PDA

Bekijk de volledige versie : Vogeltje.....


Jochemmm
11 March 2004, 22:53
Ik had vandaag dus rijles en vrolijk reed ik door het mooie Hengelo heen toen ik opeens 2 volgeltjes tegen kwam. Die 2 vogeltjes zeiden van "he! Jochem! Wat nou als wij vlak voor jouw auto gaan vliegen. Dan doen we een wedstrijdje of we onder de auto door kunnen vliegen". Dus ik had zoiets van nou! puik plan!!
En nu... uhm... ja... is die weg een lokaal snelheidsdrempeltje rijker... :{


stomme suecide vogels...

niemand
11 March 2004, 22:54
_0_ mooi verhaaltje jochemm :d

Setragasj
11 March 2004, 22:59
wanneer is de begrafenis?:'(

WishfulDreaming
12 March 2004, 09:37
Bij ons vliegen die thuis soms tegen de venster van de woonkamer 8-) :D

Headliner
12 March 2004, 09:41
ACH JAAAAA

Stapper
12 March 2004, 09:43
arme vogel :(
dierenbeul, we moeten je aangeven bij het WNF en zorgen dat je levenslang krijgt zonder de kans om vrij te komen

frox
12 March 2004, 09:46
vogels zijn echt dom! Bij ons kwam een keer een mus door de schoorsteen....VOOOOM *zag zwarte stofwolk*
En toen vloog meneer/mevrouw de Zwart door de kamer en dacht: als ik nou zo hard mogelijk met mn kop tegen die muur aan beuk|:( . Zijn die beesten op 2 poten wel zo vriendelijk om mij buiten te legge...:z En toen vloog ie weer weg
:thumbsup: :wave: DAAAAG MUSSIE VAN ME!!!:wave:

Jochemmm
12 March 2004, 09:50
Oorspronkelijk geplaatst door Instructio4
wanneer is de begrafenis?:'(
weet ik niet, misschien is die al geweest.

was namelijk gisterochtend al gebeurd. Maar ik zo emotioneel gechokeerd dat ik er pas 's avond over durfte te praten :'(

...maar ik ga straks bloemen leggen

Riddler
12 March 2004, 12:34
vogels zijn leuk :D

Sander
12 March 2004, 12:37
Het broertje van mijn vriendin hoorde van de zomer een klap op zijn ruit 's ochtends vroeg. Hij uit het raam kijken, niets te zien.

Doet hij toen hij uit bed ging de gordijnen open staat er de omtrek van een duif op het raam. :d Met vleugels gespreid zegmaar.

w00t
12 March 2004, 12:49
gister had ik even de achterdeur open gezet zodat het huis kon luchten.
komt een van onze katten binnen met een zwaar toegetakelde spreeuw. :kots:

Raspberry
12 March 2004, 15:23
hadden ze niet in de weg moeten vliegen :z
maar wel zielig. :(

Femezz
12 March 2004, 15:30
Weer 2 minder, der blijft niets meer over ;)

frox
12 March 2004, 15:47
Oorspronkelijk geplaatst door w00t
gister had ik even de achterdeur open gezet zodat het huis kon luchten.
komt een van onze katten binnen met een zwaar toegetakelde spreeuw. :kots:

whehehe :D lekker dan:x

nfl
12 March 2004, 15:54
Oorspronkelijk geplaatst door FroX
vogels zijn echt dom! Bij ons kwam een keer een mus door de schoorsteen....VOOOOM *zag zwarte stofwolk*
En toen vloog meneer/mevrouw de Zwart door de kamer en dacht: als ik nou zo hard mogelijk met mn kop tegen die muur aan beuk|:( . Zijn die beesten op 2 poten wel zo vriendelijk om mij buiten te legge...:z En toen vloog ie weer weg
:thumbsup: :wave: DAAAAG MUSSIE VAN ME!!!:wave:


dat lijkt me wel een vage surrelaistische ervaring!hij heeft het overleefd dus ik zeg :thumbsup: