PDA

Bekijk de volledige versie : ruzie zoekers


Fallen_Engeltje
26 March 2004, 20:43
okay volgens mij is dit de beste plaats om et ff kwijt te moeten

okay staan we tijdens streetdance vandaag een beetje rond te dansen, staat daar zo'n raar type voor de ramen te kijken, dus word er ff gezegd"wat een engerd" blijkt het et vriendje van een of andere eenling op dansen te zijn. Christel loopt naar buiten en krijgt vervolgesn van die eenling die nooit wat zegt, te horen dat ze vieze dikke trol is, Chris heeft toevallig ADHD en die word helemaaaaaal gek, dus die zegt dat ze haar bek moet houden, gaat dat vriendje zich er mee bemoeien, scheld haar uit voor van alles, chris zegt dat ie terug moet gaan naar zn eigen land (okay beetje hard maar hoe hij bezig was kon echt niet) en hij spuggt haar vervolgens in der gezicht, chris word naar binnen getrokken, komt weer naar buiten staan die twee tegen elkaar te schreeuwen, en vervolgens geeft die gast haar een klap vol in der gezicht MET EEN AANSTEKER IN ZN HAND, achterlijke mongool.
Dus Chris belt haar borers op en die gaan em achterna, vragen ff na waar dat meske woont, want daar zouden ze zitten, gaan daar heen, en gaan ff die jongen lastig vallen, die gast springt over auto's heen en alles, zo bang als ie was.

Maar goed die jongen was dus wel zwart (klinkt beetje hard, maar ik weet niet wat ie was dus jah, niet discriminerend bedoeld) dit is al de zoveelste keer dat ik in aanraking kom, met een gekleurd iemand, als ik zo kan zeggen, en ook al de derde keer dat et daar bij de danschool gebeurd. Ik vraag me af of het dan zo gek is als wij vooroordelen krijgen.

Okay dit is dus ff een verhaal dat ik wkijt moest, want ik sta nog steeds te shaken zo kwaad als ik was, maar goed ik moest het dus ff kwijt. Ik vraag me dus alleen inderdaad af of het zo gek is als wij vooroordelen krijgen????

koelkast
26 March 2004, 21:23
zo en zo dat je als jongen een meisje gaat slaan. vanaf dat punt ben je zo diep gezonken dat je het verdient om door het doucheputje heen geslagen te worden.

Fallen_Engeltje
26 March 2004, 21:37
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
zo en zo dat je als jongen een meisje gaat slaan. vanaf dat punt ben je zo diep gezonken dat je het verdient om door het doucheputje heen geslagen te worden.

nou jah ben ik et ook nie helemaal mee eens, want als ik als meisje vind dat ik een jongen op zn bek kan slaan als een vent, mag ie mij ook een klap terug geven als ene vent, maar in dit geval vind ik eht ontzettend laf

koelkast
26 March 2004, 21:51
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen_Engeltje
nou jah ben ik et ook nie helemaal mee eens, want als ik als meisje vind dat ik een jongen op zn bek kan slaan als een vent, mag ie mij ook een klap terug geven als ene vent, maar in dit geval vind ik eht ontzettend laf

neen dan vang je de klap op als jongen de volgende klap ontwijk je natuurlijk wel of je houd haar handen beet of haar op afstand. maar nee je slaat nooit een meisje

Ar-Tuur
26 March 2004, 22:52
Excuses maar ik vind dit niet op discussie en actualiteit passen, ik move hem naar cyber talk, bij gebrek aan beter :o

PFP
26 March 2004, 22:54
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
neen dan vang je de klap op als jongen de volgende klap ontwijk je natuurlijk wel of je houd haar handen beet of haar op afstand. maar nee je slaat nooit een meisje

oneens, in sommige gevallen kan ik het best begrijpen

Saarah
26 March 2004, 22:59
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
oneens, in sommige gevallen kan ik het best begrijpen

Ja, vind ik ook. Een meisje kan je ook zó razend maken, dat je haar een klap geeft ofzo. Of als een meisje je begint te slaan, en ze houdt niet op, dan begrijp ik dat je haar als jongen een klap terug geeft.
Ergens vindt ik ook dat een jongen een meisje niet mag slaan, maar er zijn uitzonderingen...

Plankje
27 March 2004, 08:04
pff wat een achterlijk mens is die christel zeg :kots:. Zij had zich gewoon rustig moeten houden, dan was er niks gebeurd.

Btw... misschien dat je je oordeel beter kunt zoeken in zaken als religie en opleiding en niet zozeer in afkomst.

Pakspul
27 March 2004, 09:07
Zie had je maar geen alto moeten worden.

