PDA

Bekijk de volledige versie : For Troy!!!!


PFP
16 May 2004, 11:01
Rhaaaaaaa to the walls :Y)

WishfulDreaming
16 May 2004, 11:15
They Is No Other Trooooooooooooyyyyy...

I never never ment to hurt you
Never ment the things I said !

Eelcotje
16 May 2004, 11:15
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Rhaaaaaaa to the walls :Y)

Ik heb zo'n 300 van die troy mensen moeten bedienen :{

PFP
16 May 2004, 11:20
Oorspronkelijk geplaatst door Eelcotje
Ik heb zo'n 300 van die troy mensen moeten bedienen :{

wat dan? :+

Stapper
16 May 2004, 11:44
ik moet hem nog zien, lijkt me wel een leuke film

LoeLoe
16 May 2004, 12:40
Ben donderdfag naar de premiere geweest.. was wel vetjes8-)

frox
16 May 2004, 13:38
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
wat dan? :+

hij werkt toch in de bios joh! |:(

ik ga ook snel...ik moet m echt zien :thumbsup:

w00t
16 May 2004, 13:41
ik huur hem wel een keer.

CharmedOne
16 May 2004, 16:04
Ik ga dinsdag na schooltijd :d

Mozzel
16 May 2004, 17:33
Oorspronkelijk geplaatst door LoeLoe
Ben donderdfag naar de premiere geweest.. was wel vetjes8-)

ik ook
vette film.. :)

bootje
18 May 2004, 20:31
met net geweest, was best wel ok

PFP
18 May 2004, 20:40
Ik vond het een zeer goede film, sommige dingen waren zoals in de ilias en andere dingen zoals de vuurbollen kwamen er niet in voor.

bootje
18 May 2004, 20:41
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Ik vond het een zeer goede film, sommige dingen waren zoals in de ilias en andere dingen zoals de vuurbollen kwamen er niet in voor.
de illias werd nu ook weer niet exact gevolgd he. (ben met lerares latijn geweest)

PFP
18 May 2004, 20:42
en dat onrealistische goden gedoe is er wel uitgehaald

PFP
18 May 2004, 20:43
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
de illias werd nu ook weer niet exact gevolgd he. (ben met lerares latijn geweest)

dat zeg ik, maar het gevecht van hektor en achilles en dat hektor achter de wagen wordt gespannen en rond trojen wordt gesleurd is een voorbeeld

Steady
18 May 2004, 21:15
Ik vraag me nu toch al poosje af wie Orlando Bloom speelt..

Tyskie
18 May 2004, 23:11
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
en dat onrealistische goden gedoe is er wel uitgehaald

De rest was wel realistisch? :z

Ik vind het jammer dat het oorspronkelijk verhaal zo verkracht is. En sommige dingen waren slechts zo summier in de film verwerkt...

Maar wel heel erg vette actie-scenes.. :thumbsup:

dext0r
18 May 2004, 23:13
ga er nou maar van uit dat slechts minder dan 1% de illias heeft gelezen en minder dan 10% uberhaupt het onderwerp heeft gehad bij brugklas geschiedenis...

dan boeit dat hele verhaal toch niet joh...de film verkoopt goed en is gerust een genot om te zien 8)

Tyskie
18 May 2004, 23:30
Maar dat hoor je mij ook niet ontkennen, Dex.

Persoonlijk vind ik dat alleen heel erg jammer

Ook zoiets als dat paard. Je ziet het alleen staan, mannen komen er uit en that's it... Zoiets ziet er zo afgeraggeld uit, terwijl voor de vechtscenes alle tijd wordt genomen...
En dat vind ik verkrachting van het verhaal. :+


Maar verder is het een alleraardigste film natuurlijk.

Lampie
20 May 2004, 18:03
Pitts billen waren wel bijzonder goed te bewonderen.

psychobunny
20 May 2004, 18:17
Oorspronkelijk geplaatst door Lampie
Pitts billen waren wel bijzonder goed te bewonderen.

Goed genoeg om naar de cinema te gaan vanaf ik vrij ben :Y)

Sanne
20 May 2004, 19:59
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
They Is No Other Trooooooooooooyyyyy...

I never never ment to hurt you
Never ment the things I said !

