PDA

Bekijk de volledige versie : Opdracht tekenen


silverchair
10 March 2004, 14:18
Ik heb een opdracht gekregen voor tekenen. Ik moet een gek/raar (of in iedergeval iets abnormaals) gebouw tekeken..En hij moet aan het strand zijn, moet een stijger en een uitkijktoren hebben.
Nu had ze voorbeelden laten zien; een super groote gitaar half ik het water, een octopus, een of ander zulu hutje met alles drop en draan, een soort ijsje...alemaal vet mooie en originele dingen die nog op een huis leken ook..
Maar ik weet dus niks..:)

Sander
10 March 2004, 14:19
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
Ik heb een opdracht gekregen voor tekenen. Ik moet een gek/raar (of in iedergeval iets abnormaals) gebouw tekeken..En hij moet aan het strand zijn, moet een stijger en een uitkijktoren hebben.
Nu had ze voorbeelden laten zien; een super groote gitaar half ik het water, een octopus, een of ander zulu hutje met alles drop en draan, een soort ijsje...alemaal vet mooie en originele dingen die nog op een huis leken ook..
Maar ik weet dus niks..:)

Een grote ananas :d

Stapper
10 March 2004, 14:22
in groningen heb je een paar vreemde huizen en in rotterdam ook, potloodhuis, kubuswoning, etc

btw, ananashuis is niet orgineel meer

Sander
10 March 2004, 14:23
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
in groningen heb je een paar vreemde huizen en in rotterdam ook, potloodhuis, kubuswoning, etc

btw, ananashuis is niet orgineel meer

Duhhh

silverchair
10 March 2004, 14:27
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
in groningen heb je een paar vreemde huizen en in rotterdam ook, potloodhuis, kubuswoning, etc

btw, ananashuis is niet orgineel meer

oké thanx...ik zat ook te denken aan een hoofd, dat die zn mond open heeft, en dat die tong dan een trap is, en dat je dan zeg maa rhet huis binnenloopt, maar ik weet niet of dat wel leuk is..:S

Stapper
10 March 2004, 14:36
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
oké thanx...ik zat ook te denken aan een hoofd, dat die zn mond open heeft, en dat die tong dan een trap is, en dat je dan zeg maa rhet huis binnenloopt, maar ik weet niet of dat wel leuk is..:S is wel orgineel, maar moeilijk om te doen, maar er dan meer iets van een computer van, dat is misschien iets makkelijker te tekenen

silverchair
10 March 2004, 15:01
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
is wel orgineel, maar moeilijk om te doen, maar er dan meer iets van een computer van, dat is misschien iets makkelijker te tekenen

hms jah ik zat ook ergens aan te denken jah komtie:
een orca (whaha niks voor mij, ben niet zo'n dolfijn en orka lover zeg maar..) maar we moeten ook een stijfer enz en een uitkijktoren, nu had ik in ged88 dat die orka int water lag, met zn mond open tong eruit--> dat als ingang, met die tong als trap. En dan een van zn vinnen die dan omhoog staat met een paar palen dronder--> stijger. en dan uit dat spuitgat water--> uitkijktoren iets..whaha
kwee nie, maar kan niks bter verzinnen

Sander
10 March 2004, 15:23
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
hms jah ik zat ook ergens aan te denken jah komtie:
een orca (whaha niks voor mij, ben niet zo'n dolfijn en orka lover zeg maar..) maar we moeten ook een stijfer enz en een uitkijktoren, nu had ik in ged88 dat die orka int water lag, met zn mond open tong eruit--> dat als ingang, met die tong als trap. En dan een van zn vinnen die dan omhoog staat met een paar palen dronder--> stijger. en dan uit dat spuitgat water--> uitkijktoren iets..whaha
kwee nie, maar kan niks bter verzinnen

Klinkt wel als een goed idee, nu de uitvoering nog.

silverchair
10 March 2004, 15:52
Oorspronkelijk geplaatst door Sander0201
Klinkt wel als een goed idee, nu de uitvoering nog.

hehe, jah ik ga nog verder verzinnen want zo;n goed idee ivnk het nie

lieve colafles
11 March 2004, 15:06
whaha die opdracht hadden wij ook een keer..
standaard wat de meeste jongens tekende
00
\8/.....

maar ik vind dat hoofd wel leuk, of een vliegtuig? met zo.n laatklep.. of een (bij die orka moet je echt zo'n fontijntje als uitzichttoren tekenen vind ik :p)
ik vind een menselijk lichaam ook wel echt heel erg vet :)

Saarah
11 March 2004, 20:12
Mss een olietanker met de olie die eruit loopt en die je dan kan gebruiken als trap ofzo..?
Nouja, kweeni, 't is maar een ideetje :)

silverchair
13 March 2004, 08:53
thanx voor de tips!:thumbsup: :thumbsup: