PDA

Bekijk de volledige versie : smoor op jongen, 1x gezien


chocolaatje
23 May 2004, 09:56
Wat moet je doen als je smoor bent op een jongen die je een keer hebt gezien en misschien wel nooit meer gaat zien |:(

bootje
23 May 2004, 10:04
neerdalen van op je wolkje?

BlueWolf
23 May 2004, 10:05
maken dat je hem wel nog gaat zien

Suepahfly
23 May 2004, 11:20
de eerste post van een nieuw lid is bijna altijd in liefde en dating...


Wel, ik had ooit op een fuif eens iemand gezien, en contact gelegd.Daarna had ik haar een maand niet meer gezien, maar soms wel smsjes dat we eens moesten afspreken.Maand later(exact op de kop een maand later) zag ik haar weer op een feestje, en sinds dien verkeren we...Is ondertussen maand en nog wat geleden(vanaf 13 april...reken zelf maar)En we zijn echt supergelukkig tesamen

dus zorg dat je hem wel nog eens ziet

Alpha
23 May 2004, 13:34
Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
de eerste post van een nieuw lid is bijna altijd in liefde en dating...


Wel, ik had ooit op een fuif eens iemand gezien, en contact gelegd.Daarna had ik haar een maand niet meer gezien, maar soms wel smsjes dat we eens moesten afspreken.Maand later(exact op de kop een maand later) zag ik haar weer op een feestje, en sinds dien verkeren we...Is ondertussen maand en nog wat geleden(vanaf 13 april...reken zelf maar)En we zijn echt supergelukkig tesamen

dus zorg dat je hem wel nog eens ziet

sow sow ... vanaf de 13e O-) ... moet je wel heel erg veel vertrouwen hebben

ontopic: gewoon zorgen dat je hem weer ziet ... ik heb ook dat ik iemand die ik een keer heb gezien weer zie ... is dat alleen wat moeilijker aangezien zij uit Amsterdam komt, en ik uit 's-Hertogenbosch en we in Parijs hebben ontmoet (zie topic in Cyber Talk over Parijs).