PDA

Bekijk de volledige versie : twee vakken tegelijk leren


0Vera
14 June 2004, 15:29
wie kan dit? Ik kan me ECHT niet op een vak concentreren dat NA een toets komt waar ik ook nog voor moet leren. Hebben meer mensen dit :?
tis best onhandig, aangezien ik dus morgenavond, en overmorgen een tentamen heb, en afgelopen donderdag tentamen heb gehad, maar dat tentamen van morgen moet je minstens een week voor leren (400 plaatjes naam/datering/vindplaats :|) en ik ben echt hopeloos, heb het weekend niet eens de kracht gehad om het te leren :O :|
ik kan overigens een toets sowieso niet eerder dan een week van tevoren gaan leren, terwijl dat behoorlijk wat stress zou schelen :loser:

Sanne
14 June 2004, 16:05
Ik heb precies hetzelfde. Is echt zoo onhandig maarja..

Sedes
14 June 2004, 17:52
twee examens op één dag was bijna standaard in het middelbaar ;) maar de cursussen waren wel iets dunner..

Nu heb ik ook maar iedere keer 2 of 3dagen tussen m'n examens voor eigenlijk dingen waar ik 4 à 5dagen voor nodig heb om deftig te herhalen..

Maar snap niet wrom je nu 2vakken tegelijk doet :? doe gewoon je eerste vak en na het examen begin je aan je 2e vak...
Moet toch lukken in 2dagen 400blz., iedere dag 150blz.en de laatste 100 dan maar super rap.. je zal je toch wel nog iets herinner van toen je het geleerd hebt :)

WishfulDreaming
15 June 2004, 13:35
Heb net natuurwetenschappen en aardrijkskunde achter de rug...

Ik heb er persoonlijk niet zo'n probleem mee :)
Die vakken lukken mij nog wel goed :)

Tom1985
15 June 2004, 15:34
Heb alleen problemen om spiekbriefkes van die 2 vakken uit mekaar te houden :{ ;)

CharmedOne
15 June 2004, 15:38
Ik heb dat ook :(
Maar ik leer dan gewoon echt heel lang en dan maar hopen dat ik het niet doorelkaar haal..

PFP
15 June 2004, 15:47
Als ik leer, leer ik altijd 1 dag van tevoren. Stoer he

0Vera
15 June 2004, 17:29
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Als ik leer, leer ik altijd 1 dag van tevoren. Stoer he die mentaliteit ken ik ook ja. Maar bij de hoeveelheden die ik nu heb, is dat echt niet haalbaar :{

@ Sedes: kan, als je die discipline hebt (ik= :no: )

CharmedOne
15 June 2004, 19:36
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
so...ik heb 5 examens in de volgende 3 dagen :z

:+
Ik heb 5 repetities de volgende 3 dagen

Raspberry
15 June 2004, 19:39
ik had ook 5 examens in 3 dagen geloof ik8)

maar idd, veel leren (op tijd) en hopen dat je niet alles door elkaar haalt. :o