:love:
never ment to do that to you
next time I keep my hands to myself instead
ooo I love you
God I love you
I'd kill a dragon for you
aaaaaaaaaaaaaaaaaaand die

Well you should have left the light on
youuuu should have left te light on

toch?Sinead O'connor:thumbsup:

L_angeldc
20 May 2004, 21:25
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
De rest was wel realistisch? :z

Ik vind het jammer dat het oorspronkelijk verhaal zo verkracht is. En sommige dingen waren slechts zo summier in de film verwerkt...

Maar wel heel erg vette actie-scenes.. :thumbsup:

ach je moet het maar zo zien, dit is een blik op de de mythen net zoals er nog tig anderen blikken erop zijn.
net zoals tantatalus (een toneelvoorstelling die wij gezien hadden :+) ook maar een mening is over een bepaald verhaal.
ze gebruiken stukken die wij al kennen, en laten ook stukken weg maar het totaal beeld is gewoon een vette film (denk ik :? :z)

ik heb hem nog niet gezien, maar ik ga hem binnenkort wel zien.
orlando bloom :love: brad pitt :9

:x :Y)

CharmedOne
20 May 2004, 21:28
Oorspronkelijk geplaatst door Steady
Ik vraag me nu toch al poosje af wie Orlando Bloom speelt..

Paris ofzo :?

Maar ben dinsdag niet gegaan :'(

Cyberbeast
20 May 2004, 21:29
zaterdag eens gaan bekijken se ;)

L_angeldc
20 May 2004, 23:48
Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Paris ofzo :?

Maar ben dinsdag niet gegaan :'(

Paris ja :)

Tyskie
21 May 2004, 00:17
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
ach je moet het maar zo zien, dit is een blik op de de mythen net zoals er nog tig anderen blikken erop zijn.
net zoals tantatalus (een toneelvoorstelling die wij gezien hadden :+) ook maar een mening is over een bepaald verhaal.
ze gebruiken stukken die wij al kennen, en laten ook stukken weg maar het totaal beeld is gewoon een vette film (denk ik :? :z)

ik heb hem nog niet gezien, maar ik ga hem binnenkort wel zien.
orlando bloom :love: brad pitt :9

:x :Y)

Nouja, ik vind hem wel vet... Maar toch viel hij me wat tegen. En dat zit er vooral in dat sommige stukken zijn verdraaid om de film spectaculaider te maken.. Dat is geen kwestie van een andere interpretatie, maar dan verkracht het originele verhaal vind ik...

Dat sommige essentiele details in een enkele minuut worden behandeld, om meer ruimte te geven aan de actie en romantiek... oftewel, zaken die het grote publiek trekken.

Wat wel een kwestie van interpretatie is, is hoe je de hoofdpersonen (Paris, Hektor, Achilles) neerzet.. en ik vind dat dat wel weer heel goed gedaan is. Een pluspunt voor de film in mijn ogen...

Daarom vind ik het niet de absolute topfilm die ik had verwacht, maar gewoon een vette film.. Zoals ik bijvoorbeeld de actie-scenes uit Pearl Harbor ook vet vond, maar het geheel absoluut geen topfilm...

Overigens, gewoon naar toe gaan. Kan zeker geen kwaad. :+

Headliner
21 May 2004, 11:01
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
was lekker 8{ ... Achilles zijn "schuine sprong + steek via schouder helemaal naar beneden" move is best 8-)

bij die reus 8-)

Steady
21 May 2004, 11:15
INMORTALITY ITS YOURS!!!!

Youssef
21 May 2004, 11:27
Ik vond Achilles maar niets, Paris en dat neefje waren maar kneuzen en Hektor was wel cool. 8-) :D

Headliner
21 May 2004, 11:30
Oorspronkelijk geplaatst door Youssef
Ik vond Achilles maar niets, Paris en dat neefje waren maar kneuzen en Hektor was wel cool. 8-) :D

die neef was Hektor:z

Youssef
21 May 2004, 11:31
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
die neef was Hektor:z

Neef van Achilles, broer was Hektor. :z

TheGroovMaster
21 May 2004, 12:51
hektor ruled zwaar!

