PDA

Bekijk de volledige versie : absurde schrijf-contest


lieve colafles
28 March 2004, 18:12
voor de creatievelingen onder ons een geheel nieuwe contest.
de bedoeling is dat je een stukje schrijft (de vorm mag je zelf weten) over het volgende onderwerp:

alluminium folie

de creatiefste wint, natuurlijk

enkele voorwaarden

* het stuk mag niet meer dan +/_ 800 woorden bevatten
* wees creatief
* deze contest sluit 9 april (geen idee waarom dan maar dat lijkt me wel een goede :p )

edit by ambie: als er op de lanparty internet is dan sluit ik hem wel anders
- moet er ff een beheerder gevraagd worden of die hem sluit en iemand maakt een poll
- of ik sluit hem als ik weer online ben :+


duss steektu maar van wal

WhizzCat
28 March 2004, 19:58
Aluminium folie, en niet alluminium folie dus, kan vervaardigd worden tot een minimumdikte van 0,006mm. Dat is heel erg dun. Je kan zulk dun folie maken door een stuk aluminium te walsen. Daarna kan je het opvouwen of weggooien, al naar gelang de behoefte.

Aluminium folie wordt veel gebruikt om etens restjes die in kommetjes en bakjes zit, af te dekken zodat de maximum houdbaarheids datum verlengd kan worden. Dat wil zeggen dat je dat eten dan ook ná de uiterste houdbaarheidsdatum kan eten zonder ziek te worden. Aluminium folie zorgt dus voor ziektepreventie.

Verder is aluminium folie opgerold tot een balletje ideaal speelgoed voor je kat. Je kat kan er de hele dag achter aan rennen. Aluminium folie is dus ook goed voor bezigheids therapie

Aluminium folie wordt ook gebruikt om netwerkkabels binnen in af te schermen van elkaar. Zo ontstaan er minder magnetische velden en wordt de data minder snel corrupt. Aluminium folie is dus ook de hoofdreden dat wij op dit forum kunnen zitten.

Aluminium folie wordt ook gebruikt om lagen steenwol af te dekken. Aluminium is een goed materiaal voor isolatie dus. We kunnen dus stellen dat aluminium folie zorgt dat we in de winter onze kont niet bevriezen.

Zoals eerder opgemerkt is alu een goed isolatie materiaal, maar het geleid ook goed warmte, dit komt omdat hier voor dan een andere legering wordt gebruikt. De meeste processor koelers zijn van aluminium omdat het materiaal relatief het beste geleid tegen de laagste prijs. Sommige processor koelers zijn van koper omdat dit materiaal beter geleid, maar het is wel een stuk duurder. Kortom, aluminium zorgt ervoor dat we kunnen internetten met computers die relatief goedkoop zijn.

Uiteraard is aluminium folie ook als decoratief materiaal erg goed te gebruiken. Ten eerste omdat er bij corrosie geen bruine roestvlekken ontstaan, maar een mooi wit laagje dan niets afdoet aan de alu look. Ten tweede omdat aluminium folie makkelijk te vervormen is en dus simpel te bewerken is. Hier zorg aluminium folie er dus voor dat wij geestelijk gezond blijven door naar kunst te kijken en dus hoeven we ons dan niet te vervelen.

Aluminium folie wordt ook gebruikt om de shoarma dus we bij de shoarma boer bestellen in te pakken. Op die manier blijft de shoarma lekker warm als deze nog bezorgt moet worden. Aluminium folie zorgt er dus voor dat we niet dood gaan van de honger.

Vlees kan je grillen in de oven. Als je het vlees inpakt in aluminium folie wordt het 2x zo snel gaar en blijft het veel sappiger. Aluminium folie zorgt er dus voor dat we niet zo lang hoeven te wachten op ons vlees en dat we dus meer tijd over hebben om leuke dingen te doen. Het is dus beter voor onze gezondheid.

Kortom, eet verstandig, eet uit aluminium folie :Y)

AmbyPur
28 March 2004, 20:24
Aluminiumfolietje


Er was eens, lang, lang geleden, en heel ver weg, een klein landje. Het Folieland. Daar waren heel veel folietjes. Foloietjes zijn heel klein, nog kleiner dan een grassprietje!

