PDA

Bekijk de volledige versie : kamers


dext0r
27 June 2004, 08:52
wie gaat er hier allemaal op kamers als ze met hun vervolg opleiding gaan beginnen? 8)

bootje
27 June 2004, 10:42
ik heb een studiootje in gent

Impressions
27 June 2004, 11:49
K weet het niet hoor.. Ik zit nu een beetje te kijken naar apartementen en das toch wel een stuk geiler dan kamers :7

Kan iemand me hier btw uitleggen wat kamers nou precies zijn? Woon je dan bij iemand in huis.. of heb je met een groep studenten een huis ofzo? :?

L_angeldc
27 June 2004, 14:56
ik

maar ik heb nog niks gevonden :{

dext0r
27 June 2004, 15:30
ik wil eigenlijk gewoon beneden/bovenwoning...of 2kamer appartement ofzo..

maar mocht het perse niet anders kunnen kan ik wel tijdelijk in een kamer..., of intrekken bij amber :p

PFP
27 June 2004, 15:31
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
ik heb een studiootje in gent

mja verdient dat een beetje?

kreej-z
28 June 2004, 19:00
ik blijf thuis wonen... Tilburg is hier 20 minuten vandaan :) Tweede jaar kijk ik nog wel, kan altijd nog op kamers :)

Ancalagon
28 June 2004, 19:07
lekker thuis blijven..
koken voor jezelf, zorgen voor jezelf brr

0Vera
28 June 2004, 21:13
Eigenaresse van een appartementje in Amsterdam :z

Elvenkindje: alles is mogelijk: als je op kamers woont, heb je vanalles, bij iemand in huis (hospita/hospes), studentenflat (met zn tienen) gedeeld huis met andere opkamers gevallen :p
ook: kraken en antikraak. Je woont op kamers zolang je het op kamers noemt eigenlijk :p omdat mijn appartementje echt van mij is hoef je niet per se te zeggen dat ik 'op kamers' als wel op mezelf woon, maar aan de andere kant is het wel 1 kamer :d