PDA

Bekijk de volledige versie : gesprekken met jongens


severine
6 June 2004, 12:49
Hey,
dit is een vraagje eerder voor de jongens...
Als ik met jongens babbel, valt het gesprek op msn meestal na een paar seconden al stil, als het dan een jongen is waar ik om geef, weet ik zeker nooit wat te zeggen.
Als ik dan eens goed babbel met een jongen( wat heel zelden gebeurd) dan is het altijd over seks:no: dit vind ik persoonlijk niet zo erg, maar altijd over seks pfff
ik weet niet hoe meisjes met andere jongens babbelen en zeker dan wat ze allemaal zeggen?:$

PFP
6 June 2004, 13:06
Ik heb echt nooit boeiende gesprekken over msn. :wave:

Chrizlybeer
6 June 2004, 13:55
ga dr persoonlijk mee praten dan kan je die seks als redmiddel in de strijd gooien bij een doodvallend gesprek

Stapper
6 June 2004, 14:05
je kan ook heel goed over koetjes en kalfjes praten zonder dat een gesprek stil valt
er zijn altijd wel dingen waar je het over kan hebben (school, weer, werk, vrienden, films, tv, sport, etc, etc)

thali
6 June 2004, 15:15
Maakt niet uit met wie ik spreek op msn, ons gesprek valt altijd stil na een paar regels:

- Hey!
- hallo
- stoor ik?
- nee hoor
hoe gaat het?
- gaat wel en met jou?
- super :)
gesprek valt stil ...
- ben er eens mee weg
- slaap lekker!
- toedels

Veel meer wordt er bij mij op msn niet gezegd, da's 't nadeel als je maar met 2 in een gesprek zit. In zo openbare chatrooms vertel ik veel meer en het is ook wel leuker ...
De mensen op msn ken je ook wel door en door (ik toch), de meeste dingen zijn dan al gezegd geweest geworden.

Misette
6 June 2004, 15:19
msn is eigenlijk alleen maar goed om roddels uit te wisselen en om iets af te spreken met mensen die je al goed kent enzo.
vroeger kon ik altijd hele gesprekken voeren op msn met mensen die ik niet kende, maar nu ben ik daar gewoon te lui voor.

Sedes
6 June 2004, 15:36
Oorspronkelijk geplaatst door Misette

vroeger kon ik altijd hele gesprekken voeren op msn met mensen die ik niet kende, maar nu ben ik daar gewoon te lui voor.

Ik ook, maar nu heb ik daar geen tijd meer voor.. en als ik dus wel tijd heb dan ga ik niet op msn zitten

Plankje
6 June 2004, 15:52
dit houdt gewoon in dat de jongen niet geinteresseerd is in jou verhaal... simpel as that. Want ik heb ook wel eens dit soort gesprekken met mensen op msn, maar dan houdt t gewoon in dat ik niet geinteresseerd ben in die persoon en alleen antwoord uit beleefdheid

severine
6 June 2004, 22:08
Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
dit houdt gewoon in dat de jongen niet geinteresseerd is in jou verhaal... simpel as that. Want ik heb ook wel eens dit soort gesprekken met mensen op msn, maar dan houdt t gewoon in dat ik niet geinteresseerd ben in die persoon en alleen antwoord uit beleefdheid

khebbet nie alleen over op msn maar ook gewoon over in het echte dagelijkse leven

severine
8 June 2004, 18:35
KOMAAN!!!
weet er nu niemand een antwoord?:O :@

0Vera
8 June 2004, 19:44
Ik kan eeuwen met iemand praten hoor, ook als t een jongen is. Mijn vriend zit niet op msn, daar praat ik IRL gigantisch veel mee, als we bij elkaar zijn. Maar gewone vrienden spreek ik op msn regelmatig :) en dan gaat het meestal over de dingen die je doet, en waar je mee bezig bent. of gewoon een huishoudelijke mededeling, of om iets af te spreken.
En soms zit je op msn, spreekt iemand aan en heb je elkaar idd niks te melden en zeg je alleen hoi. Het is natuurlijk ook de kunst op niet iedereen elke dag aan te spreken, maar alleen als je elkaar iets te melden hebt.