Ook Aluminiumfolietje woonde in Folieland, in een huisje op de hei. Op een dag kwam Plasticfolietje, het vriendje van Aluminiumfolietje, de kamer van Aluminiumfolietje binnen rennen. "Aluminiumfolietje, Aluminiumfolietje!!" riep hij. "Weet je wat ik heb gevonden?" Aluminiumfolietje shudde met het hoofd. Hij wist het niet. Plasticfolietje trok hem mee aan zijn zilverkleurige voelsprieten, helemaal tot in het bos. Daar lag een enorm groot glansend ding. "Wat is dat?!" Aluminiumfolietje keek vol verbazing naar de vonst van Plasticfolietje. "Bakfolie zegt dat dat ... de Schaar is!" Oeh! Daar schrok Aluminiumfolietje van. Hij had nog nooit van zijn hele leven de Schaar in het echt gezien! Alle folietjes zeiden dat de Schaar heel gevaarlijk was. Dat hij hele grote tanden had, en groene ogen! En zoveel armen en voeten, dat je ze niet kon tellen. Maar de Schaar zag er helemaal niet eng uit! En hij bewoog niet..

"Weet je het zeker?" vroeg Aluminiumfolietje voorzichtig aan Plasticfolietje. Die schudde heftig zijn hoofd. "Kijk hier maar!" En ja hoor, onderaan de Schaar hing een briefje. 'Ik ben Schaar', dat stond er op. "Ik vind hem helemaal niet zo eng, Plasticfolietje! Volgens mij is hij best lief.." En Aluminiumfolietje klom op de schaar. "Nee!" riep Plasticfolietje. Maar Aluminiumfolietje hoorde hem al niet meer. Hij klom zo snel naar boven! Oh, wat was dat hoog. De Schaar was wel 1000 keer groter als hij! Hij klom hoger en hoger, tot dat hij aan de punt van de schaar was. "Eh... h-h-hallo, S-Schaar. Ik eh ben eh -" "Ik weet wie je bent!" Bulderde de Schaar plotseling. "Aluminiumfolietje! En weet je wat ik doe met Aluminiumfolietjes? Die knip ik door!! MUHAHA!"

Aluminiumfolietje schrok zo erg dat zijn folie spontaan begon te glanzen. En schitteren dat hij deed! Het was onvoorstelbaar. Daar kwam Zon ook nog eens, en die zorgde er voor dat Aluminiumfolietje nog erger ging schitteren! "Auw, auw, mijn ogen!" riep Schaar uit. Aluminiumfolietje pakte zijn kans.

"B-b-beloof dat j-je n-nooooit meer ala.. ula.. amuli...milau...aluminiumfolietjes doorknipt!!" De Schaar moest huilen en gilde.. ".Neeheehee.. ik zahahal het noohoohooit meer doehoehoehoen!!" Aluminiumfolietje sprong naar beneden en schopte tegen de punt van de Schaar. De Schaar gilde van de pijn en rende er als een haasje vandoor.

En ze leefden nog lang en gelukkig :Y)

appelshampoo
29 March 2004, 12:24
Aluminium folie

Wat kan je doen met aluminium folie ? Je kunt het opeten, je kunt er tegen praten, je kunt het tegen de muur gooien en weer opvangen en je kunt het in je haar doen zodat het recht opblijft staan als een marsmannetje.

Erg veelzijdig dus, maar het enige speciale is dat je het in je haar kan doen en dat het dan rechtopblijft staan ! Dat kan namelijk verder alleen met vloeibare dingen. Jaja een erg belangrijk en vooral bijzonder voorwerp dus.

Maar waarom zie je (behalve met het carnaval in het zuiden des lands) niemand met aluminium folie in zijn haar lopen ? Het ziet er schitterend uit, mooi glimmend en het is voordeliger als haarlak, gel en allerlei andere spray's. Het blijft de hele dag zitten, zelfs als het regent !

Misschien omdat er te weinig bekend is van het fenomeen 'aluminium folie in je haar' en aangezien mensen kuddedieren zijn (net als schapen, koeien en sommige vissen) doen ze altijd wat de leider doet. Dus stel de populairste jongen van de klas doet aluminium folie in zijn haar, dan zal de rest snel volgen ! Natuurlijk kan je ook als nitwit van de klas aluminium folie in je haar doen maar de kans is groot dat je uit word gelachen en als 'het zwarte schaap' word bestempeld. Kijk dan niet raar op als het straks mode wordt en de popi-jopie met de eer gaat strijken. Zoals het vaker gaat bij trends.