Setragasj
27 March 2004, 09:10
zoek je ruzie?

ja.

moet je in het woordenboek kijken! 8)

frox
27 March 2004, 10:47
Oorspronkelijk geplaatst door Instructio4
zoek je ruzie?

ja.

moet je in het woordenboek kijken! 8)

8-)

ik heb geleerd geen meisjes te slaan :thumbsup: maarja wat Plankje al zei: ze had zich gewoon rustig moeten houden. :{

Jochemmm
27 March 2004, 11:42
Kan die reactie van Christel idd ook niet bijster slim noemen.... Gewoon negeren die hap...

Explosion
27 March 2004, 14:29
Ja je kunt wel weer lekker makkelijk de schuld aan die allochtoon geven, maar die christel kan er ook wat van.. Geloof dat ik alle partijen in dit verhaal erg dom en :kots: vind

Fallen_Engeltje
27 March 2004, 17:20
goed stel je voor : je bent jarenlang gepest omdat ze je dik vonden, je zit daar nog steeds ontezettend mee(jah dat kan) en iemand noemt je dikke trol en niet 1 keer, wat zou jij doen, er boven staan, kan dan niet hoor, ik ben absoluut geen ruzie zoeker, maar ik denk dat ik zeker wel helemaal gek zou worden

frox
27 March 2004, 17:29
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen_Engeltje
goed stel je voor : je bent jarenlang gepest omdat ze je dik vonden, je zit daar nog steeds ontezettend mee(jah dat kan) en iemand noemt je dikke trol en niet 1 keer, wat zou jij doen, er boven staan, kan dan niet hoor, ik ben absoluut geen ruzie zoeker, maar ik denk dat ik zeker wel helemaal gek zou worden

mmmm het is natuurlijk heel anders als je je verplaatst in zo'n situatie...Ik heb ook geen ervaring op dat gebied, dus ik zou ook niet weten hoe ik zou reageren

Misette
27 March 2004, 17:35
Ik kan me wel voorstellen dat je een keer een meisje een klap ik dr gezicht zou geven, maar dan alleen als ze echt helemaal doordraait. Maar geen meisjes slaan omdat je ze pijn wilt doen.

annomeisje
27 March 2004, 18:15
Maar die "Chris" verklaarde toch iemand voor gek, dan kan je toch klappen verwachten lijkt me...

Fallen_Engeltje
27 March 2004, 21:37
Oorspronkelijk geplaatst door annomeisje
Maar die "Chris" verklaarde toch iemand voor gek, dan kan je toch klappen verwachten lijkt me...


verklaarde iemand voor gek:? dat zijn mijn woorden niet volgens mij:?

Explosion
27 March 2004, 23:42
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen_Engeltje
goed stel je voor : je bent jarenlang gepest omdat ze je dik vonden, je zit daar nog steeds ontezettend mee(jah dat kan) en iemand noemt je dikke trol en niet 1 keer, wat zou jij doen, er boven staan, kan dan niet hoor, ik ben absoluut geen ruzie zoeker, maar ik denk dat ik zeker wel helemaal gek zou worden

ja lullig voor dr allemaal maar dat weet die knul toch ook allemaal niet, als ze ergens mee zit waardoor ze asociaal reageert op dingen moet ze daar wat aan doen.. een psycholoog ofzo of er op een andere manier iets aan doen.. zolang ze zo fel en agressief reageert op een opmerking kan ze ook verwachten dat mensen iets terugdoen tja.. iets meemaken of adhd hebben geeft je niet het recht om je zo te gedragen.. (ikzegnietdatwatdiejongendeedgoedwashoormaarzijwas netzofout)

annomeisje
28 March 2004, 11:45
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen_Engeltje
verklaarde iemand voor gek:? dat zijn mijn woorden niet volgens mij:?


Goed...wat een engerd.. in mijn ogen is dat hetzelfde...

supergirl
28 March 2004, 16:17
Ja maar in jouw ogen annomeisje komt zoveel hard genoeg over om klappen te geven......

Fallen_Engeltje
29 March 2004, 15:42
Oorspronkelijk geplaatst door Explosion
ja lullig voor dr allemaal maar dat weet die knul toch ook allemaal niet, als ze ergens mee zit waardoor ze asociaal reageert op dingen moet ze daar wat aan doen.. een psycholoog ofzo of er op een andere manier iets aan doen.. zolang ze zo fel en agressief reageert op een opmerking kan ze ook verwachten dat mensen iets terugdoen tja.. iets meemaken of adhd hebben geeft je niet het recht om je zo te gedragen.. (ikzegnietdatwatdiejongendeedgoedwashoormaarzijwas netzofout)

okay tuurlijk, maar als iemand gaat liggen zeggen ik herhaal zijn woorden: je moet je ben houden vieze vuile kankerhoer, vieze dikke trut etc. hij spuugt haar in der gezicht, en vervolgens gaat zij door et lint snap ik dat wel

