PDA

Bekijk de volledige versie : Curriculum vitea


psychobunny
8 April 2004, 18:21
Iemand tips voor een goede cv op te stellen? Op de ene zie ik alleen ervaringen staan,en bij de andere staat vaardigheden er ook nog bij?

L_angeldc
8 April 2004, 18:45
doe beide :)

LoeLoe
8 April 2004, 18:58
Persoonlijke gegevens

Schoolgegevens

Werkervaring

Hobbies

Zo heb ik altijd me cv moeten maken en tot nu toe altijd 10en mee gescoord op school dus dan zallut wel goed zijn

Sander
8 April 2004, 19:02
Kan je de mijne wel mailen ofzo als je een voorbeeld nodig hebt ;)

TheGroovMaster
9 April 2004, 08:03
CV is niks.... een portfolio zuigt echt :[

psychobunny
9 April 2004, 09:56
Oorspronkelijk geplaatst door Sander0201
Kan je de mijne wel mailen ofzo als je een voorbeeld nodig hebt ;)

stefanie_michels@hotmail.com

doe maar :)

Babysmurfie
11 April 2004, 17:43
Hobby's mag je er niet bij zetten, tenzij ze een rechtstreeks voordeel hebben voor het werk dat je wilt.
Persoonlijke gegevens eerst (naam, adres, telefoon,...), dan je studies (van 'hoogste' naar laagste diploma, jaar vermelden, school ook), dan je ervaring, stages mag als je nog geen of weinig ervaring hebt, data vermelden, exacte gegevens; vaardigheden: kennis van bepaalde computerprogramma's, talenkennis, eventueel rijbewijs en ten slotte referenties (vorige werkgever, directeur van school).

koelkast
11 April 2004, 18:03
wij Itérs en Managers doen niet aan een CV maar aan een persoonlijk profiel schets. het komt bijna op hetzelfde neer behalve dan dat je direct referenties mag en kan neerzetten. en het is net even een moderner tintje dan een cv?

Intresse in mijn voorbeeld. mail me even.
Wesley_w@planet.nl

FunFair
11 April 2004, 18:10
er zit toch zo'n ding in msword ingebouwd? :p

bovendien is het per vakgebied verschillend... dus ga gewoon ff googlen op --> voorbeeld cv vakgebied , of --> benodigtheden cv vakgebied

etc.etc. :z

Tyskie
11 April 2004, 19:56
Curriculum vitae
:+

joeyB
11 April 2004, 21:50
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
wij Itérs en Managers doen niet aan een CV maar aan een persoonlijk profiel schets. het komt bijna op hetzelfde neer behalve dan dat je direct referenties mag en kan neerzetten. en het is net even een moderner tintje dan een cv?

Intresse in mijn voorbeeld. mail me even.
Wesley_w@planet.nl


ja precies persoonlijk profiel schets is beduided veel beter, maarja IT he loopt altijd voor.

WishfulDreaming
11 April 2004, 21:59
Ik heb ook nog een CV liggen, als je voorbeeldje wil, laat me maar iets weten steefmans :)

psychobunny
12 April 2004, 10:43
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Curriculum vitae
:+

Sorry :$

Thx iedereen :)
*wilt echt zo hard die job*