Een groot voordeel is ook zoals eerder genoemd de prijs, zo'n 0,68 eurocent bij de (sluikreclame) super de heijn en minstens de helft bij de (sluikreclame) idla.

Dus hierbij een oproep aan alle popi-jopie's, trendsetters, nitwits, hippie's, alto's, punkers, gabbers, kakkers, normalo's, hiphoppers, jan peter balkende, jan marijnissen, ayaan hirsi ali, ali B, madonna, dikke dennis en alle andere lieve mensen: DOE EENS ANDERS, DOE ALUMINIUM FOLIE !

edit: (ik wijs jullie ten overvloede op de speciaal aangepaste signature)

Pruttelpot
29 March 2004, 22:35
Op 7 april 1982 begon het. Alu-Minium Folie kwam ter wereld, om precies 8 minuten over 5 s'ochtends ploepte hij zo bij zijn moeder (Blok Staal) naar buiten.
Zijn vader (Oven Papier) was dolgelukkig met de geboorte van zijn eerste zoon.

Toen Alu-Minium in de pubertijd kwam begonnen de problemen. Hij werd misbruikt door junkie om hun heroine op klaar te maken, en op school werd hij vaak gepest door hem te gebruiken om brood in te pakken. Alu-Minium werd verdrietig. Erg verdrietig, maar hij kon niet anders dan de pijn opkroppen. Zijn moeder was te hard om te luisteren en zijn vader was te heet geblakerd om er rustig op in te gaan. Alu-Minium had geen vrienden. Alu-Minium had helemaal niemand. Totdat hij op een dag Cookie Dough tegen kwam. Cookie Dough zat ene beetje in hetzelfde schuitje. Mensen peste hem vaak, stopte hem in ijs, namen hapjes van hem en hij was zelfs een keer bijna leven verbrand. Cookie Dough en Alu-Minium Folie werden grootse vriendjes. Ze konden het onderling geweldig goed vinden.

9 Maart 1995. Een dag die gegrift staat in Alu-Minium Folie's hoofd. Cookie Dough kwam niet meer op school. Hij ging bij zijn huis langs, belde aan, maar niemand deed open. Hij is nooit meer gezien. Dit brak Alu-Minium Folie's hart. Hij wist niet meer wat hij moest. Hij had niemand meer. Zn moeder was overleden aan een ernstige ziekte (roest) en zijn vader begon steeds meer brandplekken te vertonen. Hij had geen idee mee wat hij met zijn leven aan moest. Uit eindelijk kreeg hij te horen dat Cookie Dough in zijn slaap opgegeten was door ene Speedy Gonzales.
Alu-Minium was hier niet blij mee. Sterker nog, Alu-Minium zwoor wraak! Ookal zou het zijn eigen leven kosten!
Hij probeerde de verblijf plaats van Speedy Gonzales te achterhalen. Hij kwam erchter dat dit op de onderste etage van een groot warenhuis in Mexico Stad was.
Alu-Minium Folie besloot daarop naar Mexico te reizen. In Mexico Stad heeft hij lang gezocht naar Speedy Gonzales. Uiteindelijk vond hij hem.

Toen Speedy Gonzales eenmaal sliep besloot hij zijn wraak te uitvoer te brengen. De man die zijn leven tot een hel heeft gemaakt door zijn enige vriend van hem te ontnemen zou zijn verdiende loon krijgen. 19 Januari 1996 was het zover. Klokslag 2 uur in de nacht, toen Alu-Minium Folie de kust veilig achte liep hij Speedy's Woning in, sloop hij naar de slaapkamer en rolde hij zich om Speedy Gonzales heen. Er was geen ontkomen voor Speedy meer aan. Hij zat vast hij probeerde zich nog los te bijten, maar het mocht niet meer baten. Hij verstikte... En Alu-Minium Folie? Hij was dood. In Speedy's laatste adem en laatste gevecht had hij Alu-Miniums halsslagader door gebeten.
Zo eindigde het korte en dramatische leven van Alu-Minium Folie in een klein huisje onder in een gebouw aan de Sunset Road in Mexico Stad.




