PDA

Bekijk de volledige versie : Vrijgezel zijn is......


HazesRules
6 April 2004, 11:25
... wat mij betreft heel erg mooi. De ultieme vrijheid om maar te doen wat je wil, nooit jaloezie, nooit ruzie enzovoort.

Hoe denken jullie daarover? Is liefde een onmisbaar gedeelte van je leven? Of kun je er ook zonder?

Dus deze keer niet Liefde is... maar Vrijgezel zijn is... Ben benieuwd 8)

MarvinV
6 April 2004, 11:41
Ik vind vrijgezel zijn leuk! maar op de een of andere manier voel ik me fijner als ik een vaste relatie heb.

Als ik een vriendin heb dan weet ik zeker dat er een ding is wat er altijd is en altijd blijft.:love:

Suepahfly
6 April 2004, 11:48
Ik vind vrijgezel inderdaad niet slecht,geen ruzie en geen jaloezie,geen angst om haar te verliezen...het klopt.

Maar als je een vriendin hebt...dat vind ik ook niet slecht, om te weten dat er iemand is die aan je denkt en van je houd, dat is leuk en een enorme booster voor het zelfvertrouwen.

maar ben nu 2 weken vrijgezel, en ik vind het wel redelijk,maar ik ben eigelijk nog in het verwerkingsproces want ik hou nog altijd van haar, en zij nog altijd van mij,maar het ging gewoon niet meer...:(

SpiNe
6 April 2004, 12:07
ik vind het redelijk crap8|

Pruttelpot
6 April 2004, 12:09
Aan de ene kant vind ik de vrijheid wel lekker, doen wat je wilt, met niemand rekning houden. Maar aan de andere kant vind ik het ook zooooo fijn om een vriendin te hebben waar je elke avond lekker tegen aan in slaap kan vallen...

Als ik zou meoten kiezen toch en vriendin.

HazesRules
6 April 2004, 12:16
Ja maar leeft bij jullie het gevoel dan niet van die verplichtingen?
Op het moment dat je een relatie krijgt gaat toch een deel van je sociale leventje op de schop. Ik zou het nu echt niet aankunnen/willen om mijn vrienden voor een relatie opzij te zetten.

bootje
6 April 2004, 12:19
niet leuk

Suepahfly
6 April 2004, 12:44
Oorspronkelijk geplaatst door HazesRules
Ja maar leeft bij jullie het gevoel dan niet van die verplichtingen?
Op het moment dat je een relatie krijgt gaat toch een deel van je sociale leventje op de schop. Ik zou het nu echt niet aankunnen/willen om mijn vrienden voor een relatie opzij te zetten.


als dat is wat je voelt wanneer je een vriendin hebt, dan denk ik dat jouw lijst van de vorige topic niet zo goed werkt bij de goede meiskes...
Als ze jouw sociaal leven neerhalen, dan is dat geen lief, maar jouw baas,net alsof je moet werken...Niet goed dus

The Phit
6 April 2004, 12:52
Het bevalt me momenteel best zo. :7

Impressions
6 April 2004, 13:55
Het heeft allebei zo zijn voordelen.

Als je vrijgezel bent kan je doen en laten wat je wil, maar in een relatie heb je zowiezo iemand om op terug te vallen :)

Sanne
6 April 2004, 14:07
ik ben nu al een tijdje bezet en ik ben nog nooit zo gelukkig geweest!

Sander
6 April 2004, 14:08
Het is lang geleden, maar ik kan best zonder dat leven hoor.

L_angeldc
6 April 2004, 14:31
Kben al heel mn leven vrijgezel en ik heb er geen problemen mee :z

Als ik zie hoe soms mijn vriendinnen zo erg over de zeik zijn omdat ze ruzie hebben met hun vriend over een of ander klein ding, nou dan ben ik toch wel blij dat ik dat gedoe niet heb.
Je krijgt er uiteindelijk alleen maar problemen mee.

sunstroke
6 April 2004, 15:17
het liefst geen vrijgezel neh heb nu bijna een half jaar en dat bevalt me prima !

BlackMystery
6 April 2004, 16:35
als je een serieus lief hebt
heb je nog altijd dezelfde vrijheid als vrijgezel

electricity
6 April 2004, 16:56
vrijgezel zijn is..

.. mooi en geweldig voor een tijdje, maar als je je vorige relatie compleet verwerkt hebt, en je hebt zitten feesten, komen die kriebels voor een vaste relatie steeds meer terug.

2,5 maand geleden wilde ik met alle geweld vrij zijn.
maar nu wil ik heel graag bij iemand zijn..

Larsjuh
6 April 2004, 16:57
ben nu wel lang genoeg vrijgezel geweest eigenlijk:$ laatste tijd heb ik ook de behoefte om een vriendin te hebben, gezellig knus met z'n 2tjes enzo. Zit ook in een k*ttijd, denk dat t ook wel daardoor komt

Shanna89
6 April 2004, 17:04
Vrijgezel zijn is helemaaaaaal niet erg
Maar een vriend ofzo hebben is ook niet erg ;)

0Vera
6 April 2004, 17:09
Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
ik ben nu al een tijdje bezet en ik ben nog nooit zo gelukkig geweest!

psychobunny
6 April 2004, 18:59
Oorspronkelijk geplaatst door BlackMystery
als je een serieus lief hebt
heb je nog altijd dezelfde vrijheid als vrijgezel

Klopt...

dext0r
6 April 2004, 19:04
Oorspronkelijk geplaatst door HazesRules
Op het moment dat je een relatie krijgt gaat toch een deel van je sociale leventje op de schop. Ik zou het nu echt niet aankunnen/willen om mijn vrienden voor een relatie opzij te zetten.

doe jij dat niet, dan doen hun dat uiteindelijk wel,

L_angeldc
6 April 2004, 19:10
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
doe jij dat niet, dan doen hun dat uiteindelijk wel,

waarom?

Impressions
6 April 2004, 19:36
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
doe jij dat niet, dan doen hun dat uiteindelijk wel,

:rolleyes: Leg uit :?

lieve colafles
6 April 2004, 19:45
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
doe jij dat niet, dan doen hun dat uiteindelijk wel,

hun doen :| zij doen :|



ontopic: het bevalt me wel eigenlijk zo lekker rustig.. Ik begin er wel aan te wennen, t gaat wel langzamer dan als je verliefd bent maar ik vind het wel echt lekker rustig..

virginia
7 April 2004, 14:42
Ik vind dat er niet zo heel veel verschil zit tussen vrijgezel zijn en een relatie hebben. Als je een vriend hebt dan heb je altijd iemand om bij te zijn en hou je van iemand. Maar als je vrijgezel bent hou je van niemand. Nou jah wel van mijn vrienden dan maar dat is op een andere manier. Voor de rest gedraag ik me nog hetzelfde doe ik hetzelfde. Behalve dat je niet met iemand anders zoent. Ook mijn vrienden krijgen even veel aandacht. Ik ga echt niet van alles laten voor mijn vriend. Het weekend is altijd gereserveert voor mijn vrienden dat zal altijd zo blijven. En door de weeks voor mijn vriend. Maar mijn vriend mag ook best mee uit en mijn vrienden mogen doordeweeks ook gewoon langs komen dus jah mij maakt het neit zoveel uit of ik vrijgezel ben of dat ik een vriend heb. Alleen als je van iemand houd is wel kei leuk maar je kunt je erdoor soms behoorlijk kut voelen.

dext0r
7 April 2004, 14:51
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
waarom?

hij zegt dat je sociale leven op de schop gaat, als jij een relatie aangaat met iemand.
maar als jou vrienden ook een relatie aangaan, dan verandert de situatie ook.

hoe dan ook de relatie met je vrienden zal veranderen, of jij nou degene bent die het eerst eerste een vriend(in) krijgt of dat hun dat zijn.

en die opmerking van vrienden voor een relatie op zij te zetten..: het is niet zo dat het van iets naar niets gaat, maar van iets naar minder...

bootje
7 April 2004, 14:55
Oorspronkelijk geplaatst door virginia
Maar als je vrijgezel bent hou je van niemand.

ik ben vrijgezel en ik houd van iemand....