Pakspul
29 March 2004, 16:01
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen_Engeltje
okay tuurlijk, maar als iemand gaat liggen zeggen ik herhaal zijn woorden: je moet je ben houden vieze vuile kankerhoer, vieze dikke trut etc. hij spuugt haar in der gezicht, en vervolgens gaat zij door et lint snap ik dat wel
je moet je bek houden

dus ze vroeg er al om :)

BlackTurtle
29 March 2004, 16:06
hahah, een goeie knokpartij..daar gaat het bloed wel van lopen :d


en die neger die dat meisje slaat.....appelweek afhouwen zo als moeders het zo mooi zegt :d

Dreamquest
29 March 2004, 19:17
:D

annomeisje
29 March 2004, 19:19
Oorspronkelijk geplaatst door supergirl
Ja maar in jouw ogen annomeisje komt zoveel hard genoeg over om klappen te geven......

Volgens mij gaat iedereen wel om zoiets meppen, en als je zoiets zegt vráág je er ook om...

Explosion
29 March 2004, 19:29
Ik denk eerlijk gezegd niet iets dat er iets wat in woorden uitgedrukt word mij tot meppen kan leiden.. Ik zeg niet dat ik me niet verdedig als een ander me aanvalt, of nou ja probeer te verdedigen zal wel niet veel van terechtkomen, maar zelf iemand gaan meppen zou ik niet doen hoor..
Denk dat we daar iets anders over denken. Kin in de lucht, arrogante blik, pijnlijke opmerking terug en stoer weglopen. Veel hipper.

BlackTurtle
29 March 2004, 22:00
Oorspronkelijk geplaatst door Explosion
Ik denk eerlijk gezegd niet iets dat er iets wat in woorden uitgedrukt word mij tot meppen kan leiden.. Ik zeg niet dat ik me niet verdedig als een ander me aanvalt, of nou ja probeer te verdedigen zal wel niet veel van terechtkomen, maar zelf iemand gaan meppen zou ik niet doen hoor..
Denk dat we daar iets anders over denken. Kin in de lucht, arrogante blik, pijnlijke opmerking terug en stoer weglopen. Veel hipper.

ongeveer 80% kans dat je dan een trap in je rug krijgt

Plankje
30 March 2004, 00:00
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen_Engeltje
goed stel je voor : je bent jarenlang gepest omdat ze je dik vonden, je zit daar nog steeds ontezettend mee(jah dat kan) en iemand noemt je dikke trol en niet 1 keer, wat zou jij doen, er boven staan, kan dan niet hoor, ik ben absoluut geen ruzie zoeker, maar ik denk dat ik zeker wel helemaal gek zou worden

ach man bullshit... ik ben ook jarenlang gepest, maar ik reageer ook niet zo debiel

supergirl
30 March 2004, 14:56
Oorspronkelijk geplaatst door annomeisje
Volgens mij gaat iedereen wel om zoiets meppen, en als je zoiets zegt vráág je er ook om...
Joh stel jij je toch eens een keer niet zo aan.Als iemand engerd zeg gaat niet iedereen gelijk meppen hoor das alleen in jouw wereld.

BlackTurtle
30 March 2004, 14:56
dat is waarnschijnlij ook de reden waarom ze dr jarenlang mee door zijn gegaan, ik was vroeger dik dus een makkelijk doelwit voor pesterijen, maar ik sloeg er ook meteen op los als ik gepest werd.......dan houden ze vanzelf wel op....3 basisscholen later......maar er werd nietmeer gepest. maar wat dan wel weer raar is. scholen doen nix aan pesterijen, maar je er een een portie klappen geeft omdat die je pest word je vn school gekegeld.

liever dat dan gepest worden.

Impressions
31 March 2004, 13:36
Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
ach man bullshit... ik ben ook jarenlang gepest, maar ik reageer ook niet zo debiel

Dat hoeft ook geen excuus te zijn. Het is een verklaring

Explosion
4 April 2004, 00:34
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
ongeveer 80% kans dat je dan een trap in je rug krijgt
Dan woon ik misschien aan de goede kant van het land of verkeer ik in kringen waarin ik dat soort mensen niet tegenkom.. Niet om arrogant te doen ofzo, maar in mijn leefomgeving zie ik dat echt niet zomaar gebeuren.. maar misschien heb ik geen realistische kijk op de werkelijkheid..

Fallen_Engeltje
6 April 2004, 21:35
goed nieuwe ontwikkelingen:

afgelopen vrijdag kwam dat wijf met de rvriend, aanridjen met 4 vrienden erbij, stappen uit, met zo'n leere dreingende blik in hun ogen, en wij gaan naar binnen, en er worden meteen avnuit mij en mn dansmaatjes wat vrienden gebeld, (ik durf dan dus écht niet naar huis) wij komen buiten, en op een gegeven moment loopt het uit de hand, en gasten komen hun wagen uit, met een 30 centimer lange haak, jah een haak! stelletje achterlijke mongolen, dus wat doen die vriendne van ons die pakken een honkbal knuppel, komen de wouten een kleine tien minuten lateren (die gasten weg, alleen wij staan er nog) met de vraag of er gevochtenw erd met honkbal knuppels,(waarom word er niks over die haak gezegd:? ) en dan nog et goede van die gast in willen zien:?

Plankje
6 April 2004, 21:51
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen_Engeltje
goed nieuwe ontwikkelingen:

afgelopen vrijdag kwam dat wijf met de rvriend, aanridjen met 4 vrienden erbij, stappen uit, met zo'n leere dreingende blik in hun ogen, en wij gaan naar binnen, en er worden meteen avnuit mij en mn dansmaatjes wat vrienden gebeld, (ik durf dan dus écht niet naar huis) wij komen buiten, en op een gegeven moment loopt het uit de hand, en gasten komen hun wagen uit, met een 30 centimer lange haak, jah een haak! stelletje achterlijke mongolen, dus wat doen die vriendne van ons die pakken een honkbal knuppel, komen de wouten een kleine tien minuten lateren (die gasten weg, alleen wij staan er nog) met de vraag of er gevochtenw erd met honkbal knuppels,(waarom word er niks over die haak gezegd:? ) en dan nog et goede van die gast in willen zien:?

pff volgens mij loop je echt t verhaal te verdraaien alsof jullie goed zijn... met je honkbalknuppels.

Wat betreft die politie: ooit gehoord dat zij misschien het verhaal objectief willen horen en eignelijk geen hol hebben aan die subjectieve shit van jullie?

Fallen_Engeltje
7 April 2004, 15:54
Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
pff volgens mij loop je echt t verhaal te verdraaien alsof jullie goed zijn... met je honkbalknuppels.

Wat betreft die politie: ooit gehoord dat zij misschien het verhaal objectief willen horen en eignelijk geen hol hebben aan die subjectieve shit van jullie?


ten eerste verdraai ik het verhaal niet want daar heb ik geen ene hol aan, en ten tweede, ik zou als ik die jongens was zeker ook honkbal knuppels meenemen, want het is algemeen bekand, dat de meeste ruzies vandaag de dag niet meer zonder geweld op gelost kunnen owrden en al helemaal niet zonder wapens. Maar ik zeg ook niet dat wij goed bezig zijn, maar wat zou jij doen, als er 4 van die "ik vind mezelf geweldig"mannetjes uit een wagen stappen, met zo'n lekkere dreigende houding??? weg gaan werkt dan niet hoor, politie bellen ook niet, want die komen 9 van de 10 keer, te laat of helemaal niet

Explosion
7 April 2004, 23:24
Ik denk idd ook dat je alle verhalen maakt alsof jullie allemaal engeltjes zijn, maar tussen de regels door maak je wel weer duidelijk dat jullie dat zeer zeker niet zijn..

Fallen_Engeltje
8 April 2004, 19:26
Oorspronkelijk geplaatst door Explosion
Ik denk idd ook dat je alle verhalen maakt alsof jullie allemaal engeltjes zijn, maar tussen de regels door maak je wel weer duidelijk dat jullie dat zeer zeker niet zijn..


waar slaat dat op? Ik zeg toch helemaal niet dat ik "ons" zie als engeltjes? ik heb het verhaal geschreven zoals ik het zie. En ik weet zeker dat iedereen die erbij was geweest afgelopen twee weken het zelfde gedaan had. En ik weet ook heel zeker dat niemand van "ons" zo'n zin heeft in morgen avond, omdat het waarschijnlijk wel weer knokken word, niet omdat wij dat willen, maar omdat die gasten weer komen. En wat kun je dan....niks! Wij kunnen dan niet weg, wat ze komen je achterna, dus wat doe je, wij bellen vrienden, lijkt me logisch. Die vrienden komen niet om te knokken, die komen om ons te bescheremn en te zorgen dat het neit uit de hand loopt. Er hoeft maar 1 verkeerd ding gezegd te worden, en die andere gasten zitten er mee bovenop! Goed die vrienden hebben ook honkbal knuppels bioj, inderdaad, maar zelfs ons pa wilde wel even langskomen maar dan wel mét honkbal knuppel. En ons pa doet graag dingen volgens de wet, zullen we maar zeggen.
Ik praat niks goed, dat wil ik niet, ik vertel het zoals het is gegaan. En ik weet zeker dat er hier niemand van die mensen die commentaar lopen te leveren een betere oplossing heeft, of wel? Anders zou ik het graag willen horen.