PDA

Bekijk de volledige versie : Je gedragen naar een droom..


Alexis
31 March 2004, 11:58
Beetje vage topictitel :p maar het zit zooo..

2 dagen geleden heb ik gedroomd dat ik met een leraar ( 28 ) van mij een verboden relatie had..
Hij viel op mij, ik op hem bla bla..

Nou heb ik de bewuste leraar inmiddels 2x gezien en gesproken en ik weet me echt geen houding te geven...8)
Voorheen hadden we altijd gewoon lol en voor de rest niets...Gewoon zoals ik met elk persoon van het andere geslacht omga..
Maar nu merk ik aan mijzelf dat ik hetzelfde gedrag ga vertonen als wanneer ik iemand leuk vind..Jezus, hij is een leraar :x


Wat denken jullie ervan?

Impressions
31 March 2004, 13:38
Wtf? Ik dacht ff dat je homo was, omdat k dacht dat je een vent was :p

Maarehm, dat was duidelijk een voorteken, let yourself be fucked :z

hegje
1 April 2004, 15:00
zeg dat je met hem wilt, voor goed cijfer:D :+ :yes: :thumbsup: :]

Alexis
1 April 2004, 20:39
Thanks guys...
Jullie zijn een echte hulp!
Wat zou ik toch zonder jullie geweldige voorstellen moeten :love: :{

dupke
1 April 2004, 21:57
hmm een droom kan een voor teken zijn.. maar ook en waarschuwing.
Ik weet niet wat het is bij jou, maar ik zou me gewoon zo normaal mogelijk tegen de leraar opstellen.
*verder geen tips heeft*

Stapper
1 April 2004, 22:02
ik ben een leraar en maar 20
je mag wel met mij naar bed :+

maar het is altijd moeilijk om een relatie te hebben met je leraar, is meestal niet normaal omdat hij/zij een stuk ouder is
het is wel zo dat je naar hem moet luisteren en je dus onderdanig voelt, dit geeft hem een machtpositie en dat vinden veel mensen wel lekker

probeer je liefde (als die er al is) uit je hoofd te zetten en zoek iemand van je eigen leefdtijd, dat is voor jezelf een stuk makkelijker

electricity
1 April 2004, 22:37
soms droom je over een bepaald persoon omdat je daar indirect mee bezig bent of omdat die persoon in je droom voor iets staat.
als je leraar bijvoorbeeld een leuke les gaf en dat indruk heeft gemaakt kan het zijn dat je hem gebruikt in je droom om iets te verwerken omdat hij een positieve factor is.

het kan ook zijn dat je over een persoon droomt omdat het DIE persoon is waar je iets over wil verwerken.

heb zelf ook dromen gehad over een bepaald persoon waardoor ik weet wat ik moet doen m.b.t. diegene :)

maar probeer je dromen nooit te letterlijk te nemen. alles staat symbool voor iets anders, en diegene die je dromen het beste uit kan leggen ben je zelf.
niet een droomwoordenboek, heb zelf eens gehad dat ik over een prachtige witte boot droomde. en volgens het boek stond dat voor de dood (einde van een fase). maar zo kwam het niet over in mijn droom, want het betekende in mijn ogen iets totaal anders. :)

0Vera
2 April 2004, 00:17
Oorspronkelijk geplaatst door electricity
:yes: wat elec zegt :)
ik heb bij mn Jung cursus ook dromenduiding, en daarin staan personen in dromen vaak voor hetgeen ze over het algemeen voor jou inhouden, en als jij ergens mee worstelt waar die persoon uitstekend model voor kan staan, dan komt hij naar voren in je dromen. (volg je me nog? tis lastig uitleggen zo :p)
Ik zou het niet direct als een bedreiging zien, en die verliefde gevoelens die je nu hebt, zakken vanzelf weer als de droom wat meer op de achtergrond raakt. Je vindt hem niet echt leuk, het zijn gewoon gevoelens die zijn blijven 'hangen' als het ware, omdat je wel heel leuk met em omgaat :)

frox
2 April 2004, 13:18
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis


Wat denken jullie ervan?

ik denk dat je 13 ben

Sander
2 April 2004, 13:21
Oorspronkelijk geplaatst door electricity
soms droom je over een bepaald persoon omdat je daar indirect mee bezig bent of omdat die persoon in je droom voor iets staat.


verrek, ik droomde pas over Biffy :?

Waar zou die voor staan :D

0Vera
2 April 2004, 13:48
Oorspronkelijk geplaatst door FroX
ik denk dat je 13 ben ik denk dat dit een loze opmerking is :{
gelieve dit soort onbenul voor je te houden :{

Alexis
2 April 2004, 14:05
Oorspronkelijk geplaatst door FroX
ik denk dat je 13 ben
Jij bent 29 dagen jonger dan ik.........:Z

Electricity en Vera: hartstikke bedankt :) :*

O, Stapper, ik sla je aanbod even af ok ; -)

Stapper
2 April 2004, 14:40
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
O, Stapper, ik sla je aanbod even af ok ; -) :(
ben nu diep ongelukkig

Sander
2 April 2004, 14:40
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
:(
ben nu diep ongelukkig


Hey maar dat maakt impact :)

Kun je er over dromen vannacht :+

frox
3 April 2004, 11:45
mijn excuses

Pruttelpot
5 April 2004, 18:05
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
:(
ben nu diep ongelukkig

Zal ik je dan maar neuken?

Suepahfly
5 April 2004, 18:19
Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Zal ik je dan maar neuken?



:+