PDA

Bekijk de volledige versie : `k wil d`r terug


Flater
12 June 2004, 09:14
Goeie morgen (althans nu dan)

Om een lang verhaal nog een beetje kort te houden (ikzelf lees lange verhalen nie eens meer):

Ik heb 1,5 maand verkering gehad met een meisje “zij”. Zij was de 1e waar ik me echt op m`n gemakt voelde en tot rus kwam. Zij had het druk met school en andere dingen en er was nog maar weinig tijd voor mij over, ook was ze niet altijd even spontaan meer, ze reageerde niet meer op leuke briefjes op haar kluisje of een roosje (haar rede hiervoor was dat ze me niet zo goed durfde te bedanken, wat ik wel geloof) en als ik bij haar kwam staan in de pauze was haar verhaal afmaken belangrijker dan mij even te groeten. We groeide een beetje uit elkaar en op een dag besloot ik te bellen, want ik trok het echt niet meer zonder haar aandacht en liefde om me heen. Ik heb haar uitgelegd dat ik het zo niet wou en dat het moest veranderen. Zij was overrompeld en ze zou erover nadenken. Later kwam, na veel heen en weer gemaild over wat ons (vooral mij) dwars zat, aan m`n deur om te zeggen dat ze niet wou veranderen en dat we beter uit elkaar konden gaan en dat is gebeurd. Ik vond dit niet tof (goh), ze was dan niet bijzonder en gaf me niet altijd wat ik verlangde, maar ze was zo lief. Ik was kwaad op haar en heb alles geprobeerd om het terug te draaien en toen dat niet lukte heb ik boos op haar gereageerd en haar de schuld van alles gegeven.

Dit is 1,5 maand geleden nou, ik heb m`n excuus aangeboden voor alles boze woorden en het is wel weer aardig goed gekomen. We hebben elkaar nog niet persoonlijk gesproken alleen via msn. Ze heeft me een bijzonder lief en attent verjaardag`s kaartje gestuurd (dit alles ter info, kan je je wat beter inleven maby)

Nu wil ik haar dolgraag terug, maar hoe pak ik dit aan ?!?

1) Gewoon vragen, maar dan ben ik bang alles wat nu weer goed is kapot te maken.
2) De tijd het werk laten doen, wat me veels te lang duurt.
3) Hopeloos, wat ik niet ga accepteren.
4) Zeggen jullie `t maar.

Vriendelijk groet alias,

Flater

ps: ik heb echt m`n best gedaan om`t nog een beetje kort te houden

Impressions
12 June 2004, 10:02
Om heel eerlijk te zijn.. Ik denk dat het een combinatie van 3 en 4 word, met als verandering in 3 dat je het wél gaat accepteren.. Sorry :aai:

Babysmurfie
12 June 2004, 18:07
Inderdaad, ziet er vrij hopeloos uit.
Als het terug goed zou komen, zou je weer dezelfde ergernissen hebben.

severine
12 June 2004, 23:23
neen hoor
2, laat de tijd zen werk maar doen
geloof me, je zal haa rnog kunnen krijgen:)
hoop ik altans voor jouw
de tijd duurt lang
jah
maar na een tijd gaan gevoelens over
bij mij duren die meestal heel lang
bij jou weet ik niet
natuurlijk is het in tussen tijd geen prettig gevoel:love: :[

-trixz-
14 June 2004, 23:16
5. als het zo moet, dan helemaal maar niet.
zo denk ik er over, je mag best wat moeite doen, maar 't moe wel van 2 kanten komen, trouwens 1,5 maand is niks geloof me ;)

MarvinV
15 June 2004, 15:21
Oorspronkelijk geplaatst door -trixz-
5. als het zo moet, dan helemaal maar niet.
zo denk ik er over, je mag best wat moeite doen, maar 't moe wel van 2 kanten komen, trouwens 1,5 maand is niks geloof me ;)


net of je na 1.5 maand niet helemaal weg van iemand kan zijn..

electricity
15 June 2004, 15:52
Oorspronkelijk geplaatst door MarvinV
net of je na 1.5 maand niet helemaal weg van iemand kan zijn..

k heb t zelfs met n week gehad 8|

Flater
15 June 2004, 16:10
`k Weet `t, een maand is niet lang, maar ik voelde me echt goed bij d`r.

Ik denk niet dat het ooit meer goed komt, ze ontloopt me de laatste dagen, en ik voel me nu echt kansloos in de liefde, maja dat heb ik eerder gedacht. Wat is puber zijn toch leuk!, en al die puberale onzekerheid die het met zich mee brengt :love: :no:

-trixz-
16 June 2004, 01:22
Oorspronkelijk geplaatst door MarvinV
net of je na 1.5 maand niet helemaal weg van iemand kan zijn..


jawel, maar je gaat er niet dood van ofzo..

Haspeltje
16 June 2004, 07:30
Nu wil ik haar dolgraag terug


Kerel geen hand vol, maar een land vol *)

JoeJohnny
17 June 2004, 19:27
Ik heb het al zo'n 2 jaar dat ik iemand leuk vind, maar dat ik weet hoe ik het moet aanpakken...

0Vera
17 June 2004, 22:48
Oorspronkelijk geplaatst door JoeJohnny
Ik heb het al zo'n 2 jaar dat ik iemand leuk vind, maar dat ik weet hoe ik het moet aanpakken... volgens mij is dat wat anders dan wat de topicstarter hierboven beschrijft. ALs je een vraag hebt voor de mensen van het forum hier, kun je beter een nieuw topic hier openen, en iets duidelijker zijn over wat je wilt weten ;)

Mimz
11 July 2004, 12:42
Oorspronkelijk geplaatst door Haspeltje
Kerel geen hand vol, maar een land vol *)

helemaal mee-eens..kheb zelf ook zowiets gehad....maar da was dan bes wel een foute vriend :( maaja...ik denk maar dat je haar beter kunt vergeten..ik heb ooit van een vriend gehoord: Als het uitgaat met degene waarvan je dagt dat het de ware was..dan is er iemand die meer van je houd en meer om je zal geven....

*ja ja..zeer mooi..* ik geloof dr in..ik dagt dat ik de ware goser had gevonden..nouw mooi niet duss..was een gore klootzak*sorry moest er ff uit