PDA

Bekijk de volledige versie : Help me plz !


Yez
24 April 2004, 19:22
Haiii !!!!!

Ik heb een probleempje........ik ben verliefd op een meisje op school (ik ben zelf ook een meisje). Ik heb gehoord dat ze ook bi is. Ze is ook zelf met 'mij groeten' begonnen. Ze is ook een heel rustig meisje...net als ik. We zitten allebei in de laaste jaar, dus we gaan allebei over een paar maanden van school af. Ik wil heel graag met haar in contact komen, maar ik weet niet hoe. Het staat een beetje raar als ik zomaar op haar af kom om te praten toch ? En ik zou ook niet weten waar ik het over moet hebben.... Soms zie ik haar ook als ik uit ga ofzo... wat kan ik nu het beste doen ???? Ik ben wel heel verlegen......

Setragasj
24 April 2004, 19:23
ik zal haar msn vragen

Stapper
24 April 2004, 19:30
Oorspronkelijk geplaatst door Setragasj
ik zal haar msn vragen agree
is laag drempelig en je kan alles zeggen wat je wilt zonder dat je voor schut staat

Shanna89
24 April 2004, 19:30
Waarom staat het raar om met haar te praten als ze zelf begonnen is? Gewoon doen dus :)

Yez
24 April 2004, 19:52
Oorspronkelijk geplaatst door Setragasj
ik zal haar msn vragen

Ze heeft geen msn.... heb ik al aan een van haar vriendinnen gevraagt.....

Setragasj
24 April 2004, 19:54
Oorspronkelijk geplaatst door Yez
Ze heeft geen msn.... heb ik al aan een van haar vriendinnen gevraagd.....
dan vraag je haar icq

Yez
24 April 2004, 20:00
Oorspronkelijk geplaatst door Setragasj
dan vraag je haar icq

Heeft ze ook niet........ |:(

chica
24 April 2004, 20:03
Spreek je haar aan?

Setragasj
24 April 2004, 20:03
Oorspronkelijk geplaatst door Yez
Heeft ze ook niet........ |:( aol messenger?

Yez
24 April 2004, 20:34
Oorspronkelijk geplaatst door Setragasj
aol messenger?

Heb ik niet en volgens mij zij ook niet|:(

Yez
24 April 2004, 20:41
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Spreek je haar aan?

Ik weet het niet....maar ik hoop van wel (ik ben toch niet zooo lelijk hoor !! hehehe:rolleyes:

Impressions
24 April 2004, 20:48
Oorspronkelijk geplaatst door Yez
Ik weet het niet....maar ik hoop van wel (ik ben toch niet zooo lelijk hoor !! hehehe:rolleyes:

Of je lelijk bent weten we niet, post eens een foto? ;)

Ik zou op haar afstappen.

Yez
24 April 2004, 21:28
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Of je lelijk bent weten we niet, post eens een foto? ;)

Ik zou op haar afstappen.

Wat zou je dan tegen haar zeggen ??? Het staat toch wel een beetje raar ??? want we hebben nooit eerder met elkaar gesproken......

Stapper
24 April 2004, 21:29
Oorspronkelijk geplaatst door Yez
Wat zou je dan tegen haar zeggen ??? Het staat toch wel een beetje raar ??? want we hebben nooit eerder met elkaar gesproken...... vraag hoe het weer voor morgen is omdat je wilt gaan zwemmen, als het mooi is vraag je of ze zin heeft om mee te gaan ;)

Impressions
24 April 2004, 21:34
Oorspronkelijk geplaatst door Yez
Wat zou je dan tegen haar zeggen ??? Het staat toch wel een beetje raar ??? want we hebben nooit eerder met elkaar gesproken......

Nja.. weekveel.. Als je al oogcontact hebt gehad, en dat nog steeds hebt is het toch niet zó raar om op dr af te stappen? Tenminste.. Dat had ik 2 weken terug ook met iemand, al een week oogcontact ofzo, en opeens dacht ik: fuck it, k ga dropaf :Y)
Nja, nu zit het dus supergoed tussen haar en mij :):love:

Wat ik dus wil zeggen.. Ga er op af, wie weet wordt het wat? :)

(En waar blijft die foto ;))

Yez
24 April 2004, 22:11
Sowwy, maar kep geen foto:no:

Irene!!!!
25 April 2004, 18:47
Als je haar ziet tijdens t uitgaan op haar afstappen, praatje beginnen, en haar telefoon nr vragen. dan kun je nog wat smssen en iets afspreken als t klikt :)

biffyclyro
25 April 2004, 18:52
Je kan eens als je iets leuks aan haar kleren ziet daar een complimentje over maken, of iets anders wat een keer veranderd is aan haar ofzo? en dan een praatje maken.
je kan eens aan haar vragen van goh je zit ook in examenjaar wat ga je hierna doen ofzo?
gewoon iets wat op dat moment toepasselijk is aan haar vragen of tegen haar zeggen, das heel normaal :)
veel succes ermee, hoop voor je dat het je lukt! :*

Boo
27 April 2004, 18:24
Ok je bent heel verlegen, hmmm, zij misschien ook wel.
Dus 1 van jullie zal toch een keer de stap moeten zetten.
Als je uit gaat ben je dan ook altijd iets losser..?
Dat is dan misschien wel je kans.

Je kunt "per ongeluk langs haar lopen " en dan gewoon 'Hoi' zeggen, en zo probeer je een gesprekje op gang te brengen, heb het bijv. over haar uitgaanskleren, over de muziek etc. etc.

Suc6 ermee!

kUsss