspronkelijk geplaatst door Incubus
Als je 't echte verhaal wilt weten moet je gewoon Monty Python's Life of Brian kijken :+

of je leest de bijbel :{

The6thgate
11 April 2004, 10:41
ik vond m niet echt geweldig eigenlijk.
wel indrukwekkend, maar nogal over the top. dat was een beetje jammer, maar ja wie ben ik

L_angeldc
11 April 2004, 15:12
Oorspronkelijk geplaatst door Incubus
Als je 't echte verhaal wilt weten moet je gewoon Monty Python's Life of Brian kijken :+

serieus.
die versie van het verhaal is nog de beste van allen.
Ik had dat ergens gezien op tv, volgens mij bij barend en van dorp, dat al die jezus films ed gewoon nergens op slaan.
en dat die Monty Python's Life of Brain nog het dichtst bij de waarheid zat van hoe het echt geweest zou zijn.

BlackTurtle
11 April 2004, 16:10
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
serieus.
die versie van het verhaal is nog de beste van allen.
Ik had dat ergens gezien op tv, volgens mij bij barend en van dorp, dat al die jezus films ed gewoon nergens op slaan.
en dat die Monty Python's Life of Brain nog het dichtst bij de waarheid zat van hoe het echt geweest zou zijn.

en ik kan vliegen.:yes:

Denden 100 piek
12 April 2004, 11:52
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
serieus.
die versie van het verhaal is nog de beste van allen.
Ik had dat ergens gezien op tv, volgens mij bij barend en van dorp, dat al die jezus films ed gewoon nergens op slaan.
en dat die Monty Python's Life of Brain nog het dichtst bij de waarheid zat van hoe het echt geweest zou zijn. Ja zie je het al voor je, hangen ze daar allemaal 'always look on the bright side of life' te zingen.

L_angeldc
12 April 2004, 16:26
ik zweer het je
zon gast bij barend en van dorp die vertelde dat.
dat er toen ook echt van die rivaliserende stammen enzo waren en weet ikveel wat.
het lijkt me sterk dat hij dat zomaar gaat verzinnen.

Alpha
15 April 2004, 15:11
volgens mij een beetje een bloederige film

BlackTurtle
15 April 2004, 20:57
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
ik zweer het je
zon gast bij barend en van dorp die vertelde dat.
dat er toen ook echt van die rivaliserende stammen enzo waren en weet ikveel wat.
het lijkt me sterk dat hij dat zomaar gaat verzinnen.

ja maar dat zegt ook niet veel. laatst was zalm er ook, en die kraamt ook alleen maar onzin uit....:notgood:

JennyMindTricks
20 April 2004, 20:45
Ik vond hem super INDRUKWEKKEND,
das voor mij het enige goeie woord voor die film! :)
Sommige mensen zeiken dat ie te bloederig is,
maar zo is het in het echt ook gebeurd dus....

Ancalagon
21 April 2004, 13:01
Oorspronkelijk geplaatst door ChildOfTheNight

Sommige mensen zeiken dat ie te bloederig is,
maar zo is het in het echt ook gebeurd dus....

eh..
Geen mens dat na zoveel martelingen en dergelijke nog op zijn benen kan staan.