PDA

Bekijk de volledige versie : being john malcovich


L_angeldc
11 June 2004, 19:05
komt vanavond op tv!
iemand die um al gezien heeft/gaat kijken?

wat vonden jullie dervan?

ik vond hem echt ZO leuk! Alleen de twee anderen waar ik hem mee gehuurd had vonden dat niet zo...
zij vonden de film echt vervelend en het ging nergens over volgens hen en het was gewoon saai!
Terwijl ik hem juist super grappig vond op sommige momenten en het in het algemeen gewoon een leuke film vond.

of ligt dat nou weer aan mij? :z :+

Banaan
11 June 2004, 21:41
ik heb em op DVD, al een tijdje geleden gekocht :) ik vond em best wel raar, had in mijn ogen wel beter gekunt.. maar slecht istie echt niet.

Headliner
11 June 2004, 23:05
ik vond hem vaag, maar wel goed bedacht :thumbsup:

Denden 100 piek
12 June 2004, 10:04
Tijdje geleden gezien, ik vond em geniaal. :thumbsup:

Banaan
12 June 2004, 10:12
Oorspronkelijk geplaatst door Denden 100 piek
Tijdje geleden gezien, ik vond em geniaal. :thumbsup: ok, dat gaat iets te ver :+

Ancalagon
14 June 2004, 09:30
Ik heb em ook ooit es gezien, en oee ik vond em gaaf.

de Wiekslag
23 June 2004, 11:45
BJM kent gewoon veel +'s....

Ten Eerste is de cast geniaal. John Cusack/ Cameron Diaz, en de magistraal hem zelve: John Malkovich....

Ten Tweede, de regisseur is 'tha man for tha job;' Spike Jonze heeft inmiddels bewezen dat als je iets speciaals op poten wil krijgen moet je bij hem zijn. (kijk maar naar Volumen van Bjork, of Adaptation)

Ten Derde is het script boven geniaal, net als de schrijver van het script btw; Charlie Kaufman is niet alleen het brein achter Being John Malkovich, maar ook achter Adaptation, Confession of a Dangerous Mind, en binnenkort te bewonderen: 'The Eternal Sunshine of the Spotless Mind.'

Ten vierder, de muziek is oppie toppie; Bjork, Nick Peck en Les Hooper, begeleiden de film op dé manier!

En last but not least; de quote: You don't know how lucky you are being a monkey. Because consciousness is a terrible curse. I think. I feel. I suffer. And all I ask in return is the opportunity to do my work. And they won't allow it... because I raise issues.

_0_

Lorie
23 June 2004, 12:12
Hele goede film. Sterke acteur John! Origineel script, cinefielt, maar toch nog toegankelijk voor een ruim publiek!

Lorie