PDA

Bekijk de volledige versie : Contest #1 - Kwart Finale: AmbyPur vs Lieve Colafles


Setragasj
18 March 2004, 23:03
REGLEMENTEN (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?s=&threadid=44303)
REACTIES (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?s=&threadid=43994)

Succes!

lieve colafles
20 March 2004, 17:05
luister naar wat ik je zeg/ neem de benen ga hier weg
ik tel tot tien/ wie niet weg is is gezien
tik me dan, als je me tikken kan/ tenminste als je met dat vet rennen kan.
ik kraak, ik raak, en ik vermaak/ je bent niets anders dan een slechte zaak.
Mijn nieuwe taak, om jou de grond in te boren/ geef het op, je bent verloren.

AmbyPur
21 March 2004, 20:57
beter laat dan nooit / maar ik flow sneller als schumacher en heb gewonnen voordat jij de rest van je crap hier neergooit
ik luister wel naar jou, maar ik hoor enkel wat gebrij / owww wacht - dat was jij?
wat een eer, hier tegen jou / doe je best maar, ik pak je gauw
je schijt straks alle kleuren in je broek / van okergeel tot azuurblauw
dit is mijn talent / jij spit als een vent; zo incontinent
het wordt hier heet en ik klim omhoog met de thermometer / ga jij maar van je voetstuk af / want zelfs geesten verdrijven doe je nog beter

lieve colafles
22 March 2004, 17:56
je bent goedkoper dan een tweedehands slet/ Je kan beter stoppen want ik lig straks met je vriendje in bed.
Jouw rap is als je K*T het stinkt naar rotte vis/ een fatsig wijf met slappe tieten is er soms iets mis?
Je ziet er niet uit/ je hoofd als een spruit
het is zotter dan zot/ voor jou schaam ik me kapot
jij deze battle winnen, je spacet hem meid/ at je soms de cake van je zusje voor het ontbijt.
neem je tijd/ ik geef je geen respijt/ ik raak jou wel kwijt!

AmbyPur
22 March 2004, 18:07
misschien moet je die spuit eens uit je arm halen / dat zou je goed doen
en dan die jampotglazen op zetten / dan zie je dat ik naar je uithaal zonder bokshandschoen
jij bent regelrechte ramp / moet je jezelf nou zien; je komt rechtstreeks uit een woonwagenkamp!
en jij spreekt wel over mijn slappe tiet / maar ik weet dat je jaloers bent want zelf heb je ze niet
blijf jij je maar mooi schuil houden in het grote amsterdam / en wees tevree met de enige vriend die jij hebt; je rechterhand!

lieve colafles
22 March 2004, 18:30
wie het kleine niet eert is het grote niet weert/ we zullen wel zien wie in deze battle zich het meest bezeert.
Je bent een uitgezogen kutkanarie, platgereden door een bus/ het enige waarop je vriendje lekker rijd is toevallig wel je zus
hop hop hop je bent een paardje in galop/ elk paard heeft een beugel maar jouw geld was zeker op.
je bent een dorpsfiets, waar iedereen wel op heeft gereden/ afgelikt door de pastoor van boven naar beneden.

AmbyPur
22 March 2004, 19:26
oeh wat een aandacht, ik voel me gevleid / kun je alleen woorden over mij kwijt?
reken maar dat ik nu bang ben / ik denk dat ik maar snel weg ren
ow nu niet lachen; dat doe ik niet echt hoor / of breng ik je nu op een dwaalspoor?
ik wil het even uitleggen dat dat sarcasme is / en dat dure woord dat staat jou ook niet mis
je bent een grap / met grollen geserveerd / heeft je mamsie je dat soms aangeleerd?
misschien kun je het circus eens bellen? / kun je solliciteren als clown, als je tenminste te cijfers op je toestel kunt tellen
ik ben jouw overtreffende trap / je kunt het wel schudden / mijn vakmanschap is meesterschap

lieve colafles
22 March 2004, 19:56
meisje je brengt mij niet van mijn wijsje/ ren naar de snackbar koop een ijsje.
jou battle is zo afgezaagd als een plank van de praxis/ je hebt gigantisch naast de pot gepist
Het enige wat jij ooit zult vermoorden/ is jezelf met je eigen woorden.
Je woorden zo stijf als een opgedroogde theezak/ ik scheit je helemaal onder, met alle gemak
je geklep is nep, berg het ergens op/ het is net als een drummer zonder handen, het slaat nergens op
ga terug naar je nest, laat je gezicht niet meer zien/ van deze battle ben ik the queen.
je bent een sul, je staat voor lul/ lijkt op een knul
hee arrogantje, je bent meer een bijdehandje/ ga terug naar je eigen boerenlandje.

de mazzel :wave:

AmbyPur
22 March 2004, 20:59
maandagavond laat / het laatste uur slaat
ik weet al wie er heeft gewonnen / dat het niet tot je is doorgedrongen
dat jij de grote verliezer bent / je bent slechter dan een stenen hart dat gevuld is met cement
ik verdoe mijn tijd niet langer / ik wordt hier de ster; jij de straatzanger!