BaRBie
7 April 2004, 15:53
Vrijgezel zijn kan erg leuk zijn maar na een tijdje word het eentonig. En hoewel je als vrijgezel zijnde veel meer dingen kunt doen, kan het in een goede relatie net zo leuk zijn. Ik denk niet dat het je vrijheid is die je mist als je een relatie hebt, maar een relatie die je mist als je je vrijheid hebt...

Plankje
7 April 2004, 17:50
vrijgezel zijn leek me altijd heel erg leuk toen ik nog zowat continue relaties had, maar het valt me tog wel behoorlijk zwaar tegen... neh achteraf is een relatie wel veel beter, maar het is wel klote als je een leuker meisje ontmoet dan je vriendin...

Explosion
7 April 2004, 23:21
Ik weet niet in hoeverre ik er aan toe ben om iets tussen mij en een jongen relatie te noemen, ik heb wel dat soort dingen zo af en toe maar ik heb heel erg mn vrijheid nodig.. Ik vind het heel fijn om af en toe te kleffen en samen te zijn en iemand mn vriendje te kunnen noemen maar als ik dan daar weg ben dan denk ik er ook niet constant aan en heb ik mn eigen leven enzo.. Dat bedoel ik wel zonder geflirt en andere jongens enzo.. En ja dat vind ik fijn en dat zit dichter bij relatie dan bij vrijgezel, dus ga ik daarvoor..

electricity
7 April 2004, 23:54
hoe meer ik er over na begin te denken, hoe kutter t wordt8|

WishfulDreaming
8 April 2004, 07:14
Vrijgezel zijn is leuk, maar iemand hebben die vaak aan je denkt is leuker :9

Sander
8 April 2004, 07:48
Maar Saartje toch, je weet toch dat ik altijd aan jou denk ;)

Suepahfly
8 April 2004, 08:07
Het is kut, omdat niet iemand hebt waar je aan kan denken en onmiddelijk gelukkig wordt...Omdat als je geen vrijgezel bent, je weet dat er iemand is die aan je denkt, en je weet dat er altijd iemand is waar je alles tegen kan vertellen,zonder dat je je hoeft te schamen...

Damn,3 weken nu al, wat mis ik haar:( |:( :'(

psychobunny
8 April 2004, 09:25
Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
Het is kut, omdat niet iemand hebt waar je aan kan denken en onmiddelijk gelukkig wordt...Omdat als je geen vrijgezel bent, je weet dat er iemand is die aan je denkt, en je weet dat er altijd iemand is waar je alles tegen kan vertellen,zonder dat je je hoeft te schamen...

Damn,3 weken nu al, wat mis ik haar:( |:( :'(

:aai:

L_angeldc
8 April 2004, 14:47
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
hij zegt dat je sociale leven op de schop gaat, als jij een relatie aangaat met iemand.
maar als jou vrienden ook een relatie aangaan, dan verandert de situatie ook.

hoe dan ook de relatie met je vrienden zal veranderen, of jij nou degene bent die het eerst eerste een vriend(in) krijgt of dat hun dat zijn.

en die opmerking van vrienden voor een relatie op zij te zetten..: het is niet zo dat het van iets naar niets gaat, maar van iets naar minder...

o zo..
ksnap wat je bedoelt :)

Ik merk dat ook wel bij 2 van mijn vriendinnen, dat ze vaker bij hun vriend zitten en minder uitgaan enzo. Wel jammer natuurlijk, maar ik begrijp best dat ze soms liever bij hun vriend knusjes op de bank willen zitten dan heel de avond in de kroeg ofzo.

Maar je moet niet je vriend(in) telkens voor laten gaan op je vrienden, want op een gegeven moment hebben zij daar ook geen zin meer in denk ik zo.

anemic
8 April 2004, 17:40
Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
vrijgezel zijn leek me altijd heel erg leuk toen ik nog zowat continue relaties had, maar het valt me tog wel behoorlijk zwaar tegen... neh achteraf is een relatie wel veel beter, maar het is wel klote als je een leuker meisje ontmoet dan je vriendin...

second that!