Headliner
21 May 2004, 13:09
@ youssef: was inderdaad zijn broer ja :D

enne.. ik vond Hektor maar een pussy :o

AmbyPur
21 May 2004, 15:01
move > films

en ik vond de eerste helft minder, de tweede helft was vet. brad pitt . tsjah lekker lijf wel maar dat kenne we onderhand wel :+
maar orlando. my beeb <3

L_angeldc
21 May 2004, 18:18
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur

maar orlando. my beeb <3

JOUW BEEB? :huh:

je bedoelt zeker mijn beeb :love: :p

Ar-Tuur
21 May 2004, 18:38
Ik had mezelf al vantevoren voorgenomen om er niet heen te gaan met het idee om de verfilming van de Ilias te gaan bekijken, want dan wordt je telleurgesteld. Van mij hadden bepaalde onderdelen (het Paris oordeel, de toorn van Apollo, de 10 jarige belegering, de list van Odysseus, de terugtocht van Odysseus, de rol van Ajax,etc. etc.) wat meer belicht mogen worden, maar ik weet dat dat gewoon ook onmogelijk is.
De nadruk ligt duidelijk op actie, spektakel, mooie vrouwen en de held Achilles en dat is niet in de geest van Homerus, waarbij de mythologie en het verhaal ook in het teken staan van de boodschap erachter. Dat is wel in de geest van Hollywood, maar dat weet je vantevoren.

En de enige echte sissy is natuurlijk Paris, Marco. Hektor was zelfs de beste strijder tegen wie Achilles ooit gevochten had, zoals Brad zelf zei :yes:

JEANUS
13 June 2004, 13:49
Achilles was in het echt trouwens homo.

En nej das geen grap :+

PFP
13 June 2004, 14:24
Oorspronkelijk geplaatst door JEANUS
Achilles was in het echt trouwens homo.

En nej das geen grap :+

en met hem had ongeveer 80% van de grieken een voorliefde voor jongetjes

SpiNe
13 June 2004, 15:01
wie heeft die grieken eigelijk whoop ass gegeven dan?

Tyskie
13 June 2004, 15:24
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
en met hem had ongeveer 80% van de grieken een voorliefde voor jongetjes

Jongetjes waren voor het plezier, vrouwen voor het nageslacht.

biffyclyro
16 June 2004, 19:02
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Ik had mezelf al vantevoren voorgenomen om er niet heen te gaan met het idee om de verfilming van de Ilias te gaan bekijken, want dan wordt je telleurgesteld. Van mij hadden bepaalde onderdelen (het Paris oordeel, de toorn van Apollo, de 10 jarige belegering, de list van Odysseus, de terugtocht van Odysseus, de rol van Ajax,etc. etc.) wat meer belicht mogen worden, maar ik weet dat dat gewoon ook onmogelijk is.
De nadruk ligt duidelijk op actie, spektakel, mooie vrouwen en de held Achilles en dat is niet in de geest van Homerus, waarbij de mythologie en het verhaal ook in het teken staan van de boodschap erachter. Dat is wel in de geest van Hollywood, maar dat weet je vantevoren.

En de enige echte sissy is natuurlijk Paris, Marco. Hektor was zelfs de beste strijder tegen wie Achilles ooit gevochten had, zoals Brad zelf zei :yes:

klopt allemaal :thumbsup:

Ancalagon
16 June 2004, 19:21
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Ik had mezelf al vantevoren voorgenomen om er niet heen te gaan met het idee om de verfilming van de Ilias te gaan bekijken, want dan wordt je telleurgesteld. Van mij hadden bepaalde onderdelen (het Paris oordeel, de toorn van Apollo, de 10 jarige belegering, de list van Odysseus, de terugtocht van Odysseus, de rol van Ajax,etc. etc.) wat meer belicht mogen worden, maar ik weet dat dat gewoon ook onmogelijk is.
De nadruk ligt duidelijk op actie, spektakel, mooie vrouwen en de held Achilles en dat is niet in de geest van Homerus, waarbij de mythologie en het verhaal ook in het teken staan van de boodschap erachter. Dat is wel in de geest van Hollywood, maar dat weet je vantevoren.

En de enige echte sissy is natuurlijk Paris, Marco. Hektor was zelfs de beste strijder tegen wie Achilles ooit gevochten had, zoals Brad zelf zei :yes:


dude de illias gaat ook niet over de hele 10 jaar

LotVot
18 June 2004, 19:28
Brad pitt :9~ :Y) :d

Fastolph
21 June 2004, 21:29
Troy is echt ruig! Wel irri dat Troje valt en Hector jeweetwel...

Brad Piet is trouwens wel OK... hij speelt het wel aardig.

Bazzemans
21 June 2004, 22:18
Tss spoiler..