PDA

Bekijk de volledige versie : Wat moet ik doen


Sander
18 May 2004, 15:25
Oke het zit dus zo.

Het nichtje van mijn vriendin heeft een tijdje met een goede vriend van me gehad. Hij zat er best wel mee dat het uitging.
Maar nu hoorde ik dus pas van haar dat ze weer een andere jongen leuk vind, maar ze wilde niet vertellen wie het was.

Nou kwam ik woensdag terug van mijn vriendin en zag ik toevallig de auto van haar nichtje bij een andere vriend van me voor de deur staan.

Nu blijkt dus dat ze stiekem wat met elkaar hebben, terwijl hij en haar ex dus hele goede vrienden zijn.

Ik sprak haar net over msn, en vertelde dat ik haar auto had zien staan. En nu heeft ze dus gevraagd of ik het stil wil houden.
Ik weet niet goed wat ik moet doen.

Advies a.u.b.

LoeLoe
18 May 2004, 15:48
Mjah ik heb meestal zoiets: Dat zijn andermans zaken.. heb het al druk zat met me eigen.

Maar als jij denkt dat zij er nu iemand onwijs pijn mee doet.. misschien is het dan maar beter om je mond juist wel open te trekken. Da's wel zo eerlijk voor diegene.

sorija
18 May 2004, 15:49
Oorspronkelijk geplaatst door Sander0201
Oke het zit dus zo.

Het nichtje van mijn vriendin heeft een tijdje met een goede vriend van me gehad. Hij zat er best wel mee dat het uitging.
Maar nu hoorde ik dus pas van haar dat ze weer een andere jongen leuk vind, maar ze wilde niet vertellen wie het was.

Nou kwam ik woensdag terug van mijn vriendin en zag ik toevallig de auto van haar nichtje bij een andere vriend van me voor de deur staan.

Nu blijkt dus dat ze stiekem wat met elkaar hebben, terwijl hij en haar ex dus hele goede vrienden zijn.

Ik sprak haar net over msn, en vertelde dat ik haar auto had zien staan. En nu heeft ze dus gevraagd of ik het stil wil houden.
Ik weet niet goed wat ik moet doen.

Advies a.u.b.

ik denk dat je het beter niet kunt verzwijgen voor je andere vriend, want dat brengt narigheid met zich mee.
Ik denk dat je gewoon tegen dat nichtje moet zeggen dat ze eerlijk moet zijn tegen hem, omdat het jou vriend is!

Sander
18 May 2004, 15:51
Oorspronkelijk geplaatst door sorija
ik denk dat je het beter niet kunt verzwijgen voor je andere vriend, want dat brengt narigheid met zich mee.
Ik denk dat je gewoon tegen dat nichtje moet zeggen dat ze eerlijk moet zijn tegen hem, omdat het jou vriend is!

Ze vertelde dat ze het graag zelf wil vertellen.
Het probleem is dat ik hem vanavond zie en niet goed weet of ik het wel verzijgen kan.
Maar ja, hoe dan ook zal er iemand kwaad op me zijn waarschijnlijk
:?

sorija
18 May 2004, 15:53
Oorspronkelijk geplaatst door Sander0201
Ze vertelde dat ze het graag zelf wil vertellen.
Het probleem is dat ik hem vanavond zie en niet goed weet of ik het wel verzijgen kan.
Maar ja, hoe dan ook zal er iemand kwaad op me zijn waarschijnlijk
:?

dan bel je der op en zeg je dat ze het nu moet vertellen.
en als dat niet kan, moet je het gewoon zelf vertellen, want hij zal hoe dan ook gekwetst zijn

sorija
18 May 2004, 15:54
zelf heb ik ook in zo'n situatie gezeten. en ik heb het zeg maar verzwegen voor de ander, en heb daar heel veel spijt van gehad!!!!
vrienden 4 life, zo is dat toch.
hun zijn er wanneer jij je rot voelt, dus verdienen ze eerlijkheid

Sander
18 May 2004, 15:56
Oorspronkelijk geplaatst door sorija
zelf heb ik ook in zo'n situatie gezeten. en ik heb het zeg maar verzwegen voor de ander, en heb daar heel veel spijt van gehad!!!!
vrienden 4 life, zo is dat toch.
hun zijn er wanneer jij je rot voelt, dus verdienen ze eerlijkheid

Daar heb je weer gelijk in.

Alleen is die jongen waar ze nu mee heeft dus ook al jaren lang een goede vriend van me 8|

Heb trouwens ook al eens eerder in dezelfde situatie gezeten.
Alleen toen vertelde ze het meteen de volgende dag nog.

sorija
18 May 2004, 15:59
Oorspronkelijk geplaatst door Sander0201
Daar heb je weer gelijk in.

Alleen is die jongen waar ze nu mee heeft dus ook al jaren lang een goede vriend van me 8|

Heb trouwens ook al eens eerder in dezelfde situatie gezeten.
Alleen toen vertelde ze het meteen de volgende dag nog.

ja maar die andere vriend waar zij mee heeft word niet gekwetst!!Hij is gelukkig met dat nichtje!!!
dus ik vind dat je het die vriend moet vertellen, die wordt het meest gekwetst!!

anemic
18 May 2004, 17:20
ik zou het ook vertellen.

TheGroovMaster
18 May 2004, 19:01
ik zou het niet tegen anderen zeggen maar zou haar zeggen dat ze snel de waarheid naar buiten moet brengen.

Larsjuh
18 May 2004, 21:31
Oorspronkelijk geplaatst door TheGroovMaster
ik zou het niet tegen anderen zeggen maar zou haar zeggen dat ze snel de waarheid naar buiten moet brengen.

dat denk ik ook.

Als jij t zegt is die andere vriend misschien boos omdat je het gezegd, zeg je niets is die ene vriend boos omdat je het hebt verzwegen..

WishfulDreaming
19 May 2004, 10:45
Ik zou haar proberen te overtuigen het zo snel mogelijk tegen hem te vertellen :)

Sander
19 May 2004, 10:48
Oke, ik heb dus gisteren die jonge gezien, en heb het nog maar even voor me gehouden. Alleen hoor ik dus vandaag dat die andere vriend van me die nu met zijn ex heeft, twee weken in Scandinavie zit :{

Ik hoop inderdaad dat ze het nu zelf verteld, want ik hou er niet van om dingen geheim te houden.