PDA

Bekijk de volledige versie : Wie moet k geloven?


Irene!!!!
2 April 2004, 13:38
Ik zit ff met een klein probleem.. vanavond zie k een hele leuke jongen, ik ken em nog nie zo lang, een maand ofzo. Ik praat er bijna elke dag mee op msn, en soms smssen we en we zien elkaar tijdens t uitgaan want we hebben een beetje dezelfde vrienden. Z'n beste vriend heb k nu ook op m'n msn, en daar praat ik nu ook vaak mee, nog vaker als die andere jongen. Ik heb em ook gezegd dat k die vriend wel erg leuk vond en k heb gevraagd wat ie van mij vind en zo blijf k een beetje op de hoogte ofzo. Maar gister belde die beste vriend mij, en die zei zoiets van dat die vriend niets voor mij is, dat ie mij alleen maar wilt gebruiken, en dat hij dat wel kan weten omdat ie z'n beste vriend is. Hij zei er ook bij dat hij dat nie zei omdat ie gevoelens voor mij had maar gewoon omdat ie nie wilde dat ik gekwetst werd ofzo.
Vanmiddag heb k die beste vriend dus gezien, ik zou na school met hem wat gaan drinken met nog 2 andere vrienden maar hijzelf heeft helemaal niets tegen mij gezegd.. helemaal niets. Hij ontweek mij gewoon.. Vanavond zie ik die jongen waar k verliefd op ben, en het zou best wat kunnen worden want hij had al gesmst dat ie er zin in had enzo. Maar het probleem is, wie moet ik geloven? :?
-Z'n beste vriend die mij wil beschermen, en die hem t beste kent?
-Die jongen waar k verliefd op ben die gewoon kei lief doet?
Ik dacht, misschien is het wel uit wraak, die jongen heeft al wel eens de vriendin van z'n beste vriend afgepakt en wilt ie nu mij afpakken ofzo.. Of misschien is het echt om me te beschermen.. K weet t echt niet :no:

0Vera
2 April 2004, 13:51
das inderdaad lastig, en ook wel gemeen. Komt die gewone vriend van je wel een beetje laat mee ook, trouwens, als jij die andere jongen inmiddels al leuk vindt 8|

ik zou gewoon met die jongen om blijven gaan waar je verliefd op bent, maar misschien een slag om de arm houden, met de woorden van die andere vriend in je achterhoofd. En een keer goed met em praten waarom ie dat tegen je heeft gezegd.

Suepahfly
2 April 2004, 15:47
ervoor gaan, maar voorzichtig blijven in het begin...

electricity
2 April 2004, 16:58
je kan meestal wel zien of iemand het echt bedoeld.

net als wat cher zingt: it's in his kiss ;)
dan voel je pas of hij t meent..
en wij vrouwen zijn bevoorrecht in het goed aanvoelen van dingen ;)

dext0r
2 April 2004, 17:05
Oorspronkelijk geplaatst door electricity
en wij vrouwen zijn bevoorrecht in het goed aanvoelen van dingen ;)
wat een onzin, want ik vind dit dus weer een van de zovele seksistische opmerkingen..... :{

electricity
2 April 2004, 17:08
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
wat een onzin, want ik vind dit dus weer een van de zovele seksistische opmerkingen..... :{

dat is gewoon zo.
mannen kunnen beter kaartlezen en ruimtelijk denken
en vrouwen hebben beter inzicht in gevoelens

WhizzCat
2 April 2004, 17:20
Oorspronkelijk geplaatst door electricity
dat is gewoon zo.
mannen kunnen beter kaartlezen en ruimtelijk denken
en vrouwen hebben beter inzicht in gevoelens

:o

Sorry dex, maar dat is gewoon waar. Dat is een fysiek verschil zelfs dat zich al vanaf de oertijd ontwikkeld heeft :)

Irene!!!!
2 April 2004, 17:37
Oorspronkelijk geplaatst door electricity
dat is gewoon zo.
mannen kunnen beter kaartlezen en ruimtelijk denken
en vrouwen hebben beter inzicht in gevoelens

Uhm ik kan best wel goed kaartlezen, ik ben meestal degene die dat doet als we op vakantie zijn :$ Misschien heb ik dat inplaats van die inzicht :+

Maargoed ontopic.. Ik wil wel weten hoe het zit voordat ik met em neem.. da's wel kut maar nog kutter is als je na 2 weken gedumpt wordt en je er achter komt dat ie helemaal niets voor je voelde.. Maar ik weet echt niet hoe ik er achter kan komen, ik kan het em vragen, maar als hij me dan echt zou gebruiken zou ie het nooit zeggen natuurlijk.. Ik dacht ook, ik vraag het aan een vriend van me, die ook een goeie vriend van hem is, maar die spreek ik nie meer voordat ik hem zie.. Ik weet t echt niet, en ik zie em over 4u ofzo :o

psychobunny
2 April 2004, 18:14
Geef die jongen een kans, ik denk eerder dat die beste vriend je ook wel ziet zitten, en daarom van het idee van die ene jongen probeert af te krijgen... (ingewikkeld hé :) )

Irene!!!!
2 April 2004, 18:27
Ik begin nu toch wel te geloven dat het echt waar is wat die beste vriend zegt.. hij stuurde net een sms om zich te verontschuldigde dat ie er vandaag nie over gepraat had omdat er andere bij waren en hij er gewoon geen kans voor kreeg, maar hij beloofde dat hij een andere keer er meer over zou vertellen.. Maarja ik zie die andere vanavond nog wel, k zal wel es zien hoe dat verloopt, hij zei dat ie zin had om er een goed feestje van te bouwen :{

Suepahfly
2 April 2004, 18:50
Psychobunny heeft gelijk

ik denk ook wel dat zen beste vriend wat jaloers is ofzo, en dat hij jouw zo probeert te krijgen...

Sjah, mooie vriend is dat:{ als men maat dat zou zeggen en zo een relatie verkloot, die krijgt batsen...:[

Irene!!!!
2 April 2004, 18:53
Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
Psychobunny heeft gelijk

ik denk ook wel dat zen beste vriend wat jaloers is ofzo, en dat hij jouw zo probeert te krijgen...

Sjah, mooie vriend is dat:{ als men maat dat zou zeggen en zo een relatie verkloot, die krijgt batsen...:[

maar als het nou echt zo is? dat kan toch.. :$

Irene!!!!
2 April 2004, 18:54
Die beste vriend zei trouwens net wel dat k em nie moest afwijzen omdat ie zich dan te pletter zuipt :{

ik snap er echt geen fuck van..

Impressions
2 April 2004, 19:10
Oorspronkelijk geplaatst door Irene!!!!
Die beste vriend zei trouwens net wel dat k em nie moest afwijzen omdat ie zich dan te pletter zuipt :{

ik snap er echt geen fuck van..

Het is een junk die alleen aan zichzelf denkt.. Ofwel, verbreek ALLE contact met hem

Suepahfly
2 April 2004, 21:05
Oorspronkelijk geplaatst door Irene!!!!
Die beste vriend zei trouwens net wel dat k em nie moest afwijzen omdat ie zich dan te pletter zuipt :{

ik snap er echt geen fuck van..

das vuil, hij wilt je gewoon dwingen hem niet af te wijzen, dus doe het toch maar wel...
wat een zak

8|

LexS
3 April 2004, 01:19
Lol. Die 'beste' vriend is dus de kwaaie lijkt me. Hij wil jou doen geloven dat die kerel waar jij op verliefd bent niet deugt om jou voor zichzelf alleen te houden. Simple as that.

En dat hij later zegt dat je hem niet moet afwijzen omdat hij zich dan te pletter zou zuipen hoort ook bij het spelletje. Hij speelt de bezorgde vriend maar dan probeert hij jou dan ook weer wijs te maken dat die jongen niet deugt omdat hij snel naar de alcohol grijpt...

En dat noemt zich 'beste' vriend... :rolleyes:

lieve colafles
3 April 2004, 08:40
er worden hier wel snel conclusies getrokken zeg :?

ik denk dat je gewoon even moet kijken wat er gebeurd met die jongen, en dat verhaal van die beste vriend ook aanhoren.. En als je dan twijfelt aan de jongen die je leuk vind, is het waarschijnlijk het makkelijkst het hem gewoon te vragen. Als hij je echt leuk vind, vind hij dat niet erg :)

in ieder geval sterkte meid! :)

Irene!!!!
4 April 2004, 18:05
D'r is al heel wat gebeurd sinds k hier voor t laatst was :D

Ik heb nu met die jongen.. toen ik em vrijdag zag kon ik gewoon nie meer geloven wat ie zei, en toen ik die beste vriend later die avond zag en hij me weer negeerde was ik er nog meer van overtuigd dat ie loog. En op weg naar huis hoorde ik van een vriend dat hij wel vaker van die dingen zei, gewoon omdat ie jaloers is. Ik heb soms nog wel wat twijfels zo van 'wat als t toch waar is? :o' maar vandaag was ie weer super lief dus die twijfels zijn bijna weg :D
Maarja ik heb t m'n vriend nog niet verteld wat die 'beste' vriend zei.. Ik zou t eigenlijk wel willen doen, maar ik weet nie goed hoe ik er over moet beginnen en ik ben bang dat ie boos wordt ofzo. Maar ik denk niet dat ik nog last van z'n beste vriend zal hebben, aangezien ie me negeert als ik em zie en offline gaat als ik online kom 8)