PDA

Bekijk de volledige versie : buffy!


L_angeldc
27 May 2004, 22:08
tis nu echt afgelopen :'(
na 7 seizoenen het trouw gevolgd te hebben vanaf aflevering 1.. geen buffy meer :(

ik vond het einde wel echt een anticlimax zeg! maar het was wel weer heel leuk enzo.
vriendin van me heeft alle seizoenen op dvd gewonnen bij de hitkrant, dus nu gaan we in de vakantie een buffymarathon houden jeeej 8)

kijkt er hier iemand uberhaupt het? :+

Denden 100 piek
27 May 2004, 22:48
Ik kijk het héééél soms, en dan is het wel een leuke serie, maar wel een beetje erg vaag.

bruggi
27 May 2004, 23:20
Ik word er gek van want mn zusje kijkt het echt altijd, en ze moet het ook nog es altijd opnemen om het allemaal vervolgens nog een keer te bekijken en het daarna uitgebreid te bespreken met haar vriendinnen 8)

Raspberry
28 May 2004, 00:05
ik keek het. 8)
ik dacht eigenlijk dat buffy wel dood ging. :+
maar het was leuk.:'(:d

Sander
28 May 2004, 07:36
Ik heb het vanaf het begin zoveel mogelijk proberen te volgen.
Dus heb gisteren ook het einde gezien.

Er gingen eerst nog geruchten rond dat ze met Dawn verder wilde gaan, alleen de vaste acteurs voelde niets voor nog een seizoen. Dus jah, die moesten eruit.

Eigenlijk vond ik Spike wel gaaf :x

CharmedOne
28 May 2004, 10:38
Ik keek het vanaf aflevering nr 1.. had geen1e aflevering gemist en de herhalingen keek ik ook :$
Ik ben/was echt een Buffy gek!!!

Ik had het al op BBC gezien, maar ik keek weer, ik vond het zooo klote wat er met Spike gebeurde, maar gelukkig komt hij terug, in Angel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :d

Sander
28 May 2004, 10:40
Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Ik keek het vanaf aflevering nr 1.. had geen1e aflevering gemist en de herhalingen keek ik ook :$
Ik ben/was echt een Buffy gek!!!

Ik had het al op BBC gezien, maar ik keek weer, ik vond het zooo klote wat er met Spike gebeurde, maar gelukkig komt hij terug, in Angel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :d

Hoe kan dat nou weer :huh:

Maar jah, angel heb ik ook nog bijna geen aflevering van gemist ;)

CharmedOne
28 May 2004, 10:49
Oorspronkelijk geplaatst door Sander0201
Hoe kan dat nou weer :huh:

Maar jah, angel heb ik ook nog bijna geen aflevering van gemist ;)

Dat vroeg ik me ook af, maar er is iets met die ketting en daardoor blijft Spike ronddwalen ofzo denk ik...

Hier kan je het wel vinden: http://angel-btvs.co.uk

Mysteriously, the amulet which Spike used to destroy the Hellmouth turned up in the LA branch of Wolfram & Hart, under the management of Angel & co. When the amulet was found it triggered something which released Spike from it. Spike is now somehow tied to Wolfram & Hart and is unable to leave LA without popping back up in the law firm.

Sander
28 May 2004, 10:52
Ha ha, stoer 8-)

CharmedOne
28 May 2004, 11:35
Oorspronkelijk geplaatst door Sander0201
Ha ha, stoer 8-)

Ja :p

Maar Angel stopt waarschijnlijk ook :'(

Sander
28 May 2004, 12:09
Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Ja :p

Maar Angel stopt waarschijnlijk ook :'(

8|

Headliner
28 May 2004, 12:16
Oorspronkelijk geplaatst door Sander0201
8|

waarom volg jij wijfenseries?

Sander
28 May 2004, 12:17
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
waarom volg jij wijfenseries?

Omdat ik ze leuk vind :Y)

CharmedOne
28 May 2004, 16:19
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
waarom volg jij wijfenseries?

Het zijn geen wijfenseries 8|

Headliner
28 May 2004, 17:27
Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Het zijn geen wijfenseries 8|

wel 8)

L_angeldc
29 May 2004, 14:05
Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Dat vroeg ik me ook af, maar er is iets met die ketting en daardoor blijft Spike ronddwalen ofzo denk ik...

Hier kan je het wel vinden: http://angel-btvs.co.uk

Mysteriously, the amulet which Spike used to destroy the Hellmouth turned up in the LA branch of Wolfram & Hart, under the management of Angel & co. When the amulet was found it triggered something which released Spike from it. Spike is now somehow tied to Wolfram & Hart and is unable to leave LA without popping back up in the law firm.

dat wilde ik helemaal nog niet weten 8|
maar ja maakt niet uit :)

@ headliner : het zijn geen wijvenseries het zijn hele hippe en stoere series! :7 puh :p

SpiNe
2 June 2004, 11:34
ik merkte wel dat angel steeds harder werdt toen die zoon erbij kwam heroine,geweren,onthoofdingen,gebroken neusen en zo en veel meer dood en zo maar toen gingen ze weer overnieuw vanaf seizoen 1:x

CharmedOne
2 June 2004, 17:19
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
dat wilde ik helemaal nog niet weten 8|
maar ja maakt niet uit :)

@ headliner : het zijn geen wijvenseries het zijn hele hippe en stoere series! :7 puh :p

Sorry schat! :*

@ Headliner -> Jawel schat :*