Emmmmmm, ja. Ik verveel me :p

BlackTurtle
30 March 2004, 16:27
Finding Folie

buzz lightyear en kermit de kikker waren al jaren van huis in hun schip de slowbastard. aan het kruisen door het oneindige dat de ruimte is op zoek naar het ongrijpbare aluminiumfoliestelsel. een zonnnestelsel waar volgens geruchten alle mensen zwemmen in het aluminiumfoli, auto's van aluminiumfolie, huizen, bestek en zelfs de bomen. en omdat op aarde al jaren een ernstig tekort is aan aluminium, hebben buzz en kermit de zware taak op zich genomen om de aarde van deze alu-nood te redden.

en zo was het dus op sterredatum 212200345 dat buzz en kermit over de nebullaaa nevel heenvlogen en uit de verte een fel licht zagen, een soort glinstering, maar ook weer niet. de twee besloten op onderzoek te gaan. Buzz, ja kermit. kijk daar een glinsterendlicht maar ook weer net niet. Kermit je hebt gelijk zou het dan toch dat gene zijn waar we al die jaren al naar op zoek zijn? kom we gaan kijken. en zo vertrokken onze twee helden richting de gilnstering. Opeens uit het niets een doffe dreun aan de stuurboord zijde van het schip. KERMIT RAPPORTEER? ik weet het niet buzz, we worden aangevallen, het zijn KARTONNEN KOKERS. ze schieten met kartonnen kokers . duizenden tegelijk. maar de aluminiumianen vergeten dat kermit de beste stuurman uit het wilde westen is. KERMIT stel me niet teleur vriend, ayay buzz ik zal doen wat ik kan, en met bijna onmogelijk manauvreer werk weet hij zich een weg tussen de aanvliegende kartonnen kokers door te banen en zo op schoots afstand te komen. KERMIT, vuur de Kabloemie laser. buzz, waarom moet ik altijd alles doen? WAT!? ja nou, jij doet nooit wat je schreeuwt alleen maar naar me. WAAAT!? we zitten midden in een gevecht man VUUR DIE LASERS. nee. WAT NEE?. nee, nee. Dan doe ik het zelf wel.......euhm hoe moest dat ookalweer. ACH LAATOOK MAAR waardeloze baas dat je bent. en zo vuurde kermit zelf e Kabloemie lasers af en vernietigde met 1 goedgemikt schot de hele aluminiaanse vloot. OP NAAR HUN THUISPLANEET! schreeuwde buzz. buzz, als je nou nog 1 keer schreeuwt dan stap ik uit. MAAR WE ZIJN IN DE RUIMTE MAN!? je kunt helemaal neit uitsptappen. ownee, dan moet jij eens opletten. ik zeg het niet weer hoor, niet meer schreeuwen. MAAR MAAR MAAR, owkee. t spijt me kermit je bent mn beste vriend. excuses aanvaard. en dus gingen ze UITEINDELIJK richting de aluminiumplaneet. Daar is de planeet buzz zullen we landen en daar verder kijken. Ja doen we. eenmaal geland op de planeet aluminium, werden ze begroet door een hele groep aluminiumianen . Dank jullie wel vreemden, jullie hebben de hele voot van de huishoudfolieianen vernietigd, en als dank mogen jullie genoeg aluminium hebben om de aankomende 100 jaar weer vooruit te kunnen.

en zo eindigt ons verhaaltje, met 2 helden in een ruimteschip met een hele grote aanhanger vol met aluminiumfolie erachter.....eind goed, al goed

