PDA

Bekijk de volledige versie : Hechte vriendschap


Saarah
14 March 2004, 19:23
Denken jullie dat er een hechte vriendschap mogelijk is met iemand van het andere geslacht (of hetzelfde, als je niet hetero bent), zónder erop verliefd te worden?

PFP
14 March 2004, 19:27
alles kan

chica
14 March 2004, 19:29
Natuurlijk

silverchair
14 March 2004, 19:34
Jah heb zelf een super hechte band met een jongen die ik al ken vanaf mn 5e, hebben nog nooit iets voor elkaar gevoeld :)

CharmedOne
14 March 2004, 19:58
Ja dat lukt me wel :)
Maar het is wel 1 keer voor gekomen dat ik verliefd was geworden op een hele goede vriend van me en hij voelde ook wat voor mij, maar is niks geworden, want als het bijv uit zou gaan, zouden we nooit meer normaal met elkaar kunnen omgaan :d

dext0r
14 March 2004, 20:46
dat kan perfect

BlackTurtle
14 March 2004, 22:56
natuurlijk, waarom niet :yes:

anemic
15 March 2004, 06:58
ik ben daar echt heel slecht in.

Impressions
15 March 2004, 07:57
Ik ga altijd wat voor diegene voelen..

Annuh
15 March 2004, 12:39
Het kan mis gaan, heb ik ook gemerkt. Dat er 1 gevoelens heeft voor de ander.
Maar als de vriendschap hecht genoeg is komt dat ook wel goed.

LoeLoe
15 March 2004, 16:15
Tjah..met dat probleem zit ik nu zelf eigenlijk wel een klein beetje.

Maar ik denk dat het wel kan

psychobunny
15 March 2004, 16:38
*heeft per ongeluk op nee gestemd*

Ja, met beste vriendinnen heb je nix anders dan miserie, ik heb al twee jaar een beste vriend, en dat gaat supergoed :)

annomeisje
15 March 2004, 16:48
Nog nooit ben ik verliefd geworden op 1 van m'n vriendinnen, en natuurlijk ook niet op de vrienden van het andere geslacht.

Irene!!!!
15 March 2004, 17:58
Ja tuurlijk kan dat.. heel goed zelfs.. maar t gebeurt ook wel vaak dat de 1 verliefd wordt op de ander. Heb t nu zelf ook namelijk 8)

Babysmurfie
15 March 2004, 19:45
Ja, natuurlijk kan dat:)

electricity
15 March 2004, 20:07
het heeft zijn grenzen

je kan goed bevriend zijn met iemand
maar de kans is groot dat je daar verliefd op kan worden
als het heel erg goed klikt..

in het begin lukt alles. en als je iemand niet al te vaak ziet is het ook goed mogelijk.
maar als jullie heel veel dingen samen gaan doen enzo zal het op een moment uitlopen op zoenen

TheGroovMaster
15 March 2004, 22:04
ja maar na 3 jaar is het toch meer geworden. altijd al een zwak voor elkaar gehad.

HazesRules
1 April 2004, 12:15
Nee, ik kan gewoon geen goede vrienden zijn met meiden. Het is alles of niets. Ik ben wat dat betreft wel een apart verhaal, maar ja.

En met ex-en al helemaal niet!

ViveLaFčte
2 April 2004, 11:35
Ja zeker mogelijk
Ik heb meer vrienden dan vriendinnen ook , ben gewoon niet zo'n meisjestype hehe

SpiNe
2 April 2004, 15:09
werkt slecht bij mij

BlackMystery
2 April 2004, 16:15
defineer echte vrienden?
vrienden leer je pas kennen in tijden van problemen vind ik

WishfulDreaming
2 April 2004, 17:38
JA, ik heb daar geen enkel probleem mee :)

CharmedOne
2 April 2004, 19:21
Oorspronkelijk geplaatst door BlackMystery
defineer echte vrienden?
vrienden leer je pas kennen in tijden van problemen vind ik

:yes:
Ben ik vandaag ook achter gekomen :O

TheGroovMaster
3 April 2004, 08:48
Oorspronkelijk geplaatst door BlackMystery
defineer echte vrienden?
vrienden leer je pas kennen in tijden van problemen vind ik

ooo dan heb ik geen vrienden :+
Als je elkaar door en door kent en je kan heel leuk met elkaar over weg en je gaat door dik en dun dan weet ik haast wel zeker dat er wel iets is tussen elkaar ook al wil je het soms niet herkennen.

We zijn niet voor niets dieren en hebben ook nog instincten van weet ik veel hoeveel 1000en jaren geleden.

meleke
6 April 2004, 12:53
ja je kan mannen hebben als vrienden , je kunt er goed meelachen en al maar voor de meer serieuse zaken ga ik liever naar mijn vriendinnen.

BlackMystery
6 April 2004, 16:34
Oorspronkelijk geplaatst door TheGroovMaster
ooo dan heb ik geen vrienden :+
Als je elkaar door en door kent en je kan heel leuk met elkaar over weg en je gaat door dik en dun dan weet ik haast wel zeker dat er wel iets is tussen elkaar ook al wil je het soms niet herkennen.

We zijn niet voor niets dieren en hebben ook nog instincten van weet ik veel hoeveel 1000en jaren geleden.

jij verstaat niet veel he?
de echte vrienden zijn er al
en dat zijn de enigste die blij je blijven in tijden van nood
soms vertrouw je mensen echt door en door
maar als het er op neer komt kiezen ze voor het hazenpad

Shanna89
6 April 2004, 16:40
Oorspronkelijk geplaatst door xxxSarahkexxx
Denken jullie dat er een hechte vriendschap mogelijk is met iemand van het andere geslacht (of hetzelfde, als je niet hetero bent), zónder erop verliefd te worden?
:yes:
Je kunt iemand heel erg aardig vinden zonder dat het 'je type' is ofzo. En dan maakt het niet uit of het een jongen of een meisje is als je het er maar goed mee kunt vinden. Tenzij je zo iemand bent die op jan en alleman verliefd word? ;)

Larsjuh
6 April 2004, 16:59
dat kan zeker, heb er alleen nie zoveel ervaring mee:p

SouLSeeKeR
9 April 2004, 16:34
IK vind dat je heel goed vrienden kan zijn met mensen van het andere geslacht zonder er verliefd op te worden. EN als je dan toch uiteindelijk verliefd word op je beste vriend(in) hoef je daarom ook geen relatie aan te gaan. Vriendschap is tenslotte ook een soort "houden van".

Jamiel
17 April 2004, 18:02
Sommige wel, sommige niet.

Soms ligt dat heel dicht bij elkaar :{
en denk je dat je verliefd bent, maar uiteindelijk vindt je vriendschap met diegene toch beter.

Atjeuh
18 April 2004, 16:00
hmm.. weet niet ofdat ik hier al eerder heb gepost maarja :+
ik vind dus van wel, want ik heb zelf een hele goede vriend die ik al 13 jaar ken, en dus bijna alles mee doe. Ik ben bijna elke dag bij hem en slaap er ook regelmatig. Sommige mensen reageren er raar op, maar ik vind dus dat het wel gewoon moet kunnen, waarom zou het niet kunnen, net alsof iemand die homo is geen mannelijke vrienden mag/kan hebben :?

Marijk.
20 April 2004, 10:28
Tuurlijk kan je heel goed bevriend met iemand van het andere geslacht zijn zonder iets voor diegene te voelen. Heb ik ook met een hele goeie vriend van mij, wee gaan samen op stap en doen andere dingen. Maar ik zou nooit iets voor hem gaan voelen en hij ook niet voor mij.

Aurora
26 April 2004, 00:51
Ja hoor, ik denk dat dat heel goed kan. Ik trek zelf van kleins af aan al veel met jongens op en word zowiezo niet snel verliefd. Het lukt mij wel om een hechte band op te bouwen met een jongen. Het enige probleem wat er kan opspelen is de mensen erom heen die beginnen te vragen "of je niks voor elkaar voelt" etc..

Alpha
26 April 2004, 07:48
jah kan best