Babysmurfie
8 April 2004, 14:40
Aluminiumfolie

Aluminiumfolie, in de volksmond ook wel zilverpapier genoemd, is een heel erg mooi woord; spreek het maar eens tien keer na elkaar uit. Mocht je mij vragen wat het mooiste woord uit onze taal is, zou ik je antwoorden: aluminiumfolie natuurlijk. Nu weet ik ook wel dat desalniettemin tot dat mooiste woord verkozen is, maar ik prefereer aluminiumfolie.
Hierbij lanceer ik een kleine oproep om dat woord juist te schrijven: zo moeilijk is het niet en het oogt veel mooier in het Algemeen Nederlands.
In de chemie kort men vaak elementen af: aluminium wordt Al, lading 2+. Alfolie klinkt uiteraard al veel minder Algemeen Nederlands, om van beschaafd nog te zwijgen. Bij het zien van dat boerse woord vraag ik me af of er een nieuwe soort olie is uitgevonden. Ik heb nochtans genoeg aan olijfolie en babyolie.
Zilverpapier wordt dan naar analogie Agpapier, ook dat ziet er verschrikkelijk uit.
Het prachtige edelmetaal wordt onrecht aangedaan door het als Ag te bestempelen, net of enkel de structuur telt. Mij laat het nochtans syberisch koud of zilver enkelvoudige covalente bindingen of waterstofbruggen kan aangaan, laat staan dat ik wil weten met welke elementen en welke ladingen.
Maar goed, ik dwaal af, terug naar de aluminiumfolie. Ik ben ervan overtuigd dat je leraar chemie of fysica je een heleboel eigenschappen en toepassingen kan opsommen, de ene al abstracter dan de andere. Dat kan ik niet, en gelukkig maar, ik zou het ook niet willen.
Wat mij wel bekend is, naast de schrijfwijze, is dat het slecht is voor ons milieu. Stop dus met die boterhammetjes lustig in een halve rol aluminiumfolie te wikkelen, om die daarna mooi op een bolletje te rollen, er een beetje mee te spelen en uiteindelijk in de vuilnisbak te gooien. Weet je trouwens in welke vuilnisbak het moet?
Esthetisch gezien is een brooddoos ook veel mooier. Ik heb alleszins nog geen aluminiumfolie gezien met afbeeldingen van Winnie The Pooh, Musti, Nijntje, Tweety of K3 gezien. Je kan het natuurlijk zelf schilderen, maar bij gebrek aan teken- en schildertalent en door luiheid is dat praktisch niet echt haalbaar.
De creatievelingen onder ons kunnen trouwens hun brooddoos artistiek volkladderen. De brooddoos, het perfecte alternatief voor de aluminiumfolie.
Desalniettemin zie ik nog steeds een hoop aluminiumfolie in de refters en andere eetplaatsen. Waarom, vraag ik mij dan af.
Wel, aluminiumfolie is zonder twijfel een veel mooier woord. Daarenboven is het ook makkelijker, je kan na de middag met een legere rugzak rondlopen, wat een ergonomisch voordeel is.
Maar zo veel weegt een lege brooddoos ook niet, je moet enkel over een beetje schiktalent bezitten om alles in je rugzak te krijgen. Dat kan ook leuk zijn, denk maar aan de Legoblokken uit onze, reeds lang vervlogen kinderjaren.
Nu moet je dit betoog niet interpreteren als anti-aluminiumfolie. Ongetwijfeld heeft dat spul een heleboel goede kanten heeft, alleen heb ik ze nog niet ontdekt. Desalniettemin ligt dat ongetwijfeld enkel en alleen aan mij. Mea culpa. Mea maxima culpa.
Bedankt voor uw aandacht.
Bedankt voor uw applaus.
Bedankt voor de bloemen (die ongetwijfeld verstuurd worden met een stukje aluminiumfolie rond).

Fallen_Engeltje
8 April 2004, 20:16
Er was ooit eens een jongen, hij heette aluminium, wat een rare naam denk je dan, en ja daar heb je dan ook absoluut gelijk in. Wie noemt zijn kind nu aluminium? Maar dat terzijde.
Aluminium werd geboren op een mooie zomerse dag, het jaartal laten we op dit moment even anoniem.
Hij leefde tot zijn 12e heel erg gelukkig, maar toen hij naar een nieuwe school ging, zag hij dat niemand meer plastic zakjes gebruikte voor zijn brood, nee ze gebruikte een broodtrommel! "oh nee wat nu?" dacht Aluminium wanhopig. Hij wilde nog wel zo graag populair worden. En natuurlijk de eerste dag, je word op de proef gesteld door allemaal oudere jaars, je word gepest, je word met je tas door de gang gesleurd etc. Aluminium wist echt niet, hoe hij dat moest zien te overleven. Hij liep naar zijn eerste les, en hij kon het lokaal natuurlijk niet vinden, toen hij het eindelijk had gevonden en de klas in kwam rennen, bleek dat hij in het verkeerde lokaal zat. In de pauze werd hij dan ook door de oudere jaars uit dat lokaal gepest. Een meisje uit de tweede vertelde dat iedereen zonder stoere broodtrommel zijn hele schooltijd daar gepest en getreiterd zou worden. Aluminium had hier natuurlijk helemaal geen zin, maar ja, hij had nou eenmaal alleen zijn plastic zakje. Na een dag vol pesterijen kwam Aluminium vermoeid thuis. Hij vertelde aan zijn moeder Huishoud, dat hij alleen maar gepest werd de hele dag door, omdat hij geen broodtrommel had. Zijn moeder barste in hard verscheurend gekrijs uit, omdat zij ook gepest werd toen zij op school zat. Ze vertelde Aluminium dat hij iets hippers en stoerders moest zien te vinden voor zijn brood, dan zouden de pestkoppen wel stil zijn. “Nou” dacht Aluminium, “als ik nou eens mijn brood mee ga nemen in een tuperware bakje.” Zijn moeder vond dit een geweldig idee.
De volgende dag ging Aluminium vrolijk en opgewekt naar school, met in zijn tas een blauw tuperware bakje. Toen hij op school kwam, ging alles best goed. Tot de grote pauze, Aluminium ging zitten, en pakte trots zijn bakje uit zijn thuis. Meteen laaide er een luid boe geroep uit de kantine op. Aluminium zakte in. “Nee hè” dacht hij “wat moet ik nu?” Snel liep hij de kantine uit, en hield zich de rest van de pauze, mét zijn tuperware bakje schuil in de wc’s” De rest van de dag ging echt vreselijk langzaam, op elke hoek in de school, werd er wel iets vreselijks uitgehaald met Aluminium.
Hij kwam diep ongelukkig thuis. Hij vertelde zijn moeder wat er gebeurd was. Ze wist misschien nog wel iets. Ze haalde een kistje uit een verborgen luik. Dit had haar geholpen op school, het pesten werd toen iets minder.
De volgende dag ging Aluminium weer op weg naar school. Hij wist nú echt zeker dat dit de oplossing zou zijn. Niemand kon zijn moeders kistje weerstaan. Toen Aluminium de school binnen liep, werd zijn tas afgepakt en leeggegooid, en iedereen lachte hem hard uit toen ze het kistje vonden. “wat is dat voor een raar lelijk ding?” vroeg 1 van de oudere jaars. “dacht je ons daarmee onder de duim te houden?”. Aluminium schudde nee. “pak die tas, en kom niet terug voordat je iets fatsoenlijks kan laten zien!” Aluminium rende in tranen de school uit. Wat moest hij nu doen, hij had de mogelijke dingen geprobeerd.
Ongelukkig en verdrietig liep hij door de stad. Hij wist echt niet meer wat hij doen moest, als hij nu niet vlug iets geweldigs kon vinden, ging hij nooit meer naar school. Dan maar dom blijven en bij zijn vader gaan werken. Maar nog meer pesterijen kon hij niet verdragen.
Schuifelend liep hij met zijn ogen op de grond gericht door de straten van de stad. Mensen botsten tegen hem op, maar Aluminium keek niet op of om. Hij voelde zich rotter dan hij ooit had gevoeld. Hij liep zijn favoriete winkel binnen, 1 met alle soorten en maten papier, van cadeau papier, tot recycle papier.
Zin blik ging over de schappen, ineens bleef zijn oog rustten op een stuk glinsterend papier achter een gordijn. “Wat is dat voor iets” vroeg Aluminium aan de eigenaar, wijzend naar het gordijn. “ Snel ging de eigenaar er voor staan. “ dat is niet voor jou bestemd, kleine man” zei de eigenaar vriendelijk. Aluminium barste in tranen uit, en vertelde zijn hele verhaal. De eigenaar vroeg waarom hij dan zo graag dat papier wilde hebben. Aluminium vertelde dat dat misschien kon helpen. De eigenaar liep naar het gordijn en pakte er een rol van het papier uit. “Dit heb ik gekregen van een oude man, ik weet niet hoe het heet, of waar het vandaan komt, geef jij het maar een naam, je mag het hebben.” Aluminium rende naar buiten pakte zijn brood en deed het in het papier. Het was het proberen waard, vind hij.
Hij liep terug naar school. Het was net pauze en aluminium ging in de kantine zitten. Hij pakte zijn brood. Even bleef het stil, ineens wist niemand hoe snel ze bij aluminium moesten komen. Iedereen riep hoe geweldig zijn papier wel niet was, en hoe mooi het was. Iemand vroeg hoe het heette. Aluminium dacht na. Na al die moeite mocht hij trots zijn op zijn vondst. “Ik noem het aluminium folie.”

appelshampoo
13 April 2004, 13:16
sluiten :p

dext0r
13 April 2004, 13:17